Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #26 Skrevet 13. august 2021 Store varsellamper. Dette må tas nå, eller avbrytes. Å ha det sånn i starten er ikke et godt tegn.. Anonymkode: c91ad...45a
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #27 Skrevet 13. august 2021 Jeg aner ikke hva som skjer engang. Vi var enig om ting før vi i det hele tatt av en natt sammen. Mens nå har han endra mening om alt og jeg får skylda for alt som er. Og han kjefter på meg hver dag. Han kan vekke meg 7 om morran og kjefte på meg for å så ikke vite hva han var sur for og så igjen kjefte på meg en time seinere. Hi Anonymkode: 56a82...f50
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #28 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg aner ikke hva som skjer engang. Vi var enig om ting før vi i det hele tatt av en natt sammen. Mens nå har han endra mening om alt og jeg får skylda for alt som er. Og han kjefter på meg hver dag. Han kan vekke meg 7 om morran og kjefte på meg for å så ikke vite hva han var sur for og så igjen kjefte på meg en time seinere. Hi Anonymkode: 56a82...f50 Kast ham ut. Det er ikke noe jeg pleier å si til andre, men han er rett og slett ikke noe å samle på når han oppfører seg slik. Anonymkode: 165f1...4eb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #29 Skrevet 13. august 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg aner ikke hva som skjer engang. Vi var enig om ting før vi i det hele tatt av en natt sammen. Mens nå har han endra mening om alt og jeg får skylda for alt som er. Og han kjefter på meg hver dag. Han kan vekke meg 7 om morran og kjefte på meg for å så ikke vite hva han var sur for og så igjen kjefte på meg en time seinere. Hi Anonymkode: 56a82...f50 Virker som at han sliter her ja. Mulig han angrer, og så utagerer han i sinne. Ikke nødvendigvis på deg, men seg selv eller situasjonen. Jeg hadde ikke tolerert denne oppførselen. Ville snakket med ham i et rolig øyeblikk og spurt om han virkelig mener å oppføre seg sånn og hvorfor han gjør det. Man må jo som regel ha en tilpasningstid da, men sånn som dette er jo ikke greit. Si til ham at han må si hva som plager ham uten at han blir sint. En sint mann i hus er ikke velkommen. Anonymkode: baad6...034
Anonym bruker Skrevet 13. august 2021 #30 Skrevet 13. august 2021 Ok, han her returnerer du mens angrefristen gjelder! Dette kommer til å bli et rent helvete, tro meg!!! Nå som nye samboere skulle dere omtrent svevd rundt på rosa skyer, kranglinga pleier ikke starte før det har gått ei stund. Anonymkode: 9a681...694
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #31 Skrevet 14. august 2021 Åssen går det? Anonymkode: b1ced...477
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #32 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (På 13.8.2021 den 17.58): Jeg aner ikke hva som skjer engang. Vi var enig om ting før vi i det hele tatt av en natt sammen. Mens nå har han endra mening om alt og jeg får skylda for alt som er. Og han kjefter på meg hver dag. Han kan vekke meg 7 om morran og kjefte på meg for å så ikke vite hva han var sur for og så igjen kjefte på meg en time seinere. Hi Anonymkode: 56a82...f50 Han høres virkelig ikke stabil ut! Har du fått snakket mer med ham? Jeg ville snakket med ham, og om jeg følte det ikke kom noe troverdig og vettugt ut av det, så hadde jeg avsluttet. Og om han sier ting som gjør at du gir ham en sjanse - da kan han ikke ha "tilbakefall". Tror jeg ville satt parterapi som et krav hvis dere skal fortsette sammen. En person som oppfører seg som ham når man burde vært mest opptatt av å gjøre et godt inntrykk og ønske den andre alt vel, det er en person jeg ikke kunne stolt på, tror jeg. Ville gått på nåler rundt ham, ventet på neste eksplosjon. Så for meg ville det nok blitt slutt, jo før jo heller. Stå opp for deg selv og ta vare på deg selv - ingen andre gjør det! Anonymkode: d2015...109
Syngensang Skrevet 14. august 2021 #33 Skrevet 14. august 2021 Kast han ut. Same kva som rir han no så finst det ikkje nokon unnskyldning for å kjefte på sambuaren sin for alt og ingenting. Og det er veldig urovekkande at han byrjar så tidleg etter at han er flytta inn.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #34 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (På 7.8.2021 den 23.05): For et sørgelig menneske du er som ikke unner andre lykken. Anonymkode: bf93c...64f Lykken?? Jaha🙈😂 Anonymkode: 16b79...d46
Anonym bruker Skrevet 14. august 2021 #35 Skrevet 14. august 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Lykken?? Jaha🙈😂 Anonymkode: 16b79...d46 Ja, det trodde man jo da? De aller fleste menn er faktisk ordentlige mennesker og beriker livet til de som elsker dem. Å kondolere noen som gleder seg til at kjæresten flytter inn er bare smålig, uansett hvordan det går med dem Hi, har dere ikke vært sammen en stund før dere flyttet sammen? Har han vist tendenser til slik drittsekkoppførsel, eller ble du tatt helt på senga? Uansett hadde jeg faktisk kasta han på hue og ræva ut, slikt pakk vil jeg ikke ha i hus. Anonymkode: bf93c...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå