Gå til innhold

Hotell London - hvor, anbefalinger

Anbefalte innlegg

Har tatt sjansen og booket flybilletter til London i vinterferien for meg og døtrene på 9 og 11 år, jeg er fullvaksinert og håper 2022 blir et år vi kan reise igjen. 

Så til spørsmålet: hotell, hvor bor vi? Evt hvilke områder bør vi unngå? Greit om det er sentralt men også ikke altfor mye støy om natten. Ikke altfor dyrt, men trenger ikke være superbillig heller. Tenker max 1500,- pr natt. 

Anonymkode: 6e813...d54

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144420042-hotell-london-hvor-anbefalinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi stortrivdes her:

https://corushotels.com/corus-hyde-park/

Kort gåtur fra Paddington station hvor flytoget stopper (Heathrow express). Rett over gaten for Hyde Park og kort gåtur fra Oxford Street (som vi ikje likte i det gelé tatt, men det er shopping mekka)

Rimelig hotell. God frokost og nydelig Afternoon tea på hotellet 

Anonymkode: 1b1d2...613

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi stortrivdes her:

https://corushotels.com/corus-hyde-park/

Kort gåtur fra Paddington station hvor flytoget stopper (Heathrow express). Rett over gaten for Hyde Park og kort gåtur fra Oxford Street (som vi ikje likte i det gelé tatt, men det er shopping mekka)

Rimelig hotell. God frokost og nydelig Afternoon tea på hotellet 

Anonymkode: 1b1d2...613

Takk for tips, skal sjekke det ut! 😊 HI

Jeg ville bodd sentralt, London er stort og det er greit å kunne gå hjem imellom slagene. Betal litt mer og bo så sentralt som mulig.

Strand Palace ligger rett ved Soho

Rembrandt er et hotell rett ved Harrods.

Du kan jo tenke litt på hvor du er mest interessert i å ha basen din.

Og, jeg vil også til London😅

Har bodd på Millennium Gloucester i Kensingtonområdet mange ganger. Ligger rett ved tuben med flere forbindelser samt flere busslinjer. Matbutikk og apotek rett ved samt flere spisesteder. Gangavstand til Kensington palace, Royal Albert Hall og British museum. Rolig område, men be gjerne om rom som vender bort fra gaten så slipper du trafikkstøy. Frokosten ved hotellet er god. 

Anonymkode: f045f...a19

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Har bodd på Millennium Gloucester i Kensingtonområdet mange ganger. Ligger rett ved tuben med flere forbindelser samt flere busslinjer. Matbutikk og apotek rett ved samt flere spisesteder. Gangavstand til Kensington palace, Royal Albert Hall og British museum. Rolig område, men be gjerne om rom som vender bort fra gaten så slipper du trafikkstøy. Frokosten ved hotellet er god. 

Takk for tips, booka rom der nå, ser veldig fint ut! 👍 HI 

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Takk for tips, booka rom der nå, ser veldig fint ut! 👍 HI 

Bare hyggelig! Håper dere får reist og at dere får en fin tur. Kan anbefale å ta buss i London i stedet for tuben. Det er billigere og så får du sett mer, men det tar litt lenger tid. Sist jeg var i London tok jeg bare buss. Det går buss fra nærheten av hotellet til flere av turistattraksjonene. 

Sist jeg var i London leide vi en helt rå leilighet med Kensington Apartments. To sov, to bad, stor stue og fullt utstyrt kjøkken. Kjempefint nabolag, vi kjente litt på at vi bodde i et rikmannsstrøk 😅 Huff, nå vil jeg på reise!

Anonymkode: 17f96...92e

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Bare hyggelig! Håper dere får reist og at dere får en fin tur. Kan anbefale å ta buss i London i stedet for tuben. Det er billigere og så får du sett mer, men det tar litt lenger tid. Sist jeg var i London tok jeg bare buss. Det går buss fra nærheten av hotellet til flere av turistattraksjonene. 

Takk for ytterligere tips! Tenker at barna vil foretrekke buss ja, må prøve tuben et par ganger. 😊 Ellers blir det vel musical, shopping og muligens afternoon tea. Får over 4 dager så god tid. Krysser fingre for at å reise i februar blir bra! 👍HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...