Gå til innhold

Det å sette pris på jobben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg snart hatt 3 uker ferie. Utrolig deilig. Kjipt å ikke vært på tur i år, men.,,

Er glad jeg har jobb og hadde vel ikke satt pris på ferie og helger dersom jeg ikke hadde jobb. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: ea3e1...01c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tenker det samme. Det er kontrastene som gjør ferie så deilig. Er straks ferdig med 3 uker jeg og, litt vemodig at det snart er over, men samtidig godt å komme tilbake til jobb og hverdagen igjen 👌☺️

Anonymkode: d4771...45c

Skrevet

Helt enig 😉

Anonymkode: 93297...662

Skrevet

Jeg setter pris på at jeg har "ferie" hele året.

Anonymkode: a01f2...2cb

Skrevet

Akkurat nå er jeg glad jeg har jobb, er selvstendig og kan betale regningene mine. Samtidig er jeg en lønnsslave, den dagen ungene flytter ut og min økonomiske forpliktelse ikke lenger er så stor, har jeg ingen planer om å jobbe en full 8-16 jobb igjen. 

Anonymkode: f78a8...eaa

Skrevet

Jeg er ufør og synes ferie er veldig slitsomt. Det at hele familien har fri og er rundt meg døgnet rundt gjør meg helt utslitt.

Jeg unner de for all del all ferie de kan ha, smiler og gjør mitt beste for å skape ferieminner, men jeg liker helt klart hverdagen best.

Anonymkode: 529bb...23a

Skrevet

Jeg setter pris på hverdager. Rolige fine hverdager der vi er friske, ungene på skole og er med venner og jeg jobber i en jobb jeg elsker. Jeg har muligheten til å jobbe redusert og gjorde det da barna var små. Nå jobber jeg 100%. Jobb og yrke er en del av min identitet. Å være del av et kollegialt og faglig miljø er deilig. Jeg kunne ikke bare vært hjemme (altså valgt å være hjemme fordi jeg kan, ikke pga helse) Jeg liker å stå opp, frokost med familien, bittelitt stress, kle seg litt fint, sminke meg og dra på jobb. 
Når det er sagt så har vi hatt en superdeilig ferie og det trengte vi alle sammen. Nå er det nytt skoleår snart og vi er alle klare for høsten. 

Anonymkode: 6eb20...eb0

Skrevet

Ja, jeg er enig. Hverdager er viktige for å sette pris på helger og ferier, men jeg opplever også at jeg oftere og oftere dessverre ikke gleder meg til å begynne på jobb igjen etter en ferie selv om jeg egentlig er veldig glad i jobben min. Jeg har heldigvis en uke igjen med fri, men så er det fullt kjør. Gruer meg!

Anonymkode: 4ca74...7b2

Skrevet

Sånn har jeg hatt det før, men nå hater jeg jobben min over alt. Et evig stress og uendelig timer med overtid. Håper jeg neste sommer har fått meg en ny jobb som jeg gleder meg til å komme tilbake til. Hverdagen er en så stor del av livet. Viktig at man trives i hverdagen😊

Anonymkode: 17704...ed3

Skrevet

Jeg er for tiden arbeidsledig og det er et sant helv…. rett og slett hater det. 
Har aldri vært det før og det er ikke noe for meg. 
Så bare nyt at dere skal tilbake på jobb og vanlig hverdag igjen. Dere er heldige!! 
Satser på at til neste sommer så er det slik igjen for meg også. 

Anonymkode: b4c13...4c3

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Nå har jeg snart hatt 3 uker ferie. Utrolig deilig. Kjipt å ikke vært på tur i år, men.,,

Er glad jeg har jobb og hadde vel ikke satt pris på ferie og helger dersom jeg ikke hadde jobb. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: ea3e1...01c

Jeg har hatt 5 uker. Utrolig deilig.

Samtidig kan jeg glede meg til å begynne på jobb igjen.

Føler meg utrolig privilegert som har verdens beste arbeidsplass. Det er mange som ikke trives i jobbene sine, og mange som ikke kan jobbe. 

Anonymkode: 9f833...abf

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg er ufør og synes ferie er veldig slitsomt. Det at hele familien har fri og er rundt meg døgnet rundt gjør meg helt utslitt.

Jeg unner de for all del all ferie de kan ha, smiler og gjør mitt beste for å skape ferieminner, men jeg liker helt klart hverdagen best.

Anonymkode: 529bb...23a

Fikk helt vondt av familien din av å lese dette. 

Anonymkode: 9dbd6...c7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Fikk helt vondt av familien din av å lese dette. 

Det hjalp noe på å få høre dette. 
Hva er det med folks ønske om å rakke ned på kronisk syke her inne. 
Føler du deg så liten at du må sparke folk som ligger nede? Jeg synes synd på din familie som en et så smålig lite menneske som deg i sin omgangskrets. Aller mest er jeg bekymret for hvilke verdier du gir barna dine. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det hjalp noe på å få høre dette. 
Hva er det med folks ønske om å rakke ned på kronisk syke her inne. 
Føler du deg så liten at du må sparke folk som ligger nede? Jeg synes synd på din familie som en et så smålig lite menneske som deg i sin omgangskrets. Aller mest er jeg bekymret for hvilke verdier du gir barna dine. 

Det er kanskje hardt, men jeg har selv vært barnet i en slik familie. Det er ikke noen god følelse kan jeg fortelle deg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er kanskje hardt, men jeg har selv vært barnet i en slik familie. Det er ikke noen god følelse kan jeg fortelle deg. 

Buhuuu. Så tror du at ved å tråkke på henne så blir det bedre for familien hennes? Skam deg, gjemme deg bak falsk medfølelse så du kan tråkke litt på folk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Buhuuu. Så tror du at ved å tråkke på henne så blir det bedre for familien hennes? Skam deg, gjemme deg bak falsk medfølelse så du kan tråkke litt på folk. 

Medfølelsen med familien er helt ekte.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Den eneste som er buhuuu her nå anonym ..23a som sutrer over hvor slitsomt det er å ha familien rundt seg i en tråd som handler om å kunne glede seg over ferie og fritid. Ønsker hun sympati får hun heller starte en «stakkars meg som er ufør» tråd. 

Anonymkode: 834b0...660

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den eneste som er buhuuu her nå anonym ..23a som sutrer over hvor slitsomt det er å ha familien rundt seg i en tråd som handler om å kunne glede seg over ferie og fritid. Ønsker hun sympati får hun heller starte en «stakkars meg som er ufør» tråd. 

Anonymkode: 834b0...660

Herlighet, hun sutrer da ikke. Svaret ditt her er så stusselig som det kan bli.

Anonymkode: 45ab6...653

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...