Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #26 Skrevet 5. august 2021 Altså, det er jo rimelig klønete av mannen din/dere å organisere aktiviteter som koster masse penger hvis dere ikke har råd til det. Da får dere takke dere selv. Man kan faktisk gjøre ting uten at det koster penger. Anonymkode: 2de44...9af
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #27 Skrevet 5. august 2021 Ønsker virkelig farmor at det skal være masse aktiviteter da? Kan det være hun bare blir med for å få tilbringe tid med barnebarna, mens i grunnen heller kunne ønske å være hjemme for å spille brettspill, lage mat og prate med barnebarna? Det høres da ufattelig slitsomt ut å skulle hele tiden være med på masse aktiviteter når man først får endelig sett barnebarna igjen. Anonymkode: 9e967...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #28 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det er lenge siden vi har sett svigermor pga corona. Nå er hun på besøk, og mannen organiserer diverse aktiviteter med barna og henne. Som vi betaler for. Svigermor har veldig god råd og har ikke tatt del i barnas liv på lenge - for mye å forvente at hun betaler selv? Vi har ganske stram økonomi og går nå i minus denne måneden pga dette. Ingen krise, men likevel. Er jeg smålig? Anonymkode: 7b8af...df8 Mannen er det virkelige problemet her. Ma. Organiserer da ikke dyre aktiviteter om man ikke har råd! At man ikke har sett hverandre på lenge, betyr vel ikke at man må gjøre ting som koster? Hvorfor ikke kose seg hjemme, ta små utflukter med matpakke, t en bytur og spis en is osv. Anonymkode: 751f6...06a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #29 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hun kan ikke betale for at mannen din ikke kjenner økonomisk ansvar. Det ville egentlig vært uansvarlig av henne som mor. Mannen din må bære hele ansvaret her. Selvsagt hadde det vært hyggelig om hun hadde spandert, men da må jo initiativet komme fra henne. Anonymkode: 75864...2ca Hehe, nå er det vel strengt tatt hun som burde oppdratt han til det da😉 Vi har to sett besteforeldre som begge har god råd. Det ene betaler alltid alt og insisterer selv om vi vil betale. De andre betaler av og til. Kan du ikke be mannen din spørre pent om litt bidrag? Anonymkode: ea52e...a3f
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #30 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Bare hyggelig. Du er ikke lite frekk heller som sitter og synes og mener noe om svigermors økonomi og hva hun har råd til. Har du innsyn i hennes økonomi? Anonymkode: 0499c...21a Herregud så hissig du er da! Om du syns det er frekt å «synse noe om svigermors økonomi» så får det være din greie. Jeg vet at svigermor har veldig god råd. Vi er nære. Og det er som sagt ikke hun som er problemet. Problemet er at mannen har ordnet masse greier som de hun skal gjøre med barna, og nå har jeg oppdaget at vi betaler for det. Jeg tar med mine tantebarn på ting, og da betaler jeg selvsagt. Jeg hadde også inntrykk av at dette var noe de organiserte sammen, altså ikke noe mannen presset ned over hodet på henne. Uansett. Håper du føler deg bedre nå som du har fått spydd ut litt dritt på andre. Anonymkode: 7b8af...df8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #31 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Herregud så hissig du er da! Om du syns det er frekt å «synse noe om svigermors økonomi» så får det være din greie. Jeg vet at svigermor har veldig god råd. Vi er nære. Og det er som sagt ikke hun som er problemet. Problemet er at mannen har ordnet masse greier som de hun skal gjøre med barna, og nå har jeg oppdaget at vi betaler for det. Jeg tar med mine tantebarn på ting, og da betaler jeg selvsagt. Jeg hadde også inntrykk av at dette var noe de organiserte sammen, altså ikke noe mannen presset ned over hodet på henne. Uansett. Håper du føler deg bedre nå som du har fått spydd ut litt dritt på andre. Anonymkode: 7b8af...df8 Etter dette svaret skjønner jeg godt at mannen din planlegger ting med seg selv og moren. Må være en befrielse for han å komme vekk fra deg når han har mulighet. Anonymkode: 9e967...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #32 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Etter dette svaret skjønner jeg godt at mannen din planlegger ting med seg selv og moren. Må være en befrielse for han å komme vekk fra deg når han har mulighet. Anonymkode: 9e967...9a9 Ja men da har du nok misforstått. Mannen min organiserer ting for barna og svigermor, og benytter anledningen til å kose seg med meg alene. Anonymkode: 7b8af...df8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #33 Skrevet 5. august 2021 Sidenote: Hvorfor er det noe brukere her som prøver å få HI (i dette tilfelle meg) til å føle seg dritt? Går det ikke an å diskutere ting uten å komme med stikk og stygge kommentarer? Dere som holder på sånn, føler dere dere bedre etter at dere har skrevet sånne svar? Jeg tar til meg gode poenger og innspill, er åpen for kritikk. Heldigvis gjør det meg ingenting å lese kommentarene deres, men for noen år siden hadde det gjort det. Og det gjorde det. Så da det var ting jeg ønsket å spørre om, følte jeg meg så dårlig etterpå at jeg sluttet å legge ut innlegg her. Fordi det gjorde vondt. Og jeg er sikkert ikke den eneste. Syns det er så unødvendig! Anonymkode: 7b8af...df8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #34 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Ja men da har du nok misforstått. Mannen min organiserer ting for barna og svigermor, og benytter anledningen til å kose seg med meg alene. Anonymkode: 7b8af...df8 Misforstått? Du har da vitterlig skrevet at mannen organiserer aktiviteter med moren og barna. Ingen ting om at han organiserer for de og holder seg hjemme selv. Merkelig hvordan ny informasjon dukker opp etterhvert som man får motbør 🙄 Anonymkode: 9e967...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #35 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Etter dette svaret skjønner jeg godt at mannen din planlegger ting med seg selv og moren. Må være en befrielse for han å komme vekk fra deg når han har mulighet. Anonymkode: 9e967...9a9 For en tullete kommentar. Ikke rart at HI blir provosert av 21a. For da være måte på. Anonymkode: d89fd...159
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #36 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Misforstått? Du har da vitterlig skrevet at mannen organiserer aktiviteter med moren og barna. Ingen ting om at han organiserer for de og holder seg hjemme selv. Merkelig hvordan ny informasjon dukker opp etterhvert som man får motbør 🙄 Anonymkode: 9e967...9a9 Nok en håpløs kommentar - jeg får jo motbør med en gang, noe jeg takker for og som får meg til å innse at ja, mannen er problemet. (Og sikkert jeg som trodde svigermor betalte) Har du i det hele tatt lest tråden? Eller er du bare en av de som elsker å slenge med leppa? Anonymkode: 7b8af...df8
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #37 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Nok en håpløs kommentar - jeg får jo motbør med en gang, noe jeg takker for og som får meg til å innse at ja, mannen er problemet. (Og sikkert jeg som trodde svigermor betalte) Har du i det hele tatt lest tråden? Eller er du bare en av de som elsker å slenge med leppa? Anonymkode: 7b8af...df8 Ok. Hvor har du skrevet at mannen din ikke har deltatt? Les tråden din selv en gang til. Det er stor forskjell på hva du mente å skrive og hva du faktisk har skrevet. Anonymkode: 9e967...9a9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #38 Skrevet 5. august 2021 Mannen din virker uansvarlig. Og en form for respektløs som ikke hører på deg vedrørende økonomien. Svigermor er også frekk som ikke tilbyr seg å betale noe. Men tenker du og mannen må sette dere ned og snakke litt. Så får svigermor dra i parken kaste stein i vannet med barnebarna. Med nistepakke. Det kan være koselig det og. Anonymkode: ddb30...4f2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #39 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mannen din virker uansvarlig. Og en form for respektløs som ikke hører på deg vedrørende økonomien. Svigermor er også frekk som ikke tilbyr seg å betale noe. Men tenker du og mannen må sette dere ned og snakke litt. Så får svigermor dra i parken kaste stein i vannet med barnebarna. Med nistepakke. Det kan være koselig det og. Anonymkode: ddb30...4f2 Svigermor er da ikke frekk?? Hun har vel ikke planlagt ting som koster penger? Det er det jo mannen til HI som har gjort! Anonymkode: 6d3c6...f2e
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #40 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Ok. Hvor har du skrevet at mannen din ikke har deltatt? Les tråden din selv en gang til. Det er stor forskjell på hva du mente å skrive og hva du faktisk har skrevet. Anonymkode: 9e967...9a9 Du virker manisk. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å prøve å få siste ordet? Anonymkode: e20d1...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå