Gå til innhold

Hadde du sagt fra hvis mannen gikk i speedo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes min mann er ganske hot i speedo jeg, men ser jo at veldig langt fra alle er jo det.

Han får bestemme selv hva han skal ha på seg til en hver anledning. Akkurat som han aldri kan bestemme hva jeg skal ha på meg, og ikke snakke nedsettende om mine valg selv om de kanskje ikke er hans førstevalg.

Så politisk korrekt er jeg 😅

Anonymkode: e770d...0b9

Huff. Men har faktisk vært på flere steder sør i Europa hvor de ikke godtar badeshorts. Han måtte krype til korset å kjøpe seg en, hvis han i det hele tatt ville bade i hotellets basseng. Tror han nesten knakk sammen av skam. Jeg knakk sammen av andre grunner😂

Tante Hufsa skrev (15 minutter siden):

Nei, men jeg hadde ringt psykiatrisk i smug og fått han tvangsinnlagt. Det er totalt ulikt mannen som ikke får lang nok badeshorts så noe er da alvorlig galt. 😂

Min og...men yngstemann ville så gjerne ha med pappa i vannskliene :D Heldigvis måtte alle ha slike og det hjalp muligens litt.

Annonse

Jeg tror ikke han hadde trengt beskjed om at han gikk i speedo, han pleier å vite selv hva han kler på seg. 
Men speedo er ikke et plagg jeg ser for meg at han ville valgt, så sannsynligheten er liten.

Anonymkode: 18125...e08

Tante Hufsa skrev (1 time siden):

Nei, men jeg hadde ringt psykiatrisk i smug og fått han tvangsinnlagt. Det er totalt ulikt mannen som ikke får lang nok badeshorts så noe er da alvorlig galt. 😂

Dette! Jeg hadde faktisk blitt alvorlig bekymret 😂

Anonymkode: 846bd...d6c

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor skulle det gjøre noe? Jeg har fått med meg at det ikke er moderne, men hva så?

Anonymkode: 4beff...bdd

Moderne har lite å si, det er rett og slett vanvittig stygt!

Anonymkode: 0f792...199

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Du synes det er stygt fordi det er så umoderne. Det er mote. Om noen år er det kamskje bikini for kvinner eller badeshorts for menn som er annsatt som stygt og latterlog. La nå fol gå med de klærne de selv synes er fine og som de trives med uten å layterliggjøre dem.

Anonymkode: 4beff...bdd

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Det er faktisk enda styggere når menn striper håret. Dét får jeg fnatt av. 😂 Kan overleve en speedo på mannen. Han har en veldig flott kropp og liten fin rumpe. Det er bare at hele pakka er på visning på en måte. 
En gang jeg var i syden satt en gammel tyskt ektepar like ved. Mannen hadde speedo og hver gang han lå eller satt så tøyt ballene hans ut. 🤢 Lite praktisk plagg. 😂

Tante Hufsa skrev (28 minutter siden):

Det er faktisk enda styggere når menn striper håret. Dét får jeg fnatt av. 😂 Kan overleve en speedo på mannen. Han har en veldig flott kropp og liten fin rumpe. Det er bare at hele pakka er på visning på en måte. 
En gang jeg var i syden satt en gammel tyskt ektepar like ved. Mannen hadde speedo og hver gang han lå eller satt så tøyt ballene hans ut. 🤢 Lite praktisk plagg. 😂

Jeg synes i grunn tilbehøret til speedo menn er det verste jeg. Ikke sjelden de klasker til med rumpetaske og solhatt .. OG sokker i sandalene . Det er et fullt antrekk visstnok og det holder også i massevis til veien fra hjem til stranden og ikke minst på strandbar. Noen ganger også singlet til. Mer trengs ikke virker det som😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...