Gå til innhold

Hva tenker dere om denne teksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer den? 

022EA3B2-FF86-44E1-BB61-A7D61288DC34.jpeg

Anonymkode: b3924...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Stemmer den? 

Ikke i mitt tilfelle i alke fall. Jeg holder meg unna fordi det ikke er mulig for meg å være i nærheten av personen. Følelsene er for sterke, og jeg har familie. 

Anonymkode: b3c0a...7ae

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Stemmer den? 

Jeg tenker at det er dramaqueens som har skrevet denne teksten. Ei som er ekstra stakkarslig. Samme stakkarslige folk som leter etter slike tekster på nettet. Patetiske mennesker som har synes synd på seg selv. Alt det tenkte jeg. 

Anonymkode: 832b6...83b

Skrevet

Vil man ha mennesker i livet sitt kan man selv ta initiativ og kontakt. Nytter lite å surmule og syns synd på seg selv 

Anonymkode: e3c3d...d84

Skrevet

Nei, virkelig ikke.

Anonymkode: 0e6c1...d34

Skrevet

Merkelig kapitelering. Og sånt som en del mennekser uten selvinnsikt deler på Facebook. 

Anonymkode: 28e86...d3f

Skrevet

Siden det å ta kontakt i en relasjon går begge veier, så er den siste setningen bare bullshit, og antakelig snekret sammen av en eller annen som sitter i en krok og synes synd på seg selv. 

Anonymkode: 7033c...f6b

Skrevet

Nei, absolutt ikke. Så enkel er ikke verden.

Anonymkode: bf7d0...055

Skrevet

Like klamt som alle andre svada-såkalte-visdomsord som folk poster på FB-veggen sin. 

Skrevet

Nei. Det stemmer ikke. 

Man kunne heller snu det på hodet og si: 

If you miss someone, call them

If you want someone, tell them 

If you care, show it 

Begynn med deg selv, andre kan ikke vite hva dine behov er, selv om de bryr seg om deg. 

Skrevet

Banale greier. Hater sånne "visdomsord", dessverre.

Anonymkode: d9b60...c8f

Skrevet

Da blir det ofte at de som har minst folk i livet sitt tar mest kontakt. Og gjerne skjevt fordelt eller? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Da blir det ofte at de som har minst folk i livet sitt tar mest kontakt. Og gjerne skjevt fordelt eller? 

Man måler ikke vennskap med målebånd og vekt. 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Man måler ikke vennskap med målebånd og vekt. 

Nei, man gjør vel ikke det. 

Skrevet

Så ingen av dere har følt det sårt at det er gjerne du som tar mest kontakt? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jo, det har skjedd, men slike "visdomsord" er allikevel fryktelig kleine og ofte generaliserende. 

Anonymkode: 0005b...2f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ikke nødvendigvis. Men det meste her i livet er skjevfordelt. Men det er opp til en selv hva man gjør ut av det. Du kan velge om du vil bruke tiden på å sitte på rompa og måle og veie (for å bruke Miss Marple sine ord) eller du kan være aktiv selv og kanskje bli overrasket hvor lite det egentlig skal til om du bare gidder å gjøre noe selv i stede for å vente på at andre skal gjøre noe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jo, og hva så?

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er ikke så flink til å ta kontakt selv, men jeg blir veldig glad hvis de jeg kjenner tar kontakt med meg. 

Det handler ikke om motvilje, men kanskje bare at man ofte har så mye som skjer i hverdagen at jeg glemmer det.  

Og sånn går det til at vi rett og slett ikke treffes så ofte. Men det kan man faktisk ikke ta personlig. 

Hadde jeg invitert med meg folk stadig vekk og de aldri ville møte meg - da hadde jeg nok blitt skuffet. 

Men hvem som tar initiativ - det tenker jeg ikke at er så viktig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Nokre tek meir kontakt enn andre uten at det betyr at vennskap ikkje er gjensidige. Eg er ein slik som tek kontakt og mange er glad for det. Blir ikkje du glad for å bli kontakta kanskje? Eg trudde det var heile poenget her, at det er viktig å ta kontakt med andre. Viss vi skal måle dei greiene der i millimetermål så blir livet fort trist. Ein kan foreksempel risikere at alle sit heime og ventar på å bli kontakta... 

Skrevet

Jeg er en av de som oftest tar kontakt. Når mann er den som gjør det oftest hadde det vært kjekt å bli spurt selv av og til og. 

Et eks her. Nå har f.eks kontaktet en venninne to ganger og det har ikke passet. Helt ærlig frister det ikke veldig å spørre gang nr 3. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er en av de som oftest tar kontakt. Når mann er den som gjør det oftest hadde det vært kjekt å bli spurt selv av og til og. 

Et eks her. Nå har f.eks kontaktet en venninne to ganger og det har ikke passet. Helt ærlig frister det ikke veldig å spørre gang nr 3. 

Det er jeg enig i. Da har jo den andre et ansvar for å f.eks foreslå en dag som passer. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Stemmer den? 

Selvopptatt sludder og pølsevev.

Slik ender folk opp med å sitte på hver sin side av et telefonrør og synes synd på seg selv fordi den andre ikke tar kontakt.

Anonymkode: afacb...dbc

Skrevet

Har du ofret de andre en tanke, og lurt på hvordan de egentlig har det? Og ikke bare lurt på til hvilken nytte de har for å få deg til å føle deg bra. 

Hvis folk ikke tar kontakt med meg på lang tid, så er min første tanke å lure hva som skjer med dem og om de har det bra, siden jeg ikke har hørt fra dem.

Anonymkode: afacb...dbc

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Stemmer den? 

Man må gi og ta, ikke sitte og vente. Strekk ut en hånd selv. Man må løfte på ræva og leve livet! 

Anonymkode: 69e3b...71b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...