Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Sto opp kl 18. Bare vært hjemme. Sett serie. Anonymkode: 9f91d...5ad
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Stort sett ingenting, surfet rundt på nett, sett litt serier. Anonymkode: ea91e...87f
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Handlet, støvsuget, lest bok ute i sofaen på terrassen, spilt basket med ene barnet, laget middag, sett film med familien, gått lang tur med mann og hund og surfet på nett. En ganske vanlig lørdag, egentlig. Anonymkode: 8a6b3...f6a
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #4 Skrevet 7. august 2021 Hvilt for det meste, sett serie. Har senvirkninger etter covid og må lade opp til ny arbridsuke i helgen. Anonymkode: 2b39f...fb8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 Handlet, gått en tur med sønnen. Kveldsbad med venninne og barna. Sett gulløpet til jakob Ingebrigtsen Anonymkode: 468ae...6f3
Daquiry Skrevet 8. august 2021 #6 Skrevet 8. august 2021 Ligget i sengen med bivirkninger etter vaksinen. Gått på nattevakt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #7 Skrevet 8. august 2021 Foreløpig har jeg kun hatt sex med kjæresten min. Ligger fortsatt i sengen å diller på telefonen. Kjæresten min har sovnet igjen😅 Så nå skal jeg ligge her til han våkner igjen, så vi kan ha sex igjen🙈 Anonymkode: 7db01...cc5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #8 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Foreløpig har jeg kun hatt sex med kjæresten min. Ligger fortsatt i sengen å diller på telefonen. Kjæresten min har sovnet igjen😅 Så nå skal jeg ligge her til han våkner igjen, så vi kan ha sex igjen🙈 Anonymkode: 7db01...cc5 Nå har vi hatt sex for andre gang, men vi ligger fortsatt i sengen😂 Anonymkode: 7db01...cc5
Superdolly Skrevet 8. august 2021 #9 Skrevet 8. august 2021 I går sto jeg opp litt før åtte, spiste frokost og drakk en stor kopp med te. Så jobbet vi med innhøsting (bor på gård), og det er ganske hardt fysisk. Til ca klokken fem. Dro på butikken innimellom. Tenåringene laget middag, og så dro vi ut og spiste en softis. Da vi kom hjem igjen så vi film sammen og koste oss med ost og kjeks. Vi ble heldigvis ferdige i går, så i dag kan jeg ta igjen klesvask, støvsuging og generelt husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Vi er på 6. uken med ferie fra barnehagen, så ungene har kranglet og styrt mye på formiddagen. Nå er vi alle klar for å komme i rutiner igjen etter en fantastisk sommer. Lørdag ettermiddag ryddet vi hus, skiftet på senger, sorterte leker, sjekket høst/vinterklær osv. gikk på resturant alle sammen på kvelden. Etter bading av unger, lesing av bok og legging så gikk jeg en fjelltur. Anonymkode: 3173b...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå