Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #51 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Syns du sikkert ikke. Men likevel er det jeg som har venner, jeg som blir ringt opp, jeg som blir invitert her og der. Mens du sitter her på forumet og skriver furtne innlegg om at dine foreldre ikke klarer å tankelese seg frem til når du vil på hytta. Så hva forteller det deg? Er det du eller jeg som er grei og morsom? Du får de vennene du fortjener. Med den sytete tonen din får du null, men det er ikke noen andres skyld. Anonymkode: d21f8...3b5 Hva vil du frem til? At du er alt dette og jeg ikke? Og at du synes det er flott at jeg har det sånn? Du kjenner meg ikke! Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #52 Skrevet 7. august 2021 Så de fleste her mener teksten er feil og du hadde ikke brydd deg om vennskapet mest går en vei? Og dere ville tatt initativ selv uansett? Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #53 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Så de fleste her mener teksten er feil og du hadde ikke brydd deg om vennskapet mest går en vei? Og dere ville tatt initativ selv uansett? Anonymkode: b3924...2a5 Korrekt. Anonymkode: 0e6c1...d34
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #54 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (På 7.8.2021 den 9.17): Det har ingenting å si! Man svarer ikke folk på den måten uansett. Du vet svært lite om bakgrunnen til denne personen som du hudfletter. Det kan godt være at du har mange venner, det gjør deg ikke automatisk til et godt menneske. Anonymkode: 0e6c1...d34 Jo, selvsagt er jeg det. De vil ikke være venn med et dårlig menneske. HI trenger et kraftig spark i selvmedlidenheten sin. Hun vil takke meg. For her og nå er hun den typen menneske som skyver alle andre fra seg. På sikt kan hun bli en person med mange venner og en som folk liker å omgås. Men så lenge dere duller og degger for selvmedlidenheten hennes og forteller henne at hun gjør rett i å klynke, så vil hun ikke endre seg. Og da vil ikke livet hennes bli bedre heller. Du er ikke ute etter å hjelpe dama. Bare etter å moralisere overfor meg. Du føler deg edel, men egentlig er det ikke snilt. Som å trøste et overvektig barn med godter. Anonymkode: d21f8...3b5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. august 2021 #55 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Så de fleste her mener teksten er feil og du hadde ikke brydd deg om vennskapet mest går en vei? Og dere ville tatt initativ selv uansett? Anonymkode: b3924...2a5 Hvis vennskapet føles verdt å ta vare på så hadde jeg fortsatt å ta initiativ. Dersom hele vennskapet føles ensidig og ikke gir meg noe, så hadde jeg droppet å ta initiativ, og vært glad for at det uansett bare var jeg som holdt liv i det. Da slipper man noe opprivende forklaringer eller noe.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #56 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Hva vil du frem til? At du er alt dette og jeg ikke? Og at du synes det er flott at jeg har det sånn? Du kjenner meg ikke! Anonymkode: b3924...2a5 Jeg trenger ikke kjenne deg for å gjenkjenne deg. Du er hun som ikke vil på hytta når det regner, men som likevel ikke sier det til dem du skal på hytta med. Du ødelegger for deg selv, men skyver skylda på andre. Og akkurat nå føler du deg dårlig og blir trist og sint - og dermed skyver du skylda på meg og påstår at jeg «syns det er flott at du har det sånn». For det ville jo være lettere for deg dersom du kunne avfeie meg som ond og slem, ikke sant? En som syns det er flott at du lider så fælt? Saken er den at du sikkert har det fælt, men det er ikke min skyld og ikke noen andres heller. Og så lenge du tror det er andres skyld, vil det fortsette å være sånn. Men når du innser at dette kan du for selv, blir du i stand til å snu på det. Vær så god, gratis rådgivning. Endre deg selv og du vil få et bedre liv. Jeg gjør deg en tjeneste her! Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #57 Skrevet 8. august 2021 Den perfekte mor, påan igjen skrev (6 timer siden): Hvis vennskapet føles verdt å ta vare på så hadde jeg fortsatt å ta initiativ. Dersom hele vennskapet føles ensidig og ikke gir meg noe, så hadde jeg droppet å ta initiativ, og vært glad for at det uansett bare var jeg som holdt liv i det. Da slipper man noe opprivende forklaringer eller noe. Får vurdere underveis. Jeg er glad i få de vennene jeg har. Og vil ha de i livet mitt, men ikke dersom de ikke vil ha meg der. Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 8. august 2021 #58 Skrevet 8. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg trenger ikke kjenne deg for å gjenkjenne deg. Du er hun som ikke vil på hytta når det regner, men som likevel ikke sier det til dem du skal på hytta med. Du ødelegger for deg selv, men skyver skylda på andre. Og akkurat nå føler du deg dårlig og blir trist og sint - og dermed skyver du skylda på meg og påstår at jeg «syns det er flott at du har det sånn». For det ville jo være lettere for deg dersom du kunne avfeie meg som ond og slem, ikke sant? En som syns det er flott at du lider så fælt? Saken er den at du sikkert har det fælt, men det er ikke min skyld og ikke noen andres heller. Og så lenge du tror det er andres skyld, vil det fortsette å være sånn. Men når du innser at dette kan du for selv, blir du i stand til å snu på det. Vær så god, gratis rådgivning. Endre deg selv og du vil få et bedre liv. Jeg gjør deg en tjeneste her! Anonymkode: d21f8...3b5 Jeg leser hva du skriver og kanskje du har rett. Vet ikke. Jeg vet jeg ikke har det bra ja. Og litt rådvill med hva jeg skal gjøre. Meldt meg på et kurs/tiltak i august og spent på om det kan hjelpe. Skal få hjelpemidler til å snu tankemønsteret. Jeg prøver! Anonymkode: b3924...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå