Gå til innhold

4 jenter på 15/16 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok at de kan være alene på hyttetur? 1,5 timer fra foreldre? 

Anonymkode: ae70e...8e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Hvis de er noenlunde oppegående.

Anonymkode: 1548c...140

Skrevet

I utgangspunktet, ja. På samme måte som at de kan dra på telttur sammen og slikt.

Men det kommer så klart litt an på hytta og jentene. Er hytta nære campingplass, by eller lignende? Slik at det kan bli flere "gjester" på hytta? Og hvordan er jentene? Er de av typen fest, moro og en flaske vodka i bagen? Eller av den typen som ikke pleier å komme opp med slike påfunn.

Anonymkode: 8017b...5f1

Skrevet

Hvis de er som «omgangskretsen» til datteren min: nei. Der er det festing og fyll så fort de får sjansen og er alene (ikke datteren min heldigvis, så hun er mye alene) - så jeg hadde aldri sendt henne avgårde på hyttetur nå. Men vet at disse jentene får lov til å dra (de er på tur nå, faktisk!) og hva foreldrene til disse jentene tenker med aner jeg virkelig ikke. 

Jeg har prøvd å forklare henne at dette ikke er «normalen», så dersom det hadde vært oppegående jenter som hadde kjøpt med seg brus og brownies så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter :-)!

Anonymkode: efaf3...571

Skrevet

Jeg syns ikke det er så voldsomt gjevt, men jeg sier ja likevel. Nå er min datter snart 17, og jeg vet det drikkes over en lav sko. Jeg har sagt jeg ikke godtar det, men jeg nekter henne det ikke. Hun får komme hjem sørpe full fremfor å ligge i en busk og kave. Når hun er avgårde på tur om så er telt eller hytte med venner, må hun ha på snapkartet og være tilgjengelig når jeg ringer, og si fra når hun legger seg. Med klare regler så er det enklere å si ja :)

Anonymkode: 52973...a7d

Skrevet

Helt klart ja hos meg, men så er hun forsiktig og har forsiktige venninner. De har allerede vært på 1 tur i sommer. Vet 100% at det ikke var noe tull. Hun har også vært alene hjemme i helg, men da får hun ikke lov å fortelle at hun er alene. Vil ikke at halve skolen plutselig skal stå på døra fordi huset er ledig for fest :). Det skjønner hun heldigvis selv også, så det er ikke noe problem.

Anonymkode: d9869...5bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...