Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg er ikke glad i melk, så derfor vil jeg ikke bruke det. Har brukt kokosmelk men det er vel ikke det sunneste? Anonymkode: 91ded...d9f
MammantilNurket Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Jeg blander et par teskjeer med chiafrø i litt sojamelk, har i litt hampfrø, yoghurt naturell/fruktyoghurt/soyayoghurt og litt bær, kanskje en klype havregryn. Har alt i et lite glass med lokk og lar det stå i kjøleskap over natten eller til den er stiv. Fin-fin frokost, matpakke eller mellommåltid. Nytes med varsomhet da dette er ganske næringstett mat 😊
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 MammantilNurket skrev (1 time siden): Jeg blander et par teskjeer med chiafrø i litt sojamelk, har i litt hampfrø, yoghurt naturell/fruktyoghurt/soyayoghurt og litt bær, kanskje en klype havregryn. Har alt i et lite glass med lokk og lar det stå i kjøleskap over natten eller til den er stiv. Fin-fin frokost, matpakke eller mellommåltid. Nytes med varsomhet da dette er ganske næringstett mat 😊 Jeg har fått helt «dilla»😀😀😻 har brukt kokosmelk og chiafrø, mango, banan, druer,blåbær, bringebær, nøtter. jeg har brukt det som frokost eller lunsj. er så brød og knekkebrød lei. havregryn kan være godt. Jeg har prøvd kjøleskapsgrøt og fikser ikke konsistensen . Anonymkode: 91ded...d9f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Et par dl vann, saft fra lime, en dæsj honning og chiafrø 👌🏻 Anonymkode: 0f46b...a70
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Et par dl vann, saft fra lime, en dæsj honning og chiafrø 👌🏻 Anonymkode: 0f46b...a70 😀 Anonymkode: 91ded...d9f
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #6 Skrevet 4. august 2021 Bruker mandelmelk. Har oppskåret nektarin, banan, litt nøtter og blåbær oppi når jeg skal spise det. Anonymkode: 04893...62b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #7 Skrevet 4. august 2021 Bruker Mandelmelk jeg og, med litt lønnesirup. På toppen har jeg mango som jeg har blendet til puree. Anonymkode: 9fe0a...561
Anonym bruker Skrevet 4. august 2021 #8 Skrevet 4. august 2021 2 dl kokosmelk 3 ss chiafrø En klype salt 1 ss peanøttsmør blåbær og bringebær så mye du får plass til😊 Anonymkode: f5d68...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå