Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 Var fint, men ble altfor hvit for min del. Ser ikke ut som om noen bor der. Er mye koseligere å komme hjem til noen hvor man ser at det bor noen der, at de har sin egen stil hvor det ikke ser ut som om man har kommet inn i et interiørblad Anonymkode: 85953...07b
prekæs Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 Pent og sikkert, men fri for blikkfang, ser jeg bort i fra den vakre utsikten. Mer eller mindre standard designmøbler. Den Petrastolen var fin
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #28 Skrevet 8. august 2021 Jeg regner jo nesten med at huset er stylet for fotografering og at det i hverdagen godt vises at det bor en familie med barn der. Anonymkode: cb164...2b5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #29 Skrevet 8. august 2021 Veldig fint, men umulig å kombinere med (mitt) virkelige liv. Hvor er alle tingene? Har man mann og barn, har man saker og ting (over alt) Anonymkode: e7557...da4
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #30 Skrevet 8. august 2021 Jeg synes ikke dette var spesielt upersonlig. Jeg ser for meg et hjem der det er plass til alle, tegnesaker på kjøkkenbordet og koselige filmkvelder med familien i stua. Selvfølgelig ser det striglet ut når man får fotograf på besøk 😊 Fint hus! Anonymkode: 9e89a...caf
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #31 Skrevet 8. august 2021 Lekkert! Men jeg har kunst og noen store fotos som hadde fått kommet opp på veggene. Jeg trenger også noen pledd i gode, naturlige farger. Litt farger må man ha. Anonymkode: 7de46...b32
Syngensang Skrevet 8. august 2021 #32 Skrevet 8. august 2021 Syns det var kjempefint å sjå på, men aldri i verden om eg kunne ha det slik, både fordi det bur folk i mitt hus som set merker etter seg overalt og eg har anna å bruke tida mi på enn å forhindre/ordne opp etterpå og fordi eg er avhengig av meir fargar for å trivast.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #33 Skrevet 8. august 2021 Jeg liker det slik. Enkle, rene flater og lyst og luftig. Så her kunne jeg flyttet rett inn, måtte bare hatt med noen få personlige ting og bilder. Jeg for min del skjønner ikke helt hvordan folk orker å bo i fargesterke og overmøblerte hjem med masse krimskrams. Jeg hadde blitt helt stresset av det, men kan absolutt synes det er kult å se på - hos andre! Anonymkode: c17d1...b4d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #34 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker det slik. Enkle, rene flater og lyst og luftig. Så her kunne jeg flyttet rett inn, måtte bare hatt med noen få personlige ting og bilder. Jeg for min del skjønner ikke helt hvordan folk orker å bo i fargesterke og overmøblerte hjem med masse krimskrams. Jeg hadde blitt helt stresset av det, men kan absolutt synes det er kult å se på - hos andre! Anonymkode: c17d1...b4d Det er ingen mellomting for deg?? Enten sterilt eller overlesset? Anonymkode: 74fcd...323
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #35 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen mellomting for deg?? Enten sterilt eller overlesset? Anonymkode: 74fcd...323 Nei, bare to ting, aldri noe i mellom. Er ikke verden sort-hvit da? Anonymkode: c17d1...b4d
amandine Skrevet 8. august 2021 #36 Skrevet 8. august 2021 Jeg synes at når hun forteller om at hun først hadde shabby chic, så masse mørke møbler og nå har hun liksom funnet sin stil ( som tilfeldigvis er trendy) så tror jeg ikke noe på henne. På meg virker det upersonlig og sjelløst.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #37 Skrevet 8. august 2021 Litt striglet, men liker også de enkle, rene linjene og eikeinnslaget. Likner en del på min stil, men jeg foretrekker noe vel mer farger på veggene. Med denne utsikten synes jeg et lyst og luftig interiør er det aller beste valget, det understreker naturen og fjorden. Anonymkode: d5af3...bb3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #38 Skrevet 8. august 2021 For upersonlig. Foretrekker skikkelig koselige hjem med farger, gjerne god blanding av nye og gamle møbler, myke pledd, tykke pynteputer og fine duker. Anonymkode: fbda0...b9c
sug lut Skrevet 8. august 2021 #39 Skrevet 8. august 2021 amandine skrev (55 minutter siden): Jeg synes at når hun forteller om at hun først hadde shabby chic, så masse mørke møbler og nå har hun liksom funnet sin stil ( som tilfeldigvis er trendy) så tror jeg ikke noe på henne. På meg virker det upersonlig og sjelløst. Ingen med sjel går ut og bytter ut alt man eier fordi man har funnet en "ny stil". Så jeg er enig med deg, dette er flavour of the month, men det er fremdeles fine enkeltelementer.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #40 Skrevet 8. august 2021 prekæs skrev (2 timer siden): Pent og sikkert, men fri for blikkfang, ser jeg bort i fra den vakre utsikten. Mer eller mindre standard designmøbler. Den Petrastolen var fin Den Petrastolen likte jeg og, men for en pris Anonymkode: 9bc7c...182
amandine Skrevet 8. august 2021 #41 Skrevet 8. august 2021 sug lut skrev (10 minutter siden): Ingen med sjel går ut og bytter ut alt man eier fordi man har funnet en "ny stil". Så jeg er enig med deg, dette er flavour of the month, men det er fremdeles fine enkeltelementer. Absolutt. Mye fint, men likevel.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #42 Skrevet 8. august 2021 amandine skrev (1 time siden): Jeg synes at når hun forteller om at hun først hadde shabby chic, så masse mørke møbler og nå har hun liksom funnet sin stil ( som tilfeldigvis er trendy) så tror jeg ikke noe på henne. På meg virker det upersonlig og sjelløst. Helt enig. Det er jo ikke noe nytenkende og inspirerende der. Hun følger jo bare strømmen hele veien. Anonymkode: 74fcd...323
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #43 Skrevet 8. august 2021 Jeg kunne flytta rett inn, HVIS jeg fikk ta med alle tingene mine som jeg er glad i. Så hadde jeg rydda bort et par av deres pynteting, og vipps så hadde det blitt sååå fint! Anonymkode: 78082...757
frk Nilsen Skrevet 8. august 2021 #44 Skrevet 8. august 2021 Nydelig utsikt, men ganske upersonlig. Vandrende pledd i dus beige roper ikke akkurat ut sjel og eget særpreg.
topaz Skrevet 8. august 2021 #45 Skrevet 8. august 2021 Jeg ser at det er fint og pent på mange måter, men jeg synes nok også det mangler personlighet. Ikke noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #46 Skrevet 8. august 2021 For meg er dette sjelløst og tomt, og jeg blir på mitt minst rause av personer som legger hele sin identitet i hvordan huset deres ser ut og tilsynelatende tenker at det gjør dem unike. Kjære deg, du er bra nok som du er, du trenger ikke 500 m2 for å bevise det. - To av badene mine har grå fliser. Jeg elsker marmorbadet mitt, men jeg ville hatt de to andre badene mer spennende. Jeg ville ha gjort mer min greie. Kjenner jeg vil spy. Vi ønsker alle å ha det fint rundt oss og identifiserer oss selvsagt mer eller mindre med måten vi bor på, men det sitatet representerer liksom alt som er galt i verden for meg. - Jeg ville ha gått noen runder med meg selv før jeg kjøper det som er hypertrendy akkurat nå. *fyller huset med hypertrendy interiør* Anonymkode: ca109...544
Himmel og hav Skrevet 8. august 2021 #47 Skrevet 8. august 2021 Jeg synes det er lekkert, og kunne gjerne tatt ei uke i en leilighet som ser sånn ut, men så vil jeg hjem til mitt eget hus. Noen vil sikkert si at jeg hverken har stil eller sans for interiør, og det kan jeg leve med, men jeg har en sofa til å ha beina oppi, lune vegger, farger på både malerier, gulvtepper, puter og pledd, masse planter og rom til å leve i. Mer praktisk enn stilig, men jeg har aldri hatt som ambisjon å komme i interiørblad.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #48 Skrevet 9. august 2021 Jeg syns det er gørr kjedelig og seriøst. Ser ingen humor der, eller humør i det hele tatt… Det mangler virkelig sjel. Jeg tar meg i å lure på hva slags mennesker som holder ut å bo sånn, eller som har så lite fantasi. Anonymkode: 4e517...5dc
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #49 Skrevet 9. august 2021 Nei takk, dette var ikke noe for meg. Ser ut som et eller annet offentlig bygg eller helseforetak der noen har gjort et slapt forsøk på å fremstille stedet som litt hjemmekoselig ved å plassere noen få grønne planter og et par puter. Anonymkode: 4cb18...728
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #50 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): For meg er dette sjelløst og tomt, og jeg blir på mitt minst rause av personer som legger hele sin identitet i hvordan huset deres ser ut og tilsynelatende tenker at det gjør dem unike. Kjære deg, du er bra nok som du er, du trenger ikke 500 m2 for å bevise det. - To av badene mine har grå fliser. Jeg elsker marmorbadet mitt, men jeg ville hatt de to andre badene mer spennende. Jeg ville ha gjort mer min greie. Kjenner jeg vil spy. Vi ønsker alle å ha det fint rundt oss og identifiserer oss selvsagt mer eller mindre med måten vi bor på, men det sitatet representerer liksom alt som er galt i verden for meg. - Jeg ville ha gått noen runder med meg selv før jeg kjøper det som er hypertrendy akkurat nå. *fyller huset med hypertrendy interiør* Anonymkode: ca109...544 Hehe. Litt som disse? Anonymkode: 74fcd...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå