Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Noen med erfaring? Anonymkode: 08d4b...839
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Aldri hørt om. Imovane/zopiclone skal kun brukes i korte perioder pga innsovningsvansker, jeg klarer ikke se for meg at du skal rekke å bli tjukk på noen få uker. Disse tablettene er svært vanedannende, og har du brukt de lenge må du trappe de ut av livet ditt. Anonymkode: af95c...9d3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #3 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Aldri hørt om. Imovane/zopiclone skal kun brukes i korte perioder pga innsovningsvansker, jeg klarer ikke se for meg at du skal rekke å bli tjukk på noen få uker. Disse tablettene er svært vanedannende, og har du brukt de lenge må du trappe de ut av livet ditt. Anonymkode: af95c...9d3 Ikke «tjukk», men har lagt på meg 5 kilo siden mars, og uansett hva jeg passer på av mat nå så vil ikke kroppen slippe de nå. har bare brukt de i 3 uker, og vet at de er vanedannende, men jeg er nødt til å få noe som er tilnærmet likt søvn 🤷🏼♀️ Anonymkode: 08d4b...839
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #4 Skrevet 10. august 2021 Sliter med vektøkning er og .og går på dei tabl. Men lite søvn og stress kan og gi vektøkning. Anonymkode: 63c69...031
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #5 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Sliter med vektøkning er og .og går på dei tabl. Men lite søvn og stress kan og gi vektøkning. Anonymkode: 63c69...031 Ja det er det jeg tenker og. Man får jo ikke skikkelig søvn når man bruker de, og man bruker de jo fordi det er mye stress ellers. 😞 Anonymkode: 08d4b...839
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå