Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #1 Skrevet 9. august 2021 Litt dum overskrift men... Har alltid vært veldig glad i sex og har alltid hatt stor sexlyst, blir fortsatt veldig lett opphisset, men nok om det. Men synes det er rart at jeg fortsatt blir så utrolig våt i en alder av 49 år. Trusen blir fort gjennomvåt. Det drypper av meg når jeg er naken, fra kjønnsleppene. Det er litt plagsomt, må ofte tørke meg før sex, men er egentlig bare glad for det. Mannen min elsker det så klart. Men det kan vel ikke være så vanlig i min alder? Begynner jo å bli noen år. Er det flere som nærmer seg 50 som har det slik? Anonymkode: 5505b...956
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #2 Skrevet 9. august 2021 Det endrer seg gjerne noe i overgangsalderen, har du vært gjennom den enda? Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 42 år, og hadde 1-2 litt tørre år når alle de hormonelle endringene kom. Men når ting stabiliserte seg igjen, hetetokter var borte osv, så var jeg igjen mer enn våt nok. Er nå 47 år og merker ingen stor endring fra før overgangen, trenger ikke glidemiddel eller noe. Anonymkode: f764d...8af
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #3 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det endrer seg gjerne noe i overgangsalderen, har du vært gjennom den enda? Jeg kom i overgangsalderen da jeg var 42 år, og hadde 1-2 litt tørre år når alle de hormonelle endringene kom. Men når ting stabiliserte seg igjen, hetetokter var borte osv, så var jeg igjen mer enn våt nok. Er nå 47 år og merker ingen stor endring fra før overgangen, trenger ikke glidemiddel eller noe. Anonymkode: f764d...8af Ja, har vært i overgangsalderen. Glemte å skrive det, men var like våt da. Har alltid vært sånn. Sikkert mer vanlig enn jeg trodde. Anonymkode: 5505b...956
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #4 Skrevet 9. august 2021 Tror ikke det trenger å være slik for alle at man blir «tørr». Overgangsalderen forløper seg litt forskjellig fra person til person. Jeg er også like våt som før og jeg blir 48. Anonymkode: d96ca...ea8
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #5 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Tror ikke det trenger å være slik for alle at man blir «tørr». Overgangsalderen forløper seg litt forskjellig fra person til person. Jeg er også like våt som før og jeg blir 48. Anonymkode: d96ca...ea8 Så bra da. Da er det vel mer vanlig enn jeg trodde. Anonymkode: 5505b...956
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #6 Skrevet 9. august 2021 Vær fornøyd med det! Jeg fjernet livmoren i en alder av 27 (eggstokker er igjen, eggledere og livmorhals fjernet), og her er det knusktørt i perioder, samme hvor opphisset jeg egentlig er, glidemiddel er min venn. Anonymkode: a50a4...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå