GÃ¥ til innhold

Skole-pc, vgs Viken🤓💻

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn på vgs i Viken (studiespes); anbefaler dere å gå for den rimeligste pc’n (den man fåt dekket av utstyrsstipendet), eller oppgradere?

Anonymkode: 5c347...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke barn i Viken, så svarer på generelt grunnlag. Den pc’n som utstyrsstipendet dekker er mer enn grei nok til skolebruk. 

Skrevet

Lurer på det samme. Ha ikke hørt så mye bra om det merket.

Anonymkode: b9fdb...623

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Dere som har barn på vgs i Viken (studiespes); anbefaler dere å gå for den rimeligste pc’n (den man fåt dekket av utstyrsstipendet), eller oppgradere?

Anonymkode: 5c347...805

Min sønn går andre året vgs, studiespesialisering. Han takket nei til PC som man fikk dekket av utstyrsstipendet, fordi den var for dårlig.

Anonymkode: 9a1f8...355

Skrevet

Skole-pcen er bra nok til skolebruk. Og hvis den brukes til det den skal, så holder det for så godt som alle elever, men klart, laster man ned all slags møkk og dritt, så stjeler det altfor mye kapasitet. 

Anonymkode: 6906f...bf4

Skrevet

Den er grei. Min hadde den på videregående. 

Anonymkode: f61d8...7d6

Skrevet

De fleste av elevene mine på studiespesialiserende har den PC-en. Funker helt fint.

Anonymkode: 75377...c3e

Skrevet

Funker helt fint.

Anonymkode: 7d320...d29

Skrevet

Den funker fint. Og jeg ville uansett unngått Mac. Det medfører så mange problemer, overganger som ikke passer, problemer med utskrifter, filformater, utseendet på apper osv. Bare "mas" med Mac i skolen, den passer ikke inn😅

Skrevet
Optatium skrev (19 minutter siden):

Den funker fint. Og jeg ville uansett unngått Mac. Det medfører så mange problemer, overganger som ikke passer, problemer med utskrifter, filformater, utseendet på apper osv. Bare "mas" med Mac i skolen, den passer ikke inn😅

Amen! Hilsen lærer i VGS!

Anonymkode: 75377...c3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...