Gå til innhold

Har du hørt fra noen i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nygerrig! 

Anonymkode: 0759d...aa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nygerrig! 

"Nygerrig"? Selvfølgelig har jeg hørt fra noen. Andre har hørt fra meg og.

Har noen hørt fra deg? 

Anonymkode: da8ae...c57

Skrevet

Søstra mi. Ikke kontaktet noen selv. 

Anonymkode: cc050...657

Skrevet

Ikke som at noen har tatt kontakt med meg først, om det er dét som er spørsmålet. 

Jeg har sendt og fått snap fra min søster og sendt messengermeldinger til barna mine som bor i andre byer. 

Og så ringte en far for å spør om sønnen kunne overnatte her.  

Så litt kontakt har jeg jo hatt. 

Anonymkode: d38ba...47f

Skrevet

Ja, fra to venninner. 

Anonymkode: 797eb...f1b

Skrevet

Jeg ringte mamma idag, såda fikk jeg oppdatering over hele slekts. Bla hva min datter gjorde i natt ( morra glemmer ungen å sende mld om at hun ikke kommer hjem, men mormor blir bombadert med bilder. Hørtes it som jeg har null kontroll eller bryr meg, men vet hun bare er med en venn siden jeg sa hun ikke fikk vær med noen andre siden hun er syk. De er samme syke og ingen har corona, så i natt sov de vist ute i hengekøye. Hun er også 18år så ikke barn lengre) 

Anonymkode: 75cbd...270

Skrevet

Sendte melding til datteren min, og fikk svar. Har vært i dårlig form i dag, og da orker jeg ikke å kontakte andre.

Anonymkode: 0acdb...60b

Skrevet

Fått et par snaper (felles snap så egentlig ikke til meg). 

Skrevet

Ja. To venninner og lillebroren min har ringt. Og moren til en venninne av datteren min ringte også. Hatt naboen på døra og fått noen snapper (om det tells;) ) 

Anonymkode: 35a56...d95

Skrevet

Du da, hi. Har du vært i kontakt med noen i dag?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du da, hi. Har du vært i kontakt med noen i dag?

Fått noen felles snaper (egentlig ikke til meg). Ikke noe selv. 

Skrevet

Blitt kontaktet av niese på messenger. Fått snap av noen venninner, svigermor og et par kolleger. Blitt oppringt av sønn. 

Jeg har kontaktet sønn, søster, et par venninner og mamma.  

Anonymkode: 49e0a...a35

Skrevet

Fått snap fra minst 10-12 stk

Anonymkode: 89530...f72

Skrevet

Her har det vært full rulle i dag, som alle andre dager i ferien. Er i fritidshuset vårt, som er mitt barndomshjem, og det går folk inn og ut her omtrent hele tia. Vi liker det sånn! Har vært på tur med bål og kos, sammen med en gjeng slektninger. Fått masse snap som vanlig, og nå sitter jeg å melder litt frem og tilbake med ei venninne. 

Anonymkode: df3ae...53e

Skrevet

Nei, ikke hatt kontakt med andre enn fastlegen, barna og mannen  denne uka

Anonymkode: c223c...58c

Skrevet

Nei, faktisk ikke. Det er vært en deilig stille dag med kun mann og barn og Sommer OL på tv. 

Anonymkode: dc73f...bdf

Skrevet

Vore i 92 årsdag, fått snapp og sendt snapp og eg hugsar ikkje om eg fekk først eller sende først. Snakka med mamma mange gangar, jobba ilag med pappa, avtalt bandøving, fjasa med butikkdata på fk. Ja, og litt messenger kontakt med eitpar stykk. Ganske vanleg dag bor sett frå 92 årsdag. Kvifor spør du? 

Anonymkode: ea0fb...44c

Skrevet

Dere som ringer eller blir oppringt av venninner: hvorfor ringer dere? Hva snakker dere om?

Anonymkode: 0d402...be2

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Dere som ringer eller blir oppringt av venninner: hvorfor ringer dere? Hva snakker dere om?

Anonymkode: 0d402...be2

Ringer og blir ringt av venninner og søsken «hele tida», her er det lov å ikke svare om man er opptatt: 

snakker om livet, kjærligheten, barna, jobben, oppussing, svigers, ALT mellom himmel og jord, ting vi har kjøpt, verkstedregninger, skattesmell, viktig og uviktige små hendelser. Er som en avkobling fra hverdagen. Veldig koselig. 

Anonymkode: 7faa5...781

Skrevet

Man må gi og ta. I dag har jeg fått /sendt snapper fra oppimot 10 folk. Godt å bli mindt på HI, for jeg har følt meg alene i hele dag. Men jeg haaaar jo hatt endel kontakt med folk i dag likevel. 😊

En gang tok det 2 mnd før jeg hørte fra min far. Ville se hvor lang tid det tok før han tok kontakt, alltid jeg som tar kontakt. Til slutt måtte jeg gi opp pga bursdagsgreier. 

Det er bedre å ha kontakt, selvom det er oftest jeg som gir lyd fra meg først,enn å sitte å vente på at andre skal ta kontakt og sitte alene. 

Anonymkode: 88bdb...186

Skrevet

Jeg sendte og fikk snap fra barna mine som er hos sin far, har ellers ikke hatt kontakt med andre enn de i husstanden.

Skrevet (endret)

I dag har jeg så langt hørt fra to venninner, mitt søsken og ett av barna. Ingen av samtalene initiert av meg, faktisk, siden det visstnok er viktig.

Endret av sug lut
Skrevet

I dag? Nei, faktisk ikke. Og det er helt ok. Har vært en deilig da. 

Anonymkode: dc73f...bdf

Skrevet

Har snakka med ei mor på messenger om barnet mitt vil besøke, og fått telefon frå bestemor om at andre barnet er for tynnkledd. Pluss nokre snaps her og der.

Anonymkode: 82680...f16

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Vore i 92 årsdag, fått snapp og sendt snapp og eg hugsar ikkje om eg fekk først eller sende først. Snakka med mamma mange gangar, jobba ilag med pappa, avtalt bandøving, fjasa med butikkdata på fk. Ja, og litt messenger kontakt med eitpar stykk. Ganske vanleg dag bor sett frå 92 årsdag. Kvifor spør du? 

Anonymkode: ea0fb...44c

Hi er visstnok "nygerrig "... 

Anonymkode: e25a4...c1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...