Gå til innhold

Snap!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender du snap for å vise hvor kjekt du har det? 

Anonymkode: 3a13e...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innimellom, ja. Har noen gode venninner jeg sender en del til, og de til meg, og da blir det alt mulig. En koselig middag, berget med skittentøy, en stor klynge markjordbær funnet på en tur, ungen som fikk raserianfall fordi koppen hadde feil farge osv. Hverdagslimt, rett og slett. På godt og vondt. Mottar det samme.

Anonymkode: 40411...1a5

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nei

Jeg har det ikke kjekt 

Anonymkode: 619ca...f31

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Innimellom, ja. Har noen gode venninner jeg sender en del til, og de til meg, og da blir det alt mulig. En koselig middag, berget med skittentøy, en stor klynge markjordbær funnet på en tur, ungen som fikk raserianfall fordi koppen hadde feil farge osv. Hverdagslimt, rett og slett. På godt og vondt. Mottar det samme.

Anonymkode: 40411...1a5

Så dølt.

Nei, sender morsomme snap, å forventer å få det igjen. Noen er flinke, andre er like dølle...

Anonymkode: c29c4...0a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hehe… jeg snapper med venner ja. Da gjerne når noe er morsomt, fint, pent, vakkert, hyggelig etc . Får det samme tilbake . Sender og mottar også andre hverdagsglimt . En god middag , morratrøtt ansikt, støvsugeren som venter etc. 

Skrevet

Blant annet, ja. Kan sende om ting som ikke er så gøy også, men sender ALDRI av sure, sinte eller triste barn! 

Anonymkode: 68cac...01b

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.8.2021 den 3.27):

Så dølt.

Nei, sender morsomme snap, å forventer å få det igjen. Noen er flinke, andre er like dølle...

Anonymkode: c29c4...0a9

Haha DU virker iiiiiiikke døll i det hele tatt. 😂🎉

Anonymkode: 790ac...063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...