Gå til innhold

Har du hørt fra noen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg tekstet med en borteboende sønn og med en venninne jeg ikke har snakket med på en stund. 

Jeg startet begge «samtalene», ref. innlegg fra Sug Lut. Så sånn sett har jeg vel ikke hørt fra noen, da samtalene trolig ikke hadde skjedd hvis jeg ikke hadde tatt kontakt. Tekstingen med venninne endte med at jeg ble invitert på middag på fredag 😃

Anonymkode: 31612...1cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppringt av mamma og ene sønnen, sms fra kusine, snap fra ene jentungen og svigersønnen, og utebesøk av tilsammen 11 stk (forskjellige som bare har stukket oppom).

Anonymkode: ee7fb...ee6

Skrevet

Fikk en snap av en venninne om å nyte siste feriedagen. Ikke noe selv. 

Anonymkode: 0759d...aa3

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt.

Admin

Skrevet

Ja, fra ei venninne jeg ikke har snakket med på en stund. Veldig hyggelig :)
Div snaper og chat gjennom dagen til familie og venner, begge veier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Oppringt av mamma og ene sønnen, sms fra kusine, snap fra ene jentungen og svigersønnen, og utebesøk av tilsammen 11 stk (forskjellige som bare har stukket oppom).

Du høres veldig heldig ut. Hvor/hvordan bor du som får så mange på besøk på én dag?

Anonymkode: 0d402...be2

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Du høres veldig heldig ut. Hvor/hvordan bor du som får så mange på besøk på én dag?

Anonymkode: 0d402...be2

Jeg er heldig, og setter virkelig pris på det! Bor på en gård på nordvestlandet. Den ligger sånn til, at man må passere hvis man skal hit og dit, og da er det fort gjort å stikke oppom hvis de ser folk ute. Men i dag var litt "ekstrem" da, fordi mange skulle hjem fra ferie rundt omkring.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg er heldig, og setter virkelig pris på det! Bor på en gård på nordvestlandet. Den ligger sånn til, at man må passere hvis man skal hit og dit, og da er det fort gjort å stikke oppom hvis de ser folk ute. Men i dag var litt "ekstrem" da, fordi mange skulle hjem fra ferie rundt omkring.

Akkurat slik er det her og, og det ligg òg på nordvestlandet😊. Må vere noko med landsdelen, og kanskje med det å ha gard, ein er som regel ute, og då er det lettare å stikke oppom👍

Anonymkode: ea0fb...44c

Skrevet

Søsteren min ringte meg og vi hadde besøk av svigers. På hverdager kan jeg ofte gå en hel dag uten kontakt med noen utenom mann og barn. Hvis jeg hører noe varierer det om jeg sender et par meldinger eller om de sender først. 

Skrevet

Snakket med svigermor da jeg sto opp, for hun var på overnattingsbesøk, fikk mld fra mamma som jeg svarte på, snap fra min bror som er på ferie og en del fellessnapper fra venner utover dagen.

Anonymkode: aae63...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...