Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #1 Skrevet 2. august 2021 Får barna deres godteri hver dag i ferien?Og hvor gamle er de?☺️ Anonymkode: 7e8db...f57
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #2 Skrevet 2. august 2021 Nei. De er 11 og 13 og får godteri bare fredag og lørdag som ellers i året. Men er der varmt kan det hende der blir en is hver dag da. Anonymkode: 203bc...a2d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Nei, ikke hver dag, men de får godteri mye oftere i ferien enn ellers. 6 og 12 år. Anonymkode: a6757...d9c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Hver dag i hele ferien høres voldtsomt ut. 😛 Men han fikk godteri eller noe annet søtt hver dag da vi var på ferie, i en uke. Hadde ikke fått det hvis vi hadde vært lenger. 9 år. Anonymkode: 96c25...23e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Nei, men det blir oftere en vanlig. Alt for ofte syns jeg. Besteforeldre kommer på besøk og de har med godteri, også er hun på besøk hos Trine dagen etter og der fikk de godteri. Så dro vi på telttur med Ida+familie og det er klart de må ha godteri da også. Jeg er langt i fra hysterisk, men når det er sånn her i 8 uker syns jeg ikke det er greit. Anonymkode: f281a...2c1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Njæ, jeg teller ikke? Jeg kjøper ikke smågodt og sjokolade hver dag, men vi har tilbragt alle solskinnsdager på stranda og da er det jo potetgull og kjeks og sånne ting. Nå er ungene mine aktive og sunne og lider ikke av overvekt eller mulighet for sådan, så jeg legger ikke begrensninger på hva de spiser, og hvertfall ikke i ferien. Anonymkode: 76da5...030
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Ja popcorn, is eller noe godt så og si hver dag. Det er ferie! Har svært slanke barn, hadde nok tatt grep om det var annerledes. Anonymkode: 75f31...2ec
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #9 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Får barna deres godteri hver dag i ferien?Og hvor gamle er de?☺️ Anonymkode: 7e8db...f57 Nei Anonymkode: 39c2a...9d4
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #10 Skrevet 2. august 2021 Ikke godteri, men is blir det vel omtrent hver dag. Nå er alle fire barna slanke og spiser relativt sunt resten av dagen, så da synes jeg det er helt i orden 😊 Anonymkode: 5c328...32a
Optatium Skrevet 2. august 2021 #11 Skrevet 2. august 2021 Ikke nødvendigvis godteri, men mye søtt likevel. Jordbær til dessert i sesongen, is om det er varmt, kjeks eller sjokolade på tur, potetgull på stranda osv. Det blir fort mye kos. Men jeg er nøye på at det ikke er sånn hele tiden de har fri fra skolen, bare når jeg også har fri. Er også opptatt av mye grønt utenom og nogenlunde ordentlige middager.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #12 Skrevet 2. august 2021 Blir litt mer søtt. Litt kjeks, en is, bær med vaniljesaus, juiceboks osv. Godteri er det kun lørdager. Anonymkode: 8971a...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå