Gå til innhold

Er dette ok? Mtp selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt fyller 11 år og ønsker kun å be 1 fra klassen og 2 andre som ikke går i klassen, men som hun kjenner via felles idrett. Hun vil ikke ha stort selskap, kun at de 4 samles og gjør noe sammen. 

Er dette ok? Mtp utestenging. De er totalt 7 jenter i klassen. Ønsker ikke at det skal bli reaksjoner, da ber vi heller alle.

Anonymkode: 4cbe1...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, å be en av sju er ingen problem. 

Anonymkode: 19673...6ca

Skrevet

Det er helt greit 

Anonymkode: e3144...a86

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Barnet mitt fyller 11 år og ønsker kun å be 1 fra klassen og 2 andre som ikke går i klassen, men som hun kjenner via felles idrett. Hun vil ikke ha stort selskap, kun at de 4 samles og gjør noe sammen. 

Er dette ok? Mtp utestenging. De er totalt 7 jenter i klassen. Ønsker ikke at det skal bli reaksjoner, da ber vi heller alle.

Sånn var jenta mi på 11-årsdagen også. Hun inviterte en fra klassen og resten utenfor klassen. Bare si til jenta di at hun ikke prater om det på skolen, hvis ikke kan det fort bli jentedrama, hun er i akkurat riktig alder for drama nå. Jeg synes det er innafor uansett om hun prater om det, men jenter på 11 har ofte en tendens til å lage greier ut av ALT.

Anonymkode: 97662...1c3

Skrevet

Slik har vi også gjort det. Om invitasjoner skal deles ut på skolen skal alle i samme kjønn eller alle i klassen bes har de som regel på skolen. 

Anonymkode: 354fa...cc4

Skrevet

Selvfølgelig er det helt greit. 

Anonymkode: 5e0b4...fc3

Skrevet

Takk for alle svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...