prekæs Skrevet 5. august 2021 #26 Skrevet 5. august 2021 Slitsomt. Ved å legge ut slike daglig på sosiale media, tror jeg faktisk man ber om at folk ikke skal ta kontakt.
Iiiiik Skrevet 5. august 2021 #27 Skrevet 5. august 2021 Jeg tenker at dette er den perfekte plakat til hun som ikke dro på hyttetur med foreldrene sine, og som ble sur da det ikke ble noe av den løse avtalen en ettermiddag. For egen del tenker jeg at det er slitsomt med folk som leter etter krenkelser og som måler vennskap med millimeterpresisjon. Jeg kan helt fint være raus og tålmodig i perioder med venner som sliter med følelse av liten egenverdi, og som trenger meg mer enn jeg trenger dem, men folk som stadig blir fornærmet orker jeg ikke med. Jeg tar mer initiativ enn de fleste av mine venner. Jeg tror jeg har mer energi og større sosialt behov enn mange av dem. Det fine er at de stort sett blir glade når jeg inviterer, og de viser at de setter pris på meg når vi sees.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #29 Skrevet 5. august 2021 Jeg skjønner at HI er såret. Men! Jeg hadde snudd det, tatt kontakt med folk det er verdt å ha rundt seg. 😊 Anonymkode: 69e3b...71b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #30 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Så ingen av dere har følt det sårt at det er gjerne du som tar mest kontakt? Anonymkode: b3924...2a5 Å herregud. Ikke du igjen... Jeg føler det ikke sårt, fordi jeg er en person folk liker, derfor tar de kontakt. Fordi jeg er grei, hyggelig og morsom. Du, derimot, er furten, selvrettferdig, sytete og kjedelig. Derfor vil ikke folk ringe deg, invitere deg eller ha deg med på hytta. Skjerp deg selv, og du vil få det bedre. Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #31 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg er en av de som oftest tar kontakt. Når mann er den som gjør det oftest hadde det vært kjekt å bli spurt selv av og til og. Et eks her. Nå har f.eks kontaktet en venninne to ganger og det har ikke passet. Helt ærlig frister det ikke veldig å spørre gang nr 3. Anonymkode: b3924...2a5 Men da er hun kanskje ikke en venninne mer. Hun prøver å fase deg ut, men du tar ikke hintet. Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #32 Skrevet 5. august 2021 Kan man ikke like gjerne gå med en button med påskriften «Stolt æresmedlem av Norges Martyrforbund»? Anonymkode: a0855...545
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. august 2021 #33 Skrevet 5. august 2021 Veldig fint fokus. Hva kan mine medmennesker gjøre for meg, fremfor hva kan jeg gjøre for mine medmennesker🤷🏼♀️
Superdolly Skrevet 5. august 2021 #34 Skrevet 5. august 2021 Jeg synes det var sutrete og selvsentrert. Og så er jeg enig med de som skriver at vennskap ikke skal måles i millimeter og gram for å oppnå en slags rettferdighet. Men så klart, vil man være martyr kan man jo lese denne teksten og slå seg på brystet og tenke "der kan de se!" Litt som et lite barn som forsøker å straffe de voksne ved å nekte å spise dessert.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #35 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Å herregud. Ikke du igjen... Jeg føler det ikke sårt, fordi jeg er en person folk liker, derfor tar de kontakt. Fordi jeg er grei, hyggelig og morsom. Du, derimot, er furten, selvrettferdig, sytete og kjedelig. Derfor vil ikke folk ringe deg, invitere deg eller ha deg med på hytta. Skjerp deg selv, og du vil få det bedre. Anonymkode: d21f8...3b5 Hva snakker du om? Hvordan kan du vite hvordan jeg er? Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #36 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men da er hun kanskje ikke en venninne mer. Hun prøver å fase deg ut, men du tar ikke hintet. Anonymkode: d21f8...3b5 Tror du hun gjør? Hva burde jeg gjøre da? Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #37 Skrevet 5. august 2021 Jeg har ei venninne som jeg treffer jevnlig. Tror det må være 8-10 år siden sist hun tok initiativ til å treffes, men jeg vet at hun setter pris på vennskapet vårt. I perioder kan jeg spørre både 3 og 4 ganger uten at det passer for henne å møtes, men jeg vet at hun har tunge perioder innimellom. Så da venter jeg litt før jeg spør igjen. Vi har snakket om dette, for jeg vil jo være sikker på at vennskapet er gjensidig, og da har hun sagt at hun ønsker at jeg fortsetter med initiativet. Det hadde selvsagt vært koselig om hun hadde ringt meg også innimellom, men jeg kan ikke la dette stoppe et vennskap som er viktig for meg. Da hadde vi begge tapt. Anonymkode: f6a45...5bf
Syngensang Skrevet 5. august 2021 #38 Skrevet 5. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du hun gjør? Hva burde jeg gjøre da? Anonymkode: b3924...2a5 Ikkje meg du svarar, men det treng absolutt ikkje vere slik at ho vil fase deg ut. Folk har berre trange kalendrar og fulle dagar. Viss alle hadde tenkt slik hadde alle veninnene mine trudd eg fasa dei ut i periodar av livet mitt. Det har eg ikkje gjort!! Og som du ser over er det no slik at eg ofte er den som tek kontakt, gode vennskap toler slikt.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #39 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hva snakker du om? Hvordan kan du vite hvordan jeg er? Anonymkode: b3924...2a5 Det kan jeg vite fordi du starter ukentlige sutretråder om hvor lite andre tar kontakt og hvor trist og kjedelig du har det. Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #40 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Tror du hun gjør? Hva burde jeg gjøre da? Anonymkode: b3924...2a5 Ingen ting. Hun velger hvem hun vil ha i livet sitt og du ble ikke en av dem. Leit for deg. Sikkert en lettelse for henne. Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #41 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ingen ting. Hun velger hvem hun vil ha i livet sitt og du ble ikke en av dem. Leit for deg. Sikkert en lettelse for henne. Anonymkode: d21f8...3b5 For en hjernedød kommentar! Om hi sliter med noe, så gjør jammen du det også. Det er faktisk ikke normalt å svare andre på denne måten. Anonymkode: 0e6c1...d34
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #42 Skrevet 6. august 2021 Hvis noen jeg kjente la ut den teksten måtte det bety at de mente det som sto der. Hvis de ikke tok nontakt med meg betydde det at de ikke bille ha kontakt, altså i gen grunn for meg til å ta noe initsiativ. Anonymkode: 1d228...b84
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #43 Skrevet 6. august 2021 Syngensang skrev (22 timer siden): Ikkje meg du svarar, men det treng absolutt ikkje vere slik at ho vil fase deg ut. Folk har berre trange kalendrar og fulle dagar. Viss alle hadde tenkt slik hadde alle veninnene mine trudd eg fasa dei ut i periodar av livet mitt. Det har eg ikkje gjort!! Og som du ser over er det no slik at eg ofte er den som tek kontakt, gode vennskap toler slikt. Hva er ditt tips da? Og ta kontakt igjen? Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #44 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (På 5.8.2021 den 16.28): Å herregud. Ikke du igjen... Jeg føler det ikke sårt, fordi jeg er en person folk liker, derfor tar de kontakt. Fordi jeg er grei, hyggelig og morsom. Du, derimot, er furten, selvrettferdig, sytete og kjedelig. Derfor vil ikke folk ringe deg, invitere deg eller ha deg med på hytta. Skjerp deg selv, og du vil få det bedre. Anonymkode: d21f8...3b5 Jeg synes ikke du fremstår som grei, hyggelig og morsom. Anonymkode: b3924...2a5
Anonym bruker Skrevet 6. august 2021 #45 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg synes ikke du fremstår som grei, hyggelig og morsom. Anonymkode: b3924...2a5 👏🏻👏🏻Fantastisk svar👍🏼 Anonymkode: 0e6c1...d34
Syngensang Skrevet 6. august 2021 #46 Skrevet 6. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hva er ditt tips da? Og ta kontakt igjen? Anonymkode: b3924...2a5 Ja, etterkvart, ville ikkje fasa henne ut etter to gongar der det ikkje passar iallfall. Og det blir jo i praksis det du gjer om du ikkje tek kontakt igjen. Eller så skal du sjå at ho plutseleg tek kontakt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #47 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg synes ikke du fremstår som grei, hyggelig og morsom. Anonymkode: b3924...2a5 Syns du sikkert ikke. Men likevel er det jeg som har venner, jeg som blir ringt opp, jeg som blir invitert her og der. Mens du sitter her på forumet og skriver furtne innlegg om at dine foreldre ikke klarer å tankelese seg frem til når du vil på hytta. Så hva forteller det deg? Er det du eller jeg som er grei og morsom? Du får de vennene du fortjener. Med den sytete tonen din får du null, men det er ikke noen andres skyld. Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #48 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): For en hjernedød kommentar! Om hi sliter med noe, så gjør jammen du det også. Det er faktisk ikke normalt å svare andre på denne måten. Anonymkode: 0e6c1...d34 Du har ikke fått med deg at dette er fjerde ledd i HIs «dyrk tristessen, skyld på andre»-kampanje? Anonymkode: d21f8...3b5
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #49 Skrevet 7. august 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Du har ikke fått med deg at dette er fjerde ledd i HIs «dyrk tristessen, skyld på andre»-kampanje? Anonymkode: d21f8...3b5 Det har ingenting å si! Man svarer ikke folk på den måten uansett. Du vet svært lite om bakgrunnen til denne personen som du hudfletter. Det kan godt være at du har mange venner, det gjør deg ikke automatisk til et godt menneske. Anonymkode: 0e6c1...d34
Anonym bruker Skrevet 7. august 2021 #50 Skrevet 7. august 2021 Syngensang skrev (18 timer siden): Ja, etterkvart, ville ikkje fasa henne ut etter to gongar der det ikkje passar iallfall. Og det blir jo i praksis det du gjer om du ikkje tek kontakt igjen. Eller så skal du sjå at ho plutseleg tek kontakt. Kanskje jeg bare lar det ligge litt og ser. Anonymkode: b3924...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå