Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #1 Skrevet 6. august 2021 Hadde innsett at fantomspark kun er fantomspark og slutta å bli nervøs pga det. Men no har eg ikkje kjent slike på leeeeeenge, og i dag er det plutseleg full fest. Vær så snill å fortell meg at det aldri har vore nokon som faktisk har vore gravid og funne det ut på denne måten😱😱😱. (har både spiral og mensen, så burde igrunn ikkje gå an å bekymre seg for dette men det er verkeleg krise med fleire born no...) Anonymkode: 1699b...c09
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #2 Skrevet 6. august 2021 Ta en test? Vet du ikke vil høre, men jeg fant ut at jeg var gravid da jeg plutselig kjente spark. Men jeg hadde hverken mensen eller spiral Vil tro du ikke er gravid. Anonymkode: 688c5...821
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #3 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Ta en test? Vet du ikke vil høre, men jeg fant ut at jeg var gravid da jeg plutselig kjente spark. Men jeg hadde hverken mensen eller spiral Vil tro du ikke er gravid. Anonymkode: 688c5...821 Fukk... Ja, burde sikkert det, for sikkerhetsskuld, men så les eg at testane kan vere falsk negativ langt uti svangerskapet, og så langt oppe som eg kjenner dette er den eventuelle nykomlingen ganske stor🙈😭. Håret mitt er ikkje fett heller, har ikkje vore det på lenge. Det har eg lagt merke til i tidlegare svangerskap og. Men eg har ikkje tenkt manglande fett i håret var grunnlag for graviditetstest🙃 (trur altså ikkje eg er gravid, men ein kan jo ikkje vite heller😱😱😱) Kor langt var du på veg då du fann det ut då? Anonymkode: 1699b...c09
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #4 Skrevet 6. august 2021 Er det helt krise kan du vel gå til legen og ta en blodprøve. Har du andre symptomer? Jeg hadde stolt på en test, siden du har spiral og ikke mistet mensen. Jeg oppdaget det i uke 24 🙈 Anonymkode: 688c5...821
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #7 Skrevet 6. august 2021 Jeg har enda fantomspark etter forrige graviditet, og det var 12 år siden 😂 Noen perioder mye og ofte, andre nesten ingenting. Det er bare luft. Anonymkode: a5eaa...e38
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #8 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hadde innsett at fantomspark kun er fantomspark og slutta å bli nervøs pga det. Men no har eg ikkje kjent slike på leeeeeenge, og i dag er det plutseleg full fest. Anonymkode: 1699b...c09 Har opplevd akkurat det samme og ble skikkelig stressa selv. Det er over et år siden nå, og det har ikke dukket opp noen baby. Anonymkode: 0340d...7e0
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #9 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Har opplevd akkurat det samme og ble skikkelig stressa selv. Det er over et år siden nå, og det har ikke dukket opp noen baby. Anonymkode: 0340d...7e0 🤣🤣 Anonymkode: 3d303...ffd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #10 Skrevet 6. august 2021 Takk for luft opplysningane, eg treng nok dei!!! 🤣Var berre så lenge sidan eg har kjent slik aktivitet, men som du som faktisk var gravid seier, eg har både hatt mens og spiral, får ta ein test om det ikkje går over (har faktisk "sparka" i heile kveld òg 🙃) Anonymkode: 1699b...c09
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #11 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Takk for luft opplysningane, eg treng nok dei!!! 🤣Var berre så lenge sidan eg har kjent slik aktivitet, men som du som faktisk var gravid seier, eg har både hatt mens og spiral, får ta ein test om det ikkje går over (har faktisk "sparka" i heile kveld òg 🙃) Anonymkode: 1699b...c09 Luft 🙄 Anonymkode: 3d303...ffd
MammaTilFrøkna Skrevet 7. august 2021 #12 Skrevet 7. august 2021 6 år siden jeg har gravid og jeg har kjent "spark" jevnlig siden. Bare at nå har jeg skjønt at mange av "sparkene" jeg trodde jeg kjente som gravid mest sannsynlig var luft som flytta seg inni magen 😆
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #13 Skrevet 7. august 2021 MammaTilFrøkna skrev (2 minutter siden): 6 år siden jeg har gravid og jeg har kjent "spark" jevnlig siden. Bare at nå har jeg skjønt at mange av "sparkene" jeg trodde jeg kjente som gravid mest sannsynlig var luft som flytta seg inni magen 😆 Haha det har jeg også tenkt på Anonymkode: 3d303...ffd
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Luft 🙄 Anonymkode: 3d303...ffd Jaja, du treng ikkje bli så oppgjedde. Eg skriv jo at eg trur det er luft, skulle berre lufte moglegheita for om det faktisk var nokon som hadde funne ut at dei var gravid etter å ha kjendt spark. Og det var det jo. Anonymkode: 1699b...c09
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #15 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Fukk... Ja, burde sikkert det, for sikkerhetsskuld, men så les eg at testane kan vere falsk negativ langt uti svangerskapet, og så langt oppe som eg kjenner dette er den eventuelle nykomlingen ganske stor🙈😭. Håret mitt er ikkje fett heller, har ikkje vore det på lenge. Det har eg lagt merke til i tidlegare svangerskap og. Men eg har ikkje tenkt manglande fett i håret var grunnlag for graviditetstest🙃 (trur altså ikkje eg er gravid, men ein kan jo ikkje vite heller😱😱😱) Kor langt var du på veg då du fann det ut då? Anonymkode: 1699b...c09 Ta en test for guds skyld. Vanskeligere er det faktisk ikke. Anonymkode: 6cb96...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå