Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Jeg har aldri prøvd noe slikt før, men i dag tok jeg en tablett i 12-tiden. Jeg forventet magic, men ingenting skjer 😭 Føler meg nå bare kvalm og enda mer oppblåst, 9 timer etterpå. Noen som har erfaring og vet hva jeg kan forvente meg? Burde jeg tatt en tablett til? Anonymkode: 2c917...e61
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri prøvd noe slikt før, men i dag tok jeg en tablett i 12-tiden. Jeg forventet magic, men ingenting skjer 😭 Føler meg nå bare kvalm og enda mer oppblåst, 9 timer etterpå. Noen som har erfaring og vet hva jeg kan forvente meg? Burde jeg tatt en tablett til? Anonymkode: 2c917...e61 Kan ikke du bare spise MASSE svisker, drikke biola med kefir, MASSE vann, gå en tur eller løp, ta noe prebiotika fra apoteket, og ikke spis hvetemel til tarmen er stabil igjen. Funket som bare det på meg. Ikke noe godis eller annet shit til tarmen er oppe igjen 🙏 Anonymkode: 9705f...d41
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Jeg tar 2, når jeg trenger det, og tar det alltid på kvelden. En god stund etter siste måltid. Da våkner jeg med et brak i 6-7 tiden👍🏻😂 Anonymkode: 450f3...71d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Også på YouTube er det filmer på hvordan du skal "presse " ut riktig. Det hjalp også masse. Uff forferdelig å slite med tarmen. Du er ikke alene. Anonymkode: 9705f...d41
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tar 2, når jeg trenger det, og tar det alltid på kvelden. En god stund etter siste måltid. Da våkner jeg med et brak i 6-7 tiden👍🏻😂 Anonymkode: 450f3...71d Men det er mange bivirkninger med dette. Dere må jo finne ut hvorfor tarmen gjør som den gjør. En frisk tarm oppfører seg ikke sånn. Anonymkode: 9705f...d41
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Men det er mange bivirkninger med dette. Dere må jo finne ut hvorfor tarmen gjør som den gjør. En frisk tarm oppfører seg ikke sånn. Anonymkode: 9705f...d41 Jeg blir alltid litt forstoppa når jeg er på jobbreise. Jeg vet hvorfor;) Ellers er jeg veldig regulert og fin i magen Anonymkode: 450f3...71d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Jeg har tatt dulcolax to ganger i mitt, og trodde jeg skulle dø hver gang. Ikke ta to! Det tok tid før det virket, men effekten var grusom. Jeg lå på badegulvet og kaldsvettet mellom slagene Anonymkode: 72264...f4d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #8 Skrevet 2. august 2021 Tusen takk for alle gode råd og innspill. Og tenk at det finnes instruksjoner på youtube for dette problemet også 😅 For min del er det nok snakk om klassisk feriemage. Selv om vi bare har vært på hytta blir det mye 'dårlig' mat, fint brød og godteri. Må si jeg er veldig spent på hvordan natta blir. Får virkelig håpe vi ikke våkner med et brak både jeg og mannen. Jeg skal i alle fall ikke ta en til! Anonymkode: 2c917...e61
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Prøv movicol istedet. Mildere for magen. Anonymkode: 12fe9...9ef
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Tusen takk for alle gode råd og innspill. Og tenk at det finnes instruksjoner på youtube for dette problemet også 😅 For min del er det nok snakk om klassisk feriemage. Selv om vi bare har vært på hytta blir det mye 'dårlig' mat, fint brød og godteri. Må si jeg er veldig spent på hvordan natta blir. Får virkelig håpe vi ikke våkner med et brak både jeg og mannen. Jeg skal i alle fall ikke ta en til! Anonymkode: 2c917...e61 Ja altså det er helt sinnsykt mange som sliter med tarmen, men synes man skal være skeptisk til å putte i seg avføringsmidler før andre ting er forsøkt. Det er mer naturlige og skånsomme måter å løsne på avføring enn å putte i seg avføringsmidler. Men ja har gjort det en gang. Lakserende olje. Det var som de beskriver. Men våknet noen timer senere med den verste diaré magen. Men jeg gjorde det for å få i gang en fødsel som var langt på overtid. Ungen var STOR, og glad det funket, men satt å.ristet fordi jeg var så redd så min søster måtte komme å holde rundt meg 😅 hehe så aldri igjen 😅 Men glad ungen kom 👍🙏 Men sier ikke at du får den opplevelsen, men vær mer kritisk. Prøv naturlige måter først. Som sagt Svisker er supert. Spis Mange, masse vann gjerne 3 liter, biola og kefir, supert det også. Kutt hvetemel bare lim for tarmen uansett, også er den tilbake til normalen ganske raskt helt naturlig 🙏👍 Anonymkode: 9705f...d41
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Prøv movicol istedet. Mildere for magen. Anonymkode: 12fe9...9ef Bivirkninger den også Anonymkode: 9705f...d41
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 Dråper er bedre enn tabletter Anonymkode: c961c...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå