Gå til innhold

Hva har du i nattbordskuffen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 5ba3e...bc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen bøker og en eske med ørepropper.

Anonymkode: 9503c...b6d

Skrevet

Rot🙈tror det er en nesespray, en sånn lommepakke med Kleenex og noen enslige øredobber som skrangler rundt der. 

Anonymkode: 84674...e1d

Skrevet

Batterier og det som bruker de. 

Skrevet

Medisiner, lommelykt og noen tommy&tigeren

Anonymkode: 4fff3...633

Skrevet

Nesespray, øredobber, nettbrett og ukeblader.

Skrevet

Masse, masse rot, en fargebok og tusjer. 

Anonymkode: f5857...9ac

Skrevet

Ukeblader, tørkerull, og en del sexleketøy. Det vanlige. 

Anonymkode: cb560...2a8

Skrevet

Underbukser og sokker 😂

Anonymkode: e1b15...eac

Skrevet

Leppepomade, håndkrem og en bok. 

Anonymkode: 0e464...952

Skrevet

Tror jeg vet hva du vil frem til... Er det eneste jeg har der... 

Skrevet

Dorull, sovemaske og litt smårot tror jeg.

Anonymkode: ff43e...eca

Skrevet

Ørepropper og noen tegninger. Har ikke sexleketøy i skuffen, det er virkelig ikke en god idé med større barn i hus 😅

Anonymkode: 4f9a7...a19

Skrevet

Sovemaske, nesespray,  halstabletter, øredobber, hårspenner, fotkrem, voltarol gel...

Anonymkode: e59af...50d

Skrevet

Har 2 skuffer.
I den nederste har jeg en bok, lesebriller, fuktighetskrem, en vann flaske og hodepinetabletter.
I øverste små håndklær.

Anonymkode: 7328f...d39

Skrevet

Sovetabletter, valium, smertestillende tabletter og kvalmestillende, lommelykt, fotkrem, håndkrem, leppepomade, en flaske lavendelolje, blodtrykksmåler, programmet fra mormors begravelse og sånn pute med riskorn til å legge over øynene. I tillegg til invitasjonen til min venninnes førtiårsdag. Hun døde i en ulykke litt over er halvt år etter. 

Anonymkode: 38bf2...995

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

I øverste små håndklær.

Hendig😉 Det var en god idé... 

Anonymkode: cb560...2a8

Skrevet

Ingenting. Bruker en puff som nattbord og den har ikke skuffer. 

Anonymkode: 9b8f8...7bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har 2 skuffer.
I den nederste har jeg en bok, lesebriller, fuktighetskrem, en vann flaske og hodepinetabletter.
I øverste små håndklær.

Kan jeg spørre hvorfor håndklærne er i øverste skuff og ikke nederste? Ville det ikke vært mer hendig å ha småtingene lettest tilgjengelig? 😅

Skrevet

I øverste skuff ligger det håndkrem, ørepropper, vibrator, sex-terninger, noen par øredobber, hårstrikker og ei klokke. I nederste ligger det et par fotobøker, bursdagskort jeg har fått av samboer og ungene, noen tegninger fra barna og bryllupsplanlegger. 

Anonymkode: cdff0...c9c

Skrevet

Ventar framleis på å finne teaknattbord som passar til det mannen har, så brukar ein krakk til nattbord. Den har ungane teke så no har eg ingenting... Hadde eg hatt nattbordskuff ville eg nok hatt ei bok og ein dorull der kanskje? Hårstrikk, øyredobbar og klokke.. Alt eg gløymer å ta av før eg legg meg. Og handleddsstøttene mine. Genialt å sove med når ein er plaga med at hendene somnar om natta👍

Anonymkode: 51487...1eb

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan jeg spørre hvorfor håndklærne er i øverste skuff og ikke nederste? Ville det ikke vært mer hendig å ha småtingene lettest tilgjengelig? 😅

Håndklærne er til etter sex, og den skuffen er lettere å nå fra sengen når vi er ferdige.

Skrevet

Dere som har leketøy i skuffene, er dere komfortable med at barna ser at dere har de?

Anonymkode: 84674...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...