Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Nav skal ha dokumentasjon på dette ved søknad om bidragsforskudd. Men hvor i all verden skaffer jeg det? Anonymkode: 8cc6c...143
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Har du motatt bidrag vil jeg da tro at dette viser igjen i banken feks 🤷♀️ Anonymkode: 53ac3...504
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har du motatt bidrag vil jeg da tro at dette viser igjen i banken feks 🤷♀️ Anonymkode: 53ac3...504 Ja, men hvordan sende dette inn til nav? De skal ha er vedlegg med dokumentasjon. Forøvrig har all innkreving og utbetaling gått via nav, så de har det jo i systemet. Anonymkode: 8cc6c...143
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, men hvordan sende dette inn til nav? De skal ha er vedlegg med dokumentasjon. Forøvrig har all innkreving og utbetaling gått via nav, så de har det jo i systemet. Anonymkode: 8cc6c...143 La meg se…🤔 Kan en screenshot i nettbanken være en mulighet…? Eventuelt gå inn på min side hos Nav…? 🤔 Anonymkode: 53ac3...504
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): La meg se…🤔 Kan en screenshot i nettbanken være en mulighet…? Eventuelt gå inn på min side hos Nav…? 🤔 Anonymkode: 53ac3...504 Ja, men hvor langt tilbake skal man evt gå i nettbanken da? Min side hos nav har ikke oversikt over bidrag. Anonymkode: 8cc6c...143
Daquiry Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Søk opp NAV innkreving i banken din, lagre dem som pdf, slå dem sammen til et dokument ved hjelp av et gratis program som heter merge pdf, lagre på pc og last opp. Jeg ville gått 1 år tilbake 😊
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Skjermbilde fra nettbank etter du har søkt opp nav innkreving.. holdt hos meg. Tok ca 1 år tilbake i tid. Anonymkode: a812f...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå