Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #101 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er en ren nytelse å få huset helt for seg selv, så føler ikke jeg går glipp av noe. Rent hus, tenne stearinlys, en god film og et glass rødvin.... Det er lite som kan måle seg med noen dager alene hjemme! Anonymkode: d7f4f...3b8 Det skjønner jeg når du blir så stresset av rot. Du må bare passe på så du ikke går i fellen og ‘vasker ut’ barna dine også. Anonymkode: d600a...9c1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #102 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Det er en ren nytelse å få huset helt for seg selv, så føler ikke jeg går glipp av noe. Rent hus, tenne stearinlys, en god film og et glass rødvin.... Det er lite som kan måle seg med noen dager alene hjemme! Anonymkode: d7f4f...3b8 Skjønner det er godt. Samtidig så er det utrolig trist at det er hyggeligere å være hjemme for å vaske og rydde enn å være med familien. Har du alltid vært slik? Prioriterer orden og renhold fremfor kontakt med andre. Godt barna har besteforeldre som kan stille opp da. Anonymkode: d49cc...be1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #103 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Skjønner det er godt. Samtidig så er det utrolig trist at det er hyggeligere å være hjemme for å vaske og rydde enn å være med familien. Har du alltid vært slik? Prioriterer orden og renhold fremfor kontakt med andre. Godt barna har besteforeldre som kan stille opp da. Anonymkode: d49cc...be1 Blir spennende å se om 10-20-30 år, hvilke barn som har hatt mest fraværende foreldre i oppveksten rundt 2020: Barn av foreldre som bruker en time eller to på ettermiddagen til å rydde og vaske, eller instagrambarna, med mødre som er opptatt med å lage duckface og ta selfie. Anonymkode: d7f4f...3b8
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #104 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Blir spennende å se om 10-20-30 år, hvilke barn som har hatt mest fraværende foreldre i oppveksten rundt 2020: Barn av foreldre som bruker en time eller to på ettermiddagen til å rydde og vaske, eller instagrambarna, med mødre som er opptatt med å lage duckface og ta selfie. Anonymkode: d7f4f...3b8 Eller de som verken brukte tid på SoMe eller husarbeid, men faktisk på barna. Anonymkode: 60ee8...602
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #105 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Blir spennende å se om 10-20-30 år, hvilke barn som har hatt mest fraværende foreldre i oppveksten rundt 2020: Barn av foreldre som bruker en time eller to på ettermiddagen til å rydde og vaske, eller instagrambarna, med mødre som er opptatt med å lage duckface og ta selfie. Anonymkode: d7f4f...3b8 For det finnes jo ingen mellomting........ Anonymkode: a8475...209
ostepop123 Skrevet 10. august 2021 #106 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Blir spennende å se om 10-20-30 år, hvilke barn som har hatt mest fraværende foreldre i oppveksten rundt 2020: Barn av foreldre som bruker en time eller to på ettermiddagen til å rydde og vaske, eller instagrambarna, med mødre som er opptatt med å lage duckface og ta selfie. Anonymkode: d7f4f...3b8 Jeg skjønner at du er bekymret om du tror verden er delt opp slik.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #107 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): For det finnes jo ingen mellomting........ Anonymkode: a8475...209 Eller dem som er dobbelt opp, både ducface og 2 timer husarbeid. Anonymkode: a9d39...afa
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #108 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Blir spennende å se om 10-20-30 år, hvilke barn som har hatt mest fraværende foreldre i oppveksten rundt 2020: Barn av foreldre som bruker en time eller to på ettermiddagen til å rydde og vaske, eller instagrambarna, med mødre som er opptatt med å lage duckface og ta selfie. Anonymkode: d7f4f...3b8 For det er kun de to typene mødre som finnes? Jeg tenker at begge de stereotypene du skisserer her har sine åpenbare mangler og jeg håper at jeg selv befinner meg et sted midt mellom. Anonymkode: d600a...9c1
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #109 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Kvalitetstid med familien.... Ja, ser mange bruker det som argument for å slippe husarbeid. All forskning viser derimot at vi bruker uhorvelig mange timer foran skjermen istedet. Faktisk mange flere timer enn det ville tatt å faktisk ha et "plettfritt" hjem (selv om DET ikke er målet). Å barna av i dag er faktisk i mangel på kontakt med foreldrene som sitter fordypet i hver sin skjerm! Til og med jordmødre må NEKTE nybakte foreldre å bruke mobilen istedet for å knytte bånd med den nyfødte!! Så tid med familien er bull-shit og reinhekla latskap! Anonymkode: d7f4f...3b8 Ja, såklart. Vi som ikke bruker hvert ledige sekund på vasking sitter på skjerm🤣🤣🤣 Uff, du er virkelig sneversynt. Anonymkode: ff61e...890
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #110 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Blir spennende å se om 10-20-30 år, hvilke barn som har hatt mest fraværende foreldre i oppveksten rundt 2020: Barn av foreldre som bruker en time eller to på ettermiddagen til å rydde og vaske, eller instagrambarna, med mødre som er opptatt med å lage duckface og ta selfie. Anonymkode: d7f4f...3b8 Nå er det jo de som har behov for perfekt stelt hus som er de som legger ut mest på insta da. Du tror vi rotekopper legger ut ting på Instagram? Anonymkode: ff61e...890
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå