Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #1 Skrevet 3. august 2021 Masse stygge svar og skal og fortelle hvem som lager tråd her. Hva er egentlig meningen med det? Dårlig og ikke greit. Anonymkode: 18503...9bd
Tante Hufsa Skrevet 3. august 2021 #2 Skrevet 3. august 2021 Ny her du? Det har alltid vært slik. Med muligheten til å være anonym kommer trollene frem, selv i dagslys. Det er en del frekke, sure og bitre folk her inne. Ignorer de og fokuser på de som tar seg tid og er hyggelige? For det er hyggelige folk her også. Jeg deltar ikke så mye i diskusjoner her men er innom i ny og ne for å lese og underholdes. Når sjokket over hvor ufine mange er her så er det underholdningsverdi også. 😊 Jeg kom inn her som nybakt mor og tenkte naivt, så utrolig hyggelig med et foreldreforum på nett. Skal si jeg ble overrasket i barselbobla mi, turte ikke skrive her de første årene. 😂
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #3 Skrevet 3. august 2021 Tante Hufsa skrev (1 time siden): Ny her du? Det har alltid vært slik. Med muligheten til å være anonym kommer trollene frem, selv i dagslys. Det er en del frekke, sure og bitre folk her inne. Ignorer de og fokuser på de som tar seg tid og er hyggelige? For det er hyggelige folk her også. Jeg deltar ikke så mye i diskusjoner her men er innom i ny og ne for å lese og underholdes. Når sjokket over hvor ufine mange er her så er det underholdningsverdi også. 😊 Jeg kom inn her som nybakt mor og tenkte naivt, så utrolig hyggelig med et foreldreforum på nett. Skal si jeg ble overrasket i barselbobla mi, turte ikke skrive her de første årene. 😂 Nei, det har faktisk ikke alltid vært det. Det begynte for rundt 10 år siden. Anonymkode: cfc4d...1ab
Tante Hufsa Skrevet 3. august 2021 #4 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, det har faktisk ikke alltid vært det. Det begynte for rundt 10 år siden. Anonymkode: cfc4d...1ab Vel. Det er alltid for meg dét. 😊
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #5 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, det har faktisk ikke alltid vært det. Det begynte for rundt 10 år siden. Anonymkode: cfc4d...1ab Nei, det har vært sånn siden 2003. Anonymkode: 61248...c36
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. august 2021 #6 Skrevet 3. august 2021 Hvorfor? Hm.. jeg tror ganske enkelt at noen ( utrolig nok) finner glede i å være kjipe . Siden de er anonyme så får de ut gørra. Jeg personlig forstår ikke slike folk , men som alltid ; vi er forskjellige😊. Her inne må man regne med slikt og man kan ikke la det ta seg.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #7 Skrevet 3. august 2021 Noen er kjipe, men veldig mange er hyggelige, morsomme og hjelpsomme. De mugne tenker jeg trenger et sted å få ut gruff, og som regel er de så overdrevent sure at de blir (ufrivillig) morsomme. Jeg humrer godt når jeg ser dem for meg der de sitter med gjensnurpet anusmunn og hamrer på tastaturet. Anonymkode: 06487...1e0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #8 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Nei, det har faktisk ikke alltid vært det. Det begynte for rundt 10 år siden. Anonymkode: cfc4d...1ab Uenig der. Jeg har vært her i 19 år, og det har alltid vært mye krangling her inne. Det var en god periode da de hadde en egen Skravleside og eget Anonymforum for seg, da var det hyggelig på Skravle. Jeg likte meg mye bedre på Barn i magen-sidene, der var det alltid koselig, men av naturlige årsaker kunne jeg jo ikke bli værende der 😅 Anonymkode: 61a79...1c2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #9 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, det har vært sånn siden 2003. Anonymkode: 61248...c36 Nja, ikke så ille som nå. Men jeg husker jeg en gang for mange år siden lagde et innlegg der jeg spurte en bruker om hvordan det gikk med barnet hennes. Da hadde brukeren først fortalt xy og z ang barnet. Da kom det en annen bruker fra sidelinja og sa klart ifra at slike innlegg ikke hadde noe på siden å gjøre. Etter datidens regler var det lov å opprette slike innlegg. Anonymkode: 21cc5...d26
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #10 Skrevet 3. august 2021 Hva er det som er så ille nå, da? Jeg opplever slett ikke at det er så ille her. Anonymkode: 06487...1e0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #11 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Nja, ikke så ille som nå. Men jeg husker jeg en gang for mange år siden lagde et innlegg der jeg spurte en bruker om hvordan det gikk med barnet hennes. Da hadde brukeren først fortalt xy og z ang barnet. Da kom det en annen bruker fra sidelinja og sa klart ifra at slike innlegg ikke hadde noe på siden å gjøre. Etter datidens regler var det lov å opprette slike innlegg. Anonymkode: 21cc5...d26 En fordel (?) før var jo at trådene datt ut av siden ganske fort, det hjalp jo litt. Det kom jo sånn sett en endring da det ble mulig å dytte dem opp igjen. Anonymkode: 61a79...1c2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #12 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Hva er det som er så ille nå, da? Jeg opplever slett ikke at det er så ille her. Anonymkode: 06487...1e0 Synes du ikke? Jeg synes det. 😬 Måtte logge meg ut herfra i en periode. Altfor mye negativitet her inne. Anonymkode: ac1a2...9b6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #13 Skrevet 3. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Synes du ikke? Jeg synes det. 😬 Måtte logge meg ut herfra i en periode. Altfor mye negativitet her inne. Anonymkode: ac1a2...9b6 Nei, jeg syns det er gøy med litt fart i kommentarfeltene. Jeg prøver å ikke være ufin selv, men det er spesielt et par kverulanter som jeg liker å fyre litt opp. Anonymkode: 06487...1e0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #14 Skrevet 3. august 2021 Det er mennesker som er underkuet og fanget av det å skulle framstå perfekt som her kan blåse ut de grusomhetene de ikke tør å si når de ikke kan være anonyme. Anonymkode: 3a486...a3a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2021 #15 Skrevet 3. august 2021 Jeg er møkkalei av at alt vris på. Man ilegges holdninger og meninger man ikke har. Stråmannargumentasjon går igjen, og diskusjonene sporer nesten alltid av. Da blir det krangling og det er jeg lei. Anonymkode: 6151b...edb
Himmel og hav Skrevet 3. august 2021 #16 Skrevet 3. august 2021 Det er noen vrangstrikka her inne, men du verden så mange flere fine, hyggelige, kloke og morsomme mennesker det er her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå