mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. august 2021 #26 Skrevet 8. august 2021 Her praktiserer vi alltid dusj og hårvask før frisørbesøk . Jeg vil ikke la noen ta i mitt møkkete hår altså. Så tungvint kan det ikke være at man ikke vasker håret før man drar til frisøren. Spesielt ikke nå under covid .
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. august 2021 #27 Skrevet 8. august 2021 Hvorfor kan du ikke stå opp ekstra tidlig før ungene våkner å vaske håret ditt da?
Iiiiik Skrevet 8. august 2021 #28 Skrevet 8. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (17 minutter siden): Hvorfor kan du ikke stå opp ekstra tidlig før ungene våkner å vaske håret ditt da? Eller vaske det etter at barna har lagt seg? Hvis dusj med ungene våkne er «umulig» må du vel uansett dusje på kvelden?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #29 Skrevet 8. august 2021 Jeg får jo vasket håret til vanlig da 😄 Kort fortalt, pga jobb og diverse har jeg ikke fått vasket på 3 dager, men imorgen er jeg rett i nærheten av frisøren, men det er tungvint å få vasket håret før den tid. Senere i uka er det enklere å få vasket pga både jeg og mannen har andre vakter, men da er det en stor omvei å reise til frisøren. Dermed er ekleste valget å reise imorgen med uvasket hår. Men nå ble vakten min i dag forandret så nå har jeg fått både dusjet og vasket håret og det er ikke noe problem lenger 😁 Anonymkode: 5960a...871
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #30 Skrevet 8. august 2021 En god frisør skal vaske håret før de klipper. Det er uhygienisk og ikke gjøre det. Men for mitt eget ved og vel hadde jeg måtte vasket håret om det var 4 dager siden vask🥴 Anonymkode: 6325d...6d9
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #31 Skrevet 8. august 2021 Å leve i en hverdag hvor det å vaske håret faktisk blir noe man ikke har tid til, verken morgen eller kveld, høres vanvittig slitsomt ut. Ellers så pusser jeg tennene når jeg skal til tannlegen, dusjer når jeg skal til legen og altså har rent hår (om ikke vasket samme dag, så max en dag siden) når jeg skal til frisør. Anonymkode: e9aee...0f2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #32 Skrevet 8. august 2021 Hvorfor tilbyr frisørene hårvask hvos håret skal være nyvasket når man kommer? Anonymkode: 27b00...e60
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #33 Skrevet 8. august 2021 Hos Min frisør må alle vaske håret der; koronatiltak. Sist jeg klippet meg hadde jeg brukt tørrshampoo noen dager, og frisøren sa ingenting på det, hun bare kjente seg igjen i at noen dager var sånn at man måtte ty til enkle løsninger. Så det er selvfølgelig helt greit å komme som du er. Anonymkode: 1f0b2...4cb
Iiiiik Skrevet 8. august 2021 #34 Skrevet 8. august 2021 Når frisøren krever at håret er vasket hjemme som et koronatiltak, betyr det at de ikke vasker i salongen?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #35 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Klart jeg får det til, men er tungvint bare, og unødvendig hvis frisøren likevel skal vaske håret. Hvis ungene er med inn på badet åpner de alle skap og skuffer og strør alt utover gulvet. Nå var det ikke spørsmål om det er mulig for meg å vaske håret, det er det selvsagt men det er tungvint, uten at jeg må legge ut i minste lille detalj om hvorfor for å bevise at det et tungvint. Spørsmålet var om det er greit å velge letteste utvei å la frisøren vasker håret, og der er visst meningen delt. Anonymkode: 5960a...871 Det er tydelig at du mener at håret ditt er skittent, og da synes jeg det er litt respektløst å ikke gidde å vaske det først. Men det er jo opp til deg om du er komfortabel med å gå dit med møkkete hår eller ei. Anonymkode: 6e93c...aa3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #36 Skrevet 8. august 2021 Jeg har tykt krøllete hår og har aldri opplevd at frisører ikke har vasket håret mitt før de klipper det. De må jo uansett få det skikkelig vått... Jeg vasker håret ca annenhver dag så det er aldri skikkelig gammelmøkkete. Sist jeg var hos frisøren kom det en gammel dame med brukket arm, hun kom to ganger i uka og bare vasket det uten å klippe. For hun bodde alene og klarte ikke vaske håret med gips. Så her vasker ihvertfall frisørene hår som de pleier. Anonymkode: 93eb1...d4d
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #37 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg får jo vasket håret til vanlig da 😄 Kort fortalt, pga jobb og diverse har jeg ikke fått vasket på 3 dager, men imorgen er jeg rett i nærheten av frisøren, men det er tungvint å få vasket håret før den tid. Senere i uka er det enklere å få vasket pga både jeg og mannen har andre vakter, men da er det en stor omvei å reise til frisøren. Dermed er ekleste valget å reise imorgen med uvasket hår. Men nå ble vakten min i dag forandret så nå har jeg fått både dusjet og vasket håret og det er ikke noe problem lenger 😁 Anonymkode: 5960a...871 Har du ikke hatt tid til å dusje på 3 dager? Jeg tror du bør se litt på din egen hygiene…. Anonymkode: 86d41...d78
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #38 Skrevet 8. august 2021 Superdolly skrev (8 timer siden): Sist jeg var hos frisøren så sa hun at det var et krav om at håret skulle være vasket samme dag. Det var et koronatiltak. Det er ikke et krav men anbefaling. -frisør Anonymkode: c46c8...995
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #39 Skrevet 8. august 2021 Like lite greit som å gå til gynekologen med belegg i dåsa. Anonymkode: 9975e...123
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #40 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Merkelig at folk fortsatt diskuterer dette når jeg tydelig har sagt hva vi frisører foretrekker... Anonymkode: 35502...ee6 Og hos oss er det samme. Vi må uansett vaske håret godt, så vi bryr oss ikke om det ble vasket samme dag eller tre dager siden. Faktisk fortrekker vi det sistnevnte da de fleste bruker dårlig og billig butikkshampoo. Før korona vasket vi ikke hår som var vasket samme dag med brukte sprayflaske for å få det vått. Anonymkode: f0f67...ba8
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #41 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og hos oss er det samme. Vi må uansett vaske håret godt, så vi bryr oss ikke om det ble vasket samme dag eller tre dager siden. Faktisk fortrekker vi det sistnevnte da de fleste bruker dårlig og billig butikkshampoo. Før korona vasket vi ikke hår som var vasket samme dag med brukte sprayflaske for å få det vått. Anonymkode: f0f67...ba8 Må kunden vaske håret hos dere? Anonymkode: 6e93c...aa3
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #42 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Hvorfor tilbyr frisørene hårvask hvos håret skal være nyvasket når man kommer? Anonymkode: 27b00...e60 Enig. Har aldri tenkt at jeg må komme med nyvasket hår når det første de gjør er å vaske det. Synes virkelig frisører det er ekkelt å vaske hår som ikke er nyvasket? (Kan forstå at man skal komme med rent hår på Cutters ol hvor de ikke tilbyr vask, men det var jo ikke tilfelle her.) Anonymkode: 075c3...af1
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #43 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Enig. Har aldri tenkt at jeg må komme med nyvasket hår når det første de gjør er å vaske det. Synes virkelig frisører det er ekkelt å vaske hår som ikke er nyvasket? (Kan forstå at man skal komme med rent hår på Cutters ol hvor de ikke tilbyr vask, men det var jo ikke tilfelle her.) Anonymkode: 075c3...af1 Det er forskjell på hår som ikke er nyvasket og skittent. Nyanser, det har du sikkert hørt om? Anonymkode: e9aee...0f2
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #44 Skrevet 8. august 2021 Dere aner ikke hvor mange det er som kommer med skittent hår, noen stinker også, kvinner er verre enn menn. De vasker jeg alltid først. Anonymkode: 35502...ee6
Annesmiltillivet Skrevet 9. august 2021 #45 Skrevet 9. august 2021 Var nettopp hos frisøren, og ble ikke spurt om når jeg siste vasket håret. Fikk heller ingen info på forhånd om at håret måtte vare vasket innen den og den tiden. For å svar på spørsmålet dit, jeg hadde bare gått til frisøren og ikke sagt ett pip om når jeg vasket det sist (har aldri blitt spurt om det). Frisøren vil så vaske håret ditt og ferdig med saken, så lenge resten av deg ser normalt velstelt ut vil de nok ikke tenke over det
uhhuhher Skrevet 9. august 2021 #46 Skrevet 9. august 2021 Når jeg betaler 1400 kr for vask og klipp, så kan du banne på at jeg ikke bruker egen sjampo til å vaske håret samme dag som frisøren skal vaske håret. Det er fullstendig ulogisk og ikke minst unødvendig for hår/hodebunn. Jeg har helt normal hårhygiene og kunne ikke brydd meg mindre om hva frisøren tenker - de er fagpersoner og jeg går ut fra at de forholder seg profesjonelt til kundene sine. Hvis man kun skal klippe seg, stiller det seg selvsagt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #47 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Like lite greit som å gå til gynekologen med belegg i dåsa. Anonymkode: 9975e...123 Men - Man er vel kanskje hos gynekologen nettopp fordi man har trøbbel med dåsa? Anonymkode: b5bd4...722
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #48 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Men - Man er vel kanskje hos gynekologen nettopp fordi man har trøbbel med dåsa? Anonymkode: b5bd4...722 Ja, men det hindrer ikke at man har ren dåse når den fremvises. Anonymkode: 307da...7ef
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #49 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Men - Man er vel kanskje hos gynekologen nettopp fordi man har trøbbel med dåsa? Anonymkode: b5bd4...722 Det normale er vel fortsatt å vaske seg? Selv med underlivsplager er det normalt å opprettholde en viss standard på hygienen. Anonymkode: e7e42...d5a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2021 #50 Skrevet 10. august 2021 Anonym bruker skrev (På 2021-8-8 den 20.46): Må kunden vaske håret hos dere? Anonymkode: 6e93c...aa3 Hos oss må man det nå ja pga korona. Anonymkode: f0f67...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå