Gå til innhold

Hva synes dere om hjem som dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket det😍

hater når det blir mye farger og tekstiler. 
 Her var det harmoni og luft. 

Anonymkode: a76be...a5f

Skrevet

nei huff 🙊

Anonymkode: 9c38a...d02

Skrevet

Klin umulig med barn (i hvert fall mine barn) 😂

Anonymkode: 5c77d...44b

Skrevet

Vakre designelementer, og flott at den som bor der trives, men helheten er ikke min ide om hvordan jeg vil leve.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Klin umulig med barn (i hvert fall mine barn) 😂

Anonymkode: 5c77d...44b

Man må jo gjete ungene rundt og enten vaske hendene deres konstant eller fly rundt med pussefille. 😊

Anonymkode: 74fcd...323

Skrevet

Fint og flott, og mye av det er slikt jeg kunne likt selv, men jeg ville hatt mer farger innimellom.

Anonymkode: de934...dac

Skrevet

Knallfint. Kan få det lunt og fint med grønne planter og tekstiler. 

Misliker hjem uten tekstiler da. Pledd, tepper, gardiner osv. Det synes eg at blir kjedelig. 

Skrevet

Nydelig gjennomført! Selv får jeg spader av hvitt og er glad i mer farger. 

Anonymkode: aebd3...5f9

Skrevet
sug lut skrev (20 minutter siden):

Vakre designelementer, og flott at den som bor der trives, men helheten er ikke min ide om hvordan jeg vil leve.

Enig i dette. Jeg ville spedt på med noen personlige ting. Barnetegninger, souvenirer fra reiser, nedarvede ting etc., og planter og tekstiler for å mykne opp. Flotte elementer, men huset egner seg bedre som Airbnb enn fast bolig. 

Anonymkode: 10d1b...60d

Skrevet

Ser at det er pent rent estetisk, men ikke en stil jeg vil trives i. Jeg går stadig over til mer og mer farger, mønstre og tekstiler.

Anonymkode: f60db...7d8

Skrevet

A dime a dozen. Føles som man har sett det en million ganger før, i mer eller mindre gjennomført grad. Ser ikke ut som noen bor der egentlig.

Skrevet

Jeg elsker den stilen, og har det sånn selv. Får helt klausen av masse tunge møbler, dill-dall og for mye farger. Har selv åpne løsninger og ekstra takhøyde, hvitt, lyst og luftig og jeg elsker det! Gir en helt egen ro.

Skrevet

Jeg syns det er fint og likte godt en del av elementene. Jeg kunne godt hatt den stilen, men hadde nok fått inn litt mer farger enkelte steder. 

Ser ikke at det skal være så ille å holde rent? Lyse, store flater er jo enklere å vaske og holde pent enn mørke møbler og mye dill? 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (7 minutter siden):

Jeg syns det er fint og likte godt en del av elementene. Jeg kunne godt hatt den stilen, men hadde nok fått inn litt mer farger enkelte steder. 

Ser ikke at det skal være så ille å holde rent? Lyse, store flater er jo enklere å vaske og holde pent enn mørke møbler og mye dill? 

Glass og speil og lyse møbler. Det er nok å pusle med. 😊

Anonymkode: 74fcd...323

Skrevet

Lille Petra 😍 Må se om den kan skaffes eller om jeg må selge sjela mi først. 

Jeg er veldig glad i denne stilen. Det enkle hvite mot naturlige elementer som tre, ull og lær. Jeg har denne stilen hjemme men litt mer farger, arve møbler og planter. Love it 😍

Skrevet
geitemarken skrev (2 minutter siden):

Lille Petra 😍 Må se om den kan skaffes eller om jeg må selge sjela mi først. 

Jeg er veldig glad i denne stilen. Det enkle hvite mot naturlige elementer som tre, ull og lær. Jeg har denne stilen hjemme men litt mer farger, arve møbler og planter. Love it 😍

1 stk sjel er herved til salgs 😉🙃

Skrevet
geitemarken skrev (Akkurat nå):

1 stk sjel er herved til salgs 😉🙃

Det tok ikke lang tid :D  - men Lille Petra er verd det, antakelig.

Skrevet

Egentlig ganske fint. Men jeg ville nok hatt litt mer innramming av de store vinduene. Her er jeg faktisk enig med Halvor om å ha «dempet sort» for å ramme inn utsikten

Anonymkode: 4e4e6...5bd

Skrevet

Synes det er fint, men ikke helt min stil.

Anonymkode: 8f492...5c6

Skrevet

Kaldt, kjedelig og upersonlig. 

Anonymkode: 16966...8ac

Skrevet

Fint hvis jeg skulle leiegor noen uner, men ikke noe hjem.

Anonymkode: f7738...2f2

Skrevet
sug lut skrev (24 minutter siden):

Det tok ikke lang tid :D  - men Lille Petra er verd det, antakelig.

Det tror jeg absolutt Lille Petra er verdt 😁 Vet ikke om det sier mest om stolen eller sjela mi 😅😂

Skrevet

Jeg liker det ikke. Jeg vil ha farger og noe som ser ut som en plass man kan bo, ikke som et utstillingslokale. Men all ære til folk som klarer å ha det sånn og holde det sånn. Jeg synes det ser veldig upersonlig ut.

Anonymkode: 147ee...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...