Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hvor er det best? På alle måter. Lett å bli kjent med folk? Miljø? Pris? Osv... Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Ville heller bodd i Fyllingsdalen, Fana eller Ytrebygda. Har bodd i Loddefjord selv. Anonymkode: d0a85...522
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ville heller bodd i Fyllingsdalen, Fana eller Ytrebygda. Har bodd i Loddefjord selv. Anonymkode: d0a85...522 Ok. Hvorfor? Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ville heller bodd i Fyllingsdalen, Fana eller Ytrebygda. Har bodd i Loddefjord selv. Anonymkode: d0a85...522 Det er vell dyrt i ytrebygda og fana? Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #5 Skrevet 6. august 2021 Med eller uten barn ? Anonymkode: c9d49...8d3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #6 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Med eller uten barn ? Anonymkode: c9d49...8d3 Med barn Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Hadde også valgt Fana eller Ytrebygda. Ja, det er dyrt, men det er jo ofte grunner til at prisene stiger mer i enkelte områder enn andre. Både Laksevåg og Loddefjord er såkalte belastede områder og de hadde jeg unngått om jeg kunne. Fyllingsdalen er et greit alternativ om Fana og Ytrebygda er for dyrt. Anonymkode: 475c2...961
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Jeg har fått inntrykk av at de som bor på Laksevåg er VELDIG glad i Laksevåg. Har aldri hørt om er sted med så mye nærmiljøsidentitet.. Anonymkode: 4f450...eb5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har fått inntrykk av at de som bor på Laksevåg er VELDIG glad i Laksevåg. Har aldri hørt om er sted med så mye nærmiljøsidentitet.. Anonymkode: 4f450...eb5 Lett å bli kjent med andre? Gode skoler? Gode bhg? Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hadde også valgt Fana eller Ytrebygda. Ja, det er dyrt, men det er jo ofte grunner til at prisene stiger mer i enkelte områder enn andre. Både Laksevåg og Loddefjord er såkalte belastede områder og de hadde jeg unngått om jeg kunne. Fyllingsdalen er et greit alternativ om Fana og Ytrebygda er for dyrt. Anonymkode: 475c2...961 Hmm hvis man ikke har råd så har man ikke mulighet 😏 Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Jeg bor på bønes og synes det er den beste plassen i hele Bergen. Jeg hadde mye heller valgt Loddefjord fremfor Laksevåg. Det dårlige ryktet Loddefjord har er ufortjent og henger igjen fra noen ti-år siden. Jeg synes spesielt mathopen er et flott område- litt mye flystøy, men det er vakkert der. Laksevåg er belastet med mye rus. Leser ofte i avisen at det er et problem- selv om jeg også kjenner folk fra Laksevåg som er veldig stolt og glad i plassen sin. Anonymkode: e7c01...833
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Jeg bor på bønes og synes det er den beste plassen i hele Bergen. Jeg hadde mye heller valgt Loddefjord fremfor Laksevåg. Det dårlige ryktet Loddefjord har er ufortjent og henger igjen fra noen ti-år siden. Jeg synes spesielt mathopen er et flott område- litt mye flystøy, men det er vakkert der. Laksevåg er belastet med mye rus. Leser ofte i avisen at det er et problem- selv om jeg også kjenner folk fra Laksevåg som er veldig stolt og glad i plassen sin. Anonymkode: e7c01...833 Det kommer nok litt an på hvor i Laksevåg man bor. Jeg bodde i Vågedalen i 8 år og trivdes godt, men det var veldig undersolt. Lite rusbrukere, men mye innvandrere, noe som for meg er uproblematisk. I Fana og Ytrebygda kan du risikere litt snobberi, da ville jeg gått for Sandsli-området. Styr unna Paradis. Anonymkode: 6ce96...0a5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 Jeg bor i Åsane og synes jo at det er finest her, haha. Men det er en svær bydel, og det er kjempestor forskjell på områdene. Vil du ha følelsen av å bo på landet, men likevel bare ha 10 min å kjøre inn til sentrum, er det absolutt et godt alternativ med nordre del av Åsane. Ellers har jeg en god venninne som bor i Sandviken. Der er det visst veldig godt miljø og fin bhg og skole, hun kan også gå ned til sentrum og husene der er veldig koselige. Anonymkode: ca390...fb8
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg bor i Åsane og synes jo at det er finest her, haha. Men det er en svær bydel, og det er kjempestor forskjell på områdene. Vil du ha følelsen av å bo på landet, men likevel bare ha 10 min å kjøre inn til sentrum, er det absolutt et godt alternativ med nordre del av Åsane. Ellers har jeg en god venninne som bor i Sandviken. Der er det visst veldig godt miljø og fin bhg og skole, hun kan også gå ned til sentrum og husene der er veldig koselige. Anonymkode: ca390...fb8 Sandviken er koselig. Kanskje jeg skal vurdere det Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det kommer nok litt an på hvor i Laksevåg man bor. Jeg bodde i Vågedalen i 8 år og trivdes godt, men det var veldig undersolt. Lite rusbrukere, men mye innvandrere, noe som for meg er uproblematisk. I Fana og Ytrebygda kan du risikere litt snobberi, da ville jeg gått for Sandsli-området. Styr unna Paradis. Anonymkode: 6ce96...0a5 Takk for god informasjon. Jeg syns sandsli er for langt fra byn (?) Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #16 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det kommer nok litt an på hvor i Laksevåg man bor. Jeg bodde i Vågedalen i 8 år og trivdes godt, men det var veldig undersolt. Lite rusbrukere, men mye innvandrere, noe som for meg er uproblematisk. I Fana og Ytrebygda kan du risikere litt snobberi, da ville jeg gått for Sandsli-området. Styr unna Paradis. Anonymkode: 6ce96...0a5 Gravdal og Nipedalen er jo koselig. Eller? Anonymkode: 225d8...784
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #17 Skrevet 7. august 2021 Jeg bodde i Gravdalen for 10 år siden, før det ble så utbygd som nå. Det var koselig og landlig. Rolig atmosfære og iallefall ikke belastet. Mange hyggelige naboer, de fleste litt eldre eller familiefolk den gang. Gåavstand til strand, turmuligheter i Kanadaskogen og mot Lyderhorn. Hadde små barn så vet ingenting om skolene. Anonymkode: 8284d...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå