Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Sender du snap for å vise hvor kjekt du har det? Anonymkode: 3a13e...d18
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Innimellom, ja. Har noen gode venninner jeg sender en del til, og de til meg, og da blir det alt mulig. En koselig middag, berget med skittentøy, en stor klynge markjordbær funnet på en tur, ungen som fikk raserianfall fordi koppen hadde feil farge osv. Hverdagslimt, rett og slett. På godt og vondt. Mottar det samme. Anonymkode: 40411...1a5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Sender du snap for å vise hvor kjekt du har det? Anonymkode: 3a13e...d18 Nei Jeg har det ikke kjekt Anonymkode: 619ca...f31
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #4 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Innimellom, ja. Har noen gode venninner jeg sender en del til, og de til meg, og da blir det alt mulig. En koselig middag, berget med skittentøy, en stor klynge markjordbær funnet på en tur, ungen som fikk raserianfall fordi koppen hadde feil farge osv. Hverdagslimt, rett og slett. På godt og vondt. Mottar det samme. Anonymkode: 40411...1a5 Så dølt. Nei, sender morsomme snap, å forventer å få det igjen. Noen er flinke, andre er like dølle... Anonymkode: c29c4...0a9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. august 2021 #5 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Sender du snap for å vise hvor kjekt du har det? Anonymkode: 3a13e...d18 Hehe… jeg snapper med venner ja. Da gjerne når noe er morsomt, fint, pent, vakkert, hyggelig etc . Får det samme tilbake . Sender og mottar også andre hverdagsglimt . En god middag , morratrøtt ansikt, støvsugeren som venter etc.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Blant annet, ja. Kan sende om ting som ikke er så gøy også, men sender ALDRI av sure, sinte eller triste barn! Anonymkode: 68cac...01b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2021 #7 Skrevet 9. august 2021 Anonym bruker skrev (På 8.8.2021 den 3.27): Så dølt. Nei, sender morsomme snap, å forventer å få det igjen. Noen er flinke, andre er like dølle... Anonymkode: c29c4...0a9 Haha DU virker iiiiiiikke døll i det hele tatt. 😂🎉 Anonymkode: 790ac...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå