Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #26 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvis du ser en strek, må du ta en tur til øyelege. Igjen, det er ikke antydning til strek, du er ikke gravid! Hvor vanskelig skal det være å få det inn? Anonymkode: 19de4...423 Hva er ditt egentlige problem, har du behov for å snakke om det med noen? Anonym bruker skrev (12 timer siden): Du er definitivt ikke gravid. Å jeg gidder ikke diskutere med dere igjen om dette strek-tullet. Jeg hadde rett sist, og jeg har rett nå! Anonymkode: 19de4...423 Dette var det første du skrev i tråden. Likevel fortsetter du å diskutere igjen, selv om du selv skrev at du ikke gidder og at du mener det er tull. Da er vi tilbake til overstående spørsmål - hva er ditt egentlige problem, og hvorfor blir du så trigget av temaet? Du vet at du står fritt til å ignorere slike strek-tråder? Anonymkode: fe920...065
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #27 Skrevet 10. august 2021 Jeg ser antydning til skyggestrek/strek på de nederste bildene, men veldig, veldig svakt. Det er jo så mange ulikheter med slike tester. Noen er gravide og får knapt strek noengang, andre er ikke og får tydelige skyggestreker. Så alt er mulig. Krysser fingrene for at det blir din tur snart nå Hvor mange dpo er du? Anonymkode: fe920...065
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #28 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Her kom den litt bedre frem😂 Vi får se hvordan det utvikler seg. Er godt vant til at det er kjemisk og at det gir slipp tidlig, men disse dpo dagene er likevel min guilty pleasure😂❤️ Anonymkode: 5df9f...bc7 Nei Anonymkode: 19de4...423
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #29 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hva er ditt egentlige problem, har du behov for å snakke om det med noen? Dette var det første du skrev i tråden. Likevel fortsetter du å diskutere igjen, selv om du selv skrev at du ikke gidder og at du mener det er tull. Da er vi tilbake til overstående spørsmål - hva er ditt egentlige problem, og hvorfor blir du så trigget av temaet? Du vet at du står fritt til å ignorere slike strek-tråder? Anonymkode: fe920...065 Svarer hi, diskuterer ikke med dere fordi jeg vet at jeg har rett. Å svare hi, vil jeg fortsatt gjøre. Ferdig snakket! Anonymkode: 19de4...423
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #30 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva er ditt egentlige problem, har du behov for å snakke om det med noen? Dette var det første du skrev i tråden. Likevel fortsetter du å diskutere igjen, selv om du selv skrev at du ikke gidder og at du mener det er tull. Da er vi tilbake til overstående spørsmål - hva er ditt egentlige problem, og hvorfor blir du så trigget av temaet? Du vet at du står fritt til å ignorere slike strek-tråder? Anonymkode: fe920...065 HI her Bare ignorer henne☺️ Tro meg, det preller rett av. Mennesker som er lykkelige og fornøyde med sitt liv, snakker ikke slik til andre. Det eneste hun forteller oss, er at hun er misfornøyd i sitt eget liv. Det har ingenting med meg å gjøre ☺️ Anonymkode: 5df9f...bc7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #31 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): HI her Bare ignorer henne☺️ Tro meg, det preller rett av. Mennesker som er lykkelige og fornøyde med sitt liv, snakker ikke slik til andre. Det eneste hun forteller oss, er at hun er misfornøyd i sitt eget liv. Det har ingenting med meg å gjøre ☺️ Anonymkode: 5df9f...bc7 Nei, jeg forteller deg det at du ikke er gravid. Jeg har det fint, men liker å ha rett, noe jeg har nå. Det vil du også forstå etterhvert. Vent å se. Anonymkode: 19de4...423
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #32 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg ser antydning til skyggestrek/strek på de nederste bildene, men veldig, veldig svakt. Det er jo så mange ulikheter med slike tester. Noen er gravide og får knapt strek noengang, andre er ikke og får tydelige skyggestreker. Så alt er mulig. Krysser fingrene for at det blir din tur snart nå Hvor mange dpo er du? Anonymkode: fe920...065 Det er helt sant☺️ Er veldig forskjell, og noen tester er jo også mer/mindre følsomme. Har ett barn i forveien, og det tok noen år å få den spiren til å sitte. Nå er han 5 år, og vi er selvfølgelig utrolig takknemlige for ham❤️ Vi ville blitt overlykkelige over et barn til, men hvis det ikke går, så må man jo finne en måte å akseptere det på. I mellomtiden tasser jeg håpefull i dpo-land 😂❤️ Anonymkode: 5df9f...bc7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #33 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): HI her Bare ignorer henne☺️ Tro meg, det preller rett av. Mennesker som er lykkelige og fornøyde med sitt liv, snakker ikke slik til andre. Det eneste hun forteller oss, er at hun er misfornøyd i sitt eget liv. Det har ingenting med meg å gjøre ☺️ Anonymkode: 5df9f...bc7 Du har helt rett i det. Ingen som har det bra med seg selv og eget liv snakker slik til andre. Anonymkode: fe920...065
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #34 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Hvis du ser en strek, må du ta en tur til øyelege. Igjen, det er ikke antydning til strek, du er ikke gravid! Hvor vanskelig skal det være å få det inn? Anonymkode: 19de4...423 Hvorfor er du så utrivelig? Anonymkode: 15ff7...cd2
Hannasbananas Skrevet 10. august 2021 #35 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja☺️ Men den er fortsatt veldig svak pg tynn. Jeg ser den, men den er så svak at det er vanskelig å få frem på bilde. Kan prøve å legge ved et bilde. Jeg vet at det er stor sjanse for skyggestrek, men det med å tyde streker blir nesten en kjekk hobby med tiden😅 Man må jo finne små gleder når man har ventet i årevis. Anonymkode: 5df9f...bc7 Det er det jo to streker! Sånn så mine ut i starten også - i alle fire svangerskap! ❤️ Ønsker deg all mulig lykke til! -og til den surmaga besserwisseren som henger her inne - skjerp deg! Selv om du tydeligvis ikke har bedre ting å finne på enn å pisse på andre, bare fordi du «liker å ha rett». Sjarmerende! 🤦🏻♀️
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #36 Skrevet 10. august 2021 Hannasbananas skrev (17 minutter siden): Det er det jo to streker! Sånn så mine ut i starten også - i alle fire svangerskap! ❤️ Ønsker deg all mulig lykke til! -og til den surmaga besserwisseren som henger her inne - skjerp deg! Selv om du tydeligvis ikke har bedre ting å finne på enn å pisse på andre, bare fordi du «liker å ha rett». Sjarmerende! 🤦🏻♀️ Takk for oppmuntrende ord☺️❤️ Håper på sterkere strek i morgen. Er som sagt veldig veldig tidlig, så alt kan skje enda😅 Anonymkode: 5df9f...bc7
Hannasbananas Skrevet 10. august 2021 #37 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei, jeg forteller deg det at du ikke er gravid. Jeg har det fint, men liker å ha rett, noe jeg har nå. Det vil du også forstå etterhvert. Vent å se. Anonymkode: 19de4...423 Hvis du liker så godt å ha rett bør du kanskje lese deg opp på og/å-regelen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #38 Skrevet 10. august 2021 Hannasbananas skrev (4 minutter siden): Hvis du liker så godt å ha rett bør du kanskje lese deg opp på og/å-regelen. Fnis. HI: Jeg ser strek, men den er veldig, veldig svak. Når hadde du eggløsning da? Det kan jo bare være veldig tidlig. Anonymkode: 1595a...e93
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #39 Skrevet 10. august 2021 Jeg ser ingen strek. Anonymkode: ab301...b4c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #40 Skrevet 10. august 2021 Jeg ser streken på alle bildene! Skal jeg våge meg på et liiite gratulerer? Anonymkode: ede9d...953
Musemor med tre søte små Skrevet 10. august 2021 #41 Skrevet 10. august 2021 Jeg ser en antydning til strek, men ikke sikker på om det er en gravid-strek eller ikke. Har vanskelig for å se om den har farge. Uansett, så lenge ikke tanta står midt i stuen og roper "har du savnet meg?" er det fremdeles håp. Anbefaler deg å vente et par dager før du tar en ny test. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #42 Skrevet 10. august 2021 Musemor med tre søte små skrev (13 minutter siden): Jeg ser en antydning til strek, men ikke sikker på om det er en gravid-strek eller ikke. Har vanskelig for å se om den har farge. Uansett, så lenge ikke tanta står midt i stuen og roper "har du savnet meg?" er det fremdeles håp. Anbefaler deg å vente et par dager før du tar en ny test. Masse lykke til Ja, er veldig tidlig. Er kun 9dpo☺️ Jeg får se hvordan det utvikler seg. Jeg har alltid fått tidlig positiv, men den slipper igjen etter få uker. Virker som at kroppen har lett for å bli gravid, men den sliter med å holde fast i spiren. Takk☺️❤️🙏🏼 Anonymkode: 5df9f...bc7
Musemor med tre søte små Skrevet 10. august 2021 #43 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, er veldig tidlig. Er kun 9dpo☺️ Jeg får se hvordan det utvikler seg. Jeg har alltid fått tidlig positiv, men den slipper igjen etter få uker. Virker som at kroppen har lett for å bli gravid, men den sliter med å holde fast i spiren. Takk☺️❤️🙏🏼 Anonymkode: 5df9f...bc7 Hvor mange ganger har du mistet, og har du vært til utredning?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #44 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Svarer hi, diskuterer ikke med dere fordi jeg vet at jeg har rett. Å svare hi, vil jeg fortsatt gjøre. Ferdig snakket! Anonymkode: 19de4...423 Jeg trooor at hi har fått med seg din mening nå. Heldigvis betyr du null og niks her inne - også. Anonymkode: 9933b...cca
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #45 Skrevet 11. august 2021 Musemor med tre søte små skrev (16 timer siden): Hvor mange ganger har du mistet, og har du vært til utredning? 6 spirer har gitt slipp. Har ikke vært til videre utredning. Foreløpig vet vi bare at det er PCOS😊 Anonymkode: 5df9f...bc7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #46 Skrevet 11. august 2021 Dagens test☺️ Streken er mye tydeligere i dag. Så nå må vi bare håpe at den biter seg fast 😅❤️❤️ Anonymkode: 5df9f...bc7
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #47 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dagens test☺️ Streken er mye tydeligere i dag. Så nå må vi bare håpe at den biter seg fast 😅❤️❤️ Anonymkode: 5df9f...bc7 Ja, nå er det tydelig strek! Gratulerer! Anonymkode: 1595a...e93
Musemor med tre søte små Skrevet 11. august 2021 #48 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): 6 spirer har gitt slipp. Har ikke vært til videre utredning. Foreløpig vet vi bare at det er PCOS😊 Anonymkode: 5df9f...bc7 Nå vet jeg ikke når dere har mistet, men etter å ha mistet 3 ganger har man rett på utredning for å prøve å finne ut hvorfor man mister. Selv om man ikke finner ut hvorfor kan man få medisinsk hjelp med medisiner legene har god erfaring med. Vi fikk første uten problemer, etter han mistet vi 3 stykker i uke 9/10. Var gjennom utredning hvor de ikke klarte å finne ut hvorfor vi mistet, men fikk disse medisinene, og så fikk vi en datter uten å miste flere. Etter henne mistet vi 2 til, fikk medisinene igjen og fikk så minstemann. Anbefaler deg å snakke med fastlegen din
Musemor med tre søte små Skrevet 11. august 2021 #49 Skrevet 11. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dagens test☺️ Streken er mye tydeligere i dag. Så nå må vi bare håpe at den biter seg fast 😅❤️❤️ Anonymkode: 5df9f...bc7 Med den streken det sitter jeg bare å krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen. Gratulerer ❤️❤️
Anonym bruker Skrevet 11. august 2021 #50 Skrevet 11. august 2021 Gratulerer! Og til deg surpomp som VISSTE den var negativ - ædda bædda, du tok feil! 🤭 Anonymkode: bacd8...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå