Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #1 Skrevet 4. august 2021 Har lest litt om det, og ingen av "grunnene" for uteblitt mens passer. Ikke unormalt stress, ikke vektnedgang/oppgang. Hadde mens for halvannen mnd siden, men det varte bare en dag, så ble det borte. Nå kommer den ikke. Er 33 år, det kan vel ikke være overgangsalderen som hr begynt allerede? Noen med erfaring? Anonymkode: c85af...87e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #2 Skrevet 4. august 2021 Vaksine? Bestill time hos legen. Anonymkode: a3d4c...8e3
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #3 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Vaksine? Bestill time hos legen. Anonymkode: a3d4c...8e3 Om jeg har tatt vaksine? Det har jeg. Ja, tenkte å bestille time om den ikke dukker opp innen et par uker. Anonymkode: c85af...87e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #4 Skrevet 4. august 2021 Etter jeg tok første vaksine sluttet jeg å ha vondt i brystene før mens. Når mensen kom blødde jeg utrolig mye. 2 av de største o.b og nattbind når jeg la meg. Sto opp på natten for å bytte, og når jeg våknet om morgenen var det bare å løpe rett på badet for ny skift. Nå er mensen 1 uke forsinket. Men har mye menssmerter, som jeg ikke har hatt. Nei, jeg er ikke gravid. Anonymkode: 7f20e...9a1
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #5 Skrevet 4. august 2021 Tror ikke det finnes en kvinne som ikke en eller annen gang gjennom livet er litt hormonforstyrret. Men det er jo en kjent bivirkning på vaksinen at mensen forstyrres, så akkurat nå ville jeg nok i første omgang tenkt at den var årsaken. Anonymkode: a3f76...94e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Sier som de andre: dette skyldes nok vaksinen. Meld det inn som bivirkning. Forkastelig at denne bivirkningen bagatelliseres av myndighetene. Bør de ikke forske på hvorfor dette skjer heller enn å snakke det bort? Anonymkode: 15e87...8fe
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Etter vaksinen uteble min mens i en og en halv måned. Anonymkode: 8f8d8...d51
Anonym bruker Skrevet 5. august 2021 #8 Skrevet 5. august 2021 Min mens kom tidligere og var kraftigere/varte lenger etter vaksine. Etter dose 2 begynte jeg å blø selv om det var 2 uker siden sist. Småblødde i 7 dager. Skulle i teorien hatt mensen nå, men har el-slim nå og ikke noen av mine pms plager Så sikkert eggløsning i stedet. Har rapportert inn, og håper alle gjør det. Anonymkode: 8d69c...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå