Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Jeg begynte på Metoprolol for 5 mnd. siden og  føler jeg legger på meg fortere nå.Har ikke endret spisemønster. Flere med slike erfaringer? Anonymkode: 8c069...7fc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Ja, har gått opp i vekt. De første årene sto jeg på altfor gøy dose 100mg, hadde hvilepuls på 43 og veldig lavt BT. Konstant svimmel og trøtt. Har hjulpet etter jeg halverte dosen. Tar de forebyggende mot migrene. Anonymkode: ef908...41c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, har gått opp i vekt. De første årene sto jeg på altfor gøy dose 100mg, hadde hvilepuls på 43 og veldig lavt BT. Konstant svimmel og trøtt. Har hjulpet etter jeg halverte dosen. Tar de forebyggende mot migrene. Anonymkode: ef908...41c Jeg har bare 25 mg mener jeg, men det har hjulpet meg mye.Sliter med mye hjertebank gjennom hele dagen. Gikk du mye opp i vekt? Anonymkode: 8c069...7fc
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Jeg har bare 25 mg mener jeg, men det har hjulpet meg mye.Sliter med mye hjertebank gjennom hele dagen. Gikk du mye opp i vekt? Anonymkode: 8c069...7fc Kanskje 5 kg, men står også på andre medisiner som kan gi økt vekt. Anonymkode: ef908...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå