Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #26 Skrevet 4. august 2021 Jeg hadde ikke hatt så mye imot det. Må være komfortabelt å slippe den store, våte badeshortsen? Men mannen bruker badeshorts. Anonymkode: b446a...88a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #27 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Moderne har lite å si, det er rett og slett vanvittig stygt! Anonymkode: 0f792...199 På samme måte som feite damer i bikini eller tett badedrakt er stygt. Men vi ber dem ikke om å kle på seg et telt på stranden. Slutt med kroppsshaming på menn. Anonymkode: c7bd7...7c9
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #28 Skrevet 4. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (16 minutter siden): Jeg synes i grunn tilbehøret til speedo menn er det verste jeg. Ikke sjelden de klasker til med rumpetaske og solhatt .. OG sokker i sandalene . Det er et fullt antrekk visstnok og det holder også i massevis til veien fra hjem til stranden og ikke minst på strandbar. Noen ganger også singlet til. Mer trengs ikke virker det som😅 Du som er så bereist må jo virkelig vite at mange steder i utlandet ikke godtar badeshorts. Man skal ikke lenger enn til Finland før man får beskjed om å anskaffe seg badetruse. Ikke så bereist som man ønsker å fremstå som, ikke sant? Anonymkode: c7bd7...7c9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august 2021 #29 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du som er så bereist må jo virkelig vite at mange steder i utlandet ikke godtar badeshorts. Man skal ikke lenger enn til Finland før man får beskjed om å anskaffe seg badetruse. Ikke så bereist som man ønsker å fremstå som, ikke sant? Anonymkode: c7bd7...7c9 De fleste strender godtar badeshorts . Enkelte badeland etc gjør ikke det. Det finner man også for del del i Norge . Her snakker jeg om offentlige strender.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #30 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): På samme måte som feite damer i bikini eller tett badedrakt er stygt. Men vi ber dem ikke om å kle på seg et telt på stranden. Slutt med kroppsshaming på menn. Anonymkode: c7bd7...7c9 Det er ikke kroppen man shamer, men klesplagget. Det er lurt å skru på leseforståelsen før man blir fornærmet på andres (eller egne?) vegne. Anonymkode: c079d...36c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #31 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke kroppen man shamer, men klesplagget. Det er lurt å skru på leseforståelsen før man blir fornærmet på andres (eller egne?) vegne. Anonymkode: c079d...36c Man shamer klesplagget fordi det dekker mindre areal av naken hud enn badeshorts. Det er rart hvordan det er fullstendig akseptert med bikini på damer, mens mennene må pakke seg inn i lange badeshorts. Har du prøvd å bade i shorts selv? Jeg har prøvd å bade med klær på. Det er klamt, man får masse sand mellom klesplagget og huden, det hindrer enn i å svømme fritt og så videre. Anonymkode: c7bd7...7c9
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #32 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Man shamer klesplagget fordi det dekker mindre areal av naken hud enn badeshorts. Det er rart hvordan det er fullstendig akseptert med bikini på damer, mens mennene må pakke seg inn i lange badeshorts. Har du prøvd å bade i shorts selv? Jeg har prøvd å bade med klær på. Det er klamt, man får masse sand mellom klesplagget og huden, det hindrer enn i å svømme fritt og så videre. Anonymkode: c7bd7...7c9 Det er forskjell på å barbere seg og å skjære hodet av seg. Badebukse er ok, speedo blir det samme som trådbikini, ikke pent på noen uansett kroppsfasong. Jeg liker ikke å få verken penis eller rumpe rett i synet på stranden. Anonymkode: c079d...36c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #33 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Man shamer klesplagget fordi det dekker mindre areal av naken hud enn badeshorts. Det er rart hvordan det er fullstendig akseptert med bikini på damer, mens mennene må pakke seg inn i lange badeshorts. Har du prøvd å bade i shorts selv? Jeg har prøvd å bade med klær på. Det er klamt, man får masse sand mellom klesplagget og huden, det hindrer enn i å svømme fritt og så videre. Anonymkode: c7bd7...7c9 Dette er faktisk sant. Jeg er enig i at speedo ikke ser så pent ut, men dagens bademote for menn er jo ikke praktisk. Det er en grunn til at svømmere bruker speedo, ikke vide shorts. Jeg syns egentlig også det er litt trist at smågutter må gå med lange tykke shortser som rekker til knærne selv på de varmeste dagene. Det kan da umulig være behagelig? Anonymkode: 21dee...7ae
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #34 Skrevet 4. august 2021 Folk får gå med hva de vil for meg. Bryr meg lite Anonymkode: 535aa...b7e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #35 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette er faktisk sant. Jeg er enig i at speedo ikke ser så pent ut, men dagens bademote for menn er jo ikke praktisk. Det er en grunn til at svømmere bruker speedo, ikke vide shorts. Jeg syns egentlig også det er litt trist at smågutter må gå med lange tykke shortser som rekker til knærne selv på de varmeste dagene. Det kan da umulig være behagelig? Anonymkode: 21dee...7ae Men hvem sier at de ‘må’ det? Min sønn har korte badeshortser fra Adidas, Hummel osv. De går såvidt ned på lårene og han er strålende fornøyd med det. Han er 9 år, og ingen av hans kompiser har lange, tykke shortser. Anonymkode: c079d...36c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #36 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men hvem sier at de ‘må’ det? Min sønn har korte badeshortser fra Adidas, Hummel osv. De går såvidt ned på lårene og han er strålende fornøyd med det. Han er 9 år, og ingen av hans kompiser har lange, tykke shortser. Anonymkode: c079d...36c Moten for voksne menn er litt annerledes enn for smågutter. Anonymkode: c7bd7...7c9
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #37 Skrevet 4. august 2021 Ikke dersom han hadde et tykt gullkjede rundt halsen. Kødda, jeg hadde uansett anmeldt han til badevakten. Anonymkode: 06395...9e2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #38 Skrevet 4. august 2021 Jeg er for at folk får kle seg komfortabelt på stranda. Så lenge badebuksa dekker penisen, synes jeg det er greit. Er generelt lite snerpete, og synes også det er helt ok med damer som bader toppløse. Anonymkode: b446a...88a
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #39 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Moten for voksne menn er litt annerledes enn for smågutter. Anonymkode: c7bd7...7c9 Hun jeg svarte snakket om smågutter. Generelt slipper jo gutta mye enklere når det gjelder ubehagelige plagg og sko i motebildet, så jeg klarer ikke å få så stor medlidenhet med dem om at moten tilsier lang shorts på badestranden. Anonymkode: c079d...36c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #40 Skrevet 4. august 2021 Mannen ser nok bedre ut i speedo enn jeg gjør i bikini. Og om han bruker det, vet han det nok selv, uten at jeg trenger å opplyse han om det. Anonymkode: 6c11d...327
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #41 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hun jeg svarte snakket om smågutter. Generelt slipper jo gutta mye enklere når det gjelder ubehagelige plagg og sko i motebildet, så jeg klarer ikke å få så stor medlidenhet med dem om at moten tilsier lang shorts på badestranden. Anonymkode: c079d...36c Jeg mente ikke kun på stranda, men ellers også. Tykke, knelange dongerishortser mens de løper rundt på lekeplassen i solsteiken. Utenom akkurat midt på sommeren er jeg enig i at herre (og gutte-) moten er mest behagelig, altså. Ideelt sett burde jo alle fått gå i behagelige og praktiske klær året rundt, uavhengig av moten. Anonymkode: 21dee...7ae
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #42 Skrevet 4. august 2021 Men folkens, med speedo, mener dere vanlig speedo liten badebukse da eller er det borat speedo dere ser for dere? Skjønner borat er å le av (eller spy av), men en liten badebukse er da vel greit om man er på stranda i 30 varmegrader? Anonymkode: 125ff...183
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august 2021 #43 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Men folkens, med speedo, mener dere vanlig speedo liten badebukse da eller er det borat speedo dere ser for dere? Skjønner borat er å le av (eller spy av), men en liten badebukse er da vel greit om man er på stranda i 30 varmegrader? Anonymkode: 125ff...183 Jeg mener det man kaller badebukse for menn. Truse typen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #44 Skrevet 4. august 2021 Altså, som at han ikke er klar over det selv? Hvis han frivillig velger en speedo, regner jeg med han har vurdert det selv. Han er kraftig bygd, så det ville nok vært en snodig syn. Har reist til både Hellas, Kroatia, Italia, Spania. Hvor er det folk har opplevd å ikke få lov til å bruke badebukse egentlig? Aldri, heldigvis, opplevd det 😅 Anonymkode: 84711...3a0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august 2021 #45 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Altså, som at han ikke er klar over det selv? Hvis han frivillig velger en speedo, regner jeg med han har vurdert det selv. Han er kraftig bygd, så det ville nok vært en snodig syn. Har reist til både Hellas, Kroatia, Italia, Spania. Hvor er det folk har opplevd å ikke få lov til å bruke badebukse egentlig? Aldri, heldigvis, opplevd det 😅 Anonymkode: 84711...3a0 På enkelte badeland og spa er det slik. I Norge også. Ikke ute på offentlige strender selvsagt
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #46 Skrevet 4. august 2021 Han har ikke speedo, men hadde ikke sagt noe om han hadde brukt det. Jeg er nok litt rar, men syns ikke speedo på menn er verre enn bikini på kvinner. Da snakker jeg selvfølgelig om ei helt vanlig badetruse, ikke string osv. Anonymkode: added...dc7
frk Nilsen Skrevet 4. august 2021 #47 Skrevet 4. august 2021 Hadde nok humret godt, men også blitt litt bekymret da dette er så langt utenfor mannen komfortsone som du kan får det.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #48 Skrevet 4. august 2021 frk Nilsen skrev (1 time siden): Hadde nok humret godt, men også blitt litt bekymret da dette er så langt utenfor mannen komfortsone som du kan får det. Det er nok derfor jeg også ville reagert. Jeg reagerer helt annerledes dersom unge veltrente menn bruker badebukse, det gjør ingen ting for meg å se konturen av en penis. En godt voksen mann med mage kan ikke bruke badebukse, det blir helt feil. Kommer litt an på badebuksen også, sånn boksertype, som går litt nedover lårene er straks bedre enn den klassiske speedoen. Anonymkode: 06395...9e2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #49 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er ikke kroppen man shamer, men klesplagget. Det er lurt å skru på leseforståelsen før man blir fornærmet på andres (eller egne?) vegne. Anonymkode: c079d...36c Dette er det dummeste jeg har lest i dag... Anonymkode: 6a19e...edd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 4. august 2021 #50 Skrevet 4. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Dette er det dummeste jeg har lest i dag... Anonymkode: 6a19e...edd Det er badebuksa vi ler av. Ikke mannen inni buksa. Ikke veldig vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå