Gå til innhold

Etter to gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

så fikk jeg ei jente. Hun er nå ni år. Jeg har 6 brødre så jeg føler ikke helt at jeg "kan" jente. I dagens samfunn er det jo mye fokus på kropp osv. Jeg bruker ikke særlig med sminke og er generelt lite jålete av meg. Saken er at jeg er kjemperedd for å gjøre/si ting hun legger merke til som virker negativt. Feks så nevnte jeg til samboer at jeg gikk opp i vekt etter jeg begynte på prednisolon. Jeg tenker at det var unødvendig å kommentere.

Er jeg veldig hysterisk? Jeg sier ofte at alle er perfekte, noe hun er enig i. Hva gjør/sier dere for å vise at vi er bra nok? Litt knotete skrevet kanskje. Tar også imot tips ang mens. Når fikk deres barn mensen? Jeg var 11, håper hun får den senere enn meg.

Jeg er også veldig hønemor og er kjemperedd hver gang guttene drar til kompiser når de må sykle/gå på veien. Uoversiktlig å høy fartsgrense.

Beklager å/og feil men det går FAEN meg ikke inn i hjernen hva som er riktig!!!

Anonymkode: 7f202...439

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bør lære deg å leve med et motto "godt nok". Og dessuten, INGEN er perfekte. Ei heller du som mor. Vi mødre tråkker i grøten rett som det er, men det er livet og det må man tåle. Både barn og foreldre. Les litt om selvfølelse, og hvordan øke den. Da takker barnet ditt mer. Og verden kan være brutal. Ikke vis å bli pakket inn i bobleplast hjemme. Da tåler man sjelden den motgang man senere møter. Kjærlighet og åpenhet er noen viktige stikkord 😊

Anonymkode: 4a8ee...064

Skrevet

Forsto ikke helt 

Anonymkode: a4820...04d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...