laminas Skrevet 7. august 2021 #1 Skrevet 7. august 2021 Heia, I mangel på både type og venner, så lurer jeg på følgende; er det innafor å dra på en pub alene? Er snakk om en brun pub på et lite sted. Jeg er en introvert, så det er ikke lett for meg å gjøre dette, men i dag har jeg ikke lyst til å sitte alene hjemme. Er det noen som har noen erfaringer med å gå på pub, og ta en øl alene som dame? Tenkte jeg kunne ta med en bok, men det passer best på et sted med uteservering, og det er det ikke her. Er redd for å virke klein der jeg sitter alene.. selv kan jeg ha det fint, men tenker på hva andre tenker om meg 😅
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. august 2021 #2 Skrevet 7. august 2021 Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt, ta deg en tur ut du👍🏻
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #3 Skrevet 7. august 2021 Jeg gikk ut alene en del for noen år tilbake. Det var helt greit. Jeg synes det er interessant å observere andre, og det får bort fokuset på egen ev. usikkerhet. Når man er alene og kan observere andre, så får man også med seg mye mer av alle "spill" som ofte foregår på slike steder. Det er jo veldig greit at hvis det ikke føles ok, hvis klientellet i dag ikke føles riktig for deg, da er det bare å gå. Jeg holdt meg enten edru eller drakk ett, maks to glass vin, da jeg gikk ut alene, og holdt meg ellers til vann. Stort sett var det positive erfaringer, enten jeg endte med å prate med andre eller ikke. Noen få ganger følte jeg meg mer alene ved å gå ut alene. Noen ganger hadde jeg fine samtaler med andre. Noen ganger ble noen menn vel innpåslitne, men det gikk greit det også, løste det ved å være tydelig på at jeg ikke ønsket kontakt, og flyttet meg da gjerne slik at jeg heller stod eller satt et sted hvor det kunne virke som om jeg var sammen med andre. Noen ganger stod jeg bare ved baren, noe som noen steder kan være et greit sted å ha korte samtaler med noen. Gå ut med en holdning at du skal kose deg, Hi Anonymkode: 3a2d8...a9c
laminas Skrevet 7. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2021 Takk for svar. Da prøver jeg meg i kveld
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #5 Skrevet 7. august 2021 laminas skrev (6 minutter siden): Takk for svar. Da prøver jeg meg i kveld Lykke til 😊 Håper du får en fin kveld. Er singel selv, men aldri gjort. Anonymkode: e72d7...89c
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #6 Skrevet 7. august 2021 Jeg går gjerne alene på pub, hygger meg med det. Men kanskje aller helst på et sted der jeg ikke kjenner så mange. Anonymkode: a9ebc...3ae
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #7 Skrevet 7. august 2021 Gjorde det mye før, men det var på byen da. Helst for å få meg noe. Anonymkode: 3b689...b58
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #8 Skrevet 7. august 2021 Jeg hadde ikke syntes det var rart!! Dra!! Anonymkode: 77e7f...276
Daquiry Skrevet 7. august 2021 #9 Skrevet 7. august 2021 Jeg gjør det ofte, ender som oftest opp med å treffe masse hyggelige mennesker 😊
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #10 Skrevet 8. august 2021 Hvordan gikk det? Anonymkode: 350ef...844
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #11 Skrevet 8. august 2021 Hun fant seg sikkert en mann😊 Håper det da❤️ Anonymkode: 3b689...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå