Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Må kjøpe inn noen nye sengesett. Har bare erfaring med sateng av disse to, og det er jo unektelig deilig å sove i:) er percale mykere? Eller er det bare mer slitesterkt? Erfaringer? Anonymkode: e3a5c...ff6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Jeg elsker lin. Nydelig 👌🏻 Anonymkode: e3401...b9d
Himmel og hav Skrevet 2. august 2021 #3 Skrevet 2. august 2021 Jeg har ikke prøvd percale, men jeg har sengesett i sateng fra Høie som er like fine og myke etter 10 år, så for mitt vedkommende trenger jeg ikke noe som er mer slitesterkt enn det.
amandine Skrevet 2. august 2021 #4 Skrevet 2. august 2021 Percale og sateng er veldig glatt begge deler, men det er jo bare behagelig om det er av god kvalitet. Billig polyester i satengvev blir ikke bra selv om det er sateng liksom. Vi har begge deler, personlig liker nok jeg percale best tror jeg, når jeg tenker meg om.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #5 Skrevet 2. august 2021 Takk for tilbakemelding☺️ Tror jeg går for sateng, det er i denne kvaliteten printene er penest også når jeg har sett meg litt rundt på nettet☺️ HI Anonymkode: e3a5c...ff6
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #6 Skrevet 2. august 2021 Drømmer om sengetøy i damask, men har ikke tatt meg råd. Bruker sateng. Anonymkode: 5c88f...f69
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #7 Skrevet 2. august 2021 Anbefaler Myyk sitt sengetøy ❤️Det er virkelig verdt pengene🤩fantastisk deilig å legge seg i det. Husk å sleng med laken i samme slengen Anonymkode: 29438...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå