Gå til innhold

Skulle ønske jeg hadde noen venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som var der når jeg trengte de. Jeg er så ensom. Jeg er så lei meg. 

Anonymkode: 5f96d...589

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må gi litt for å få litt. Å sitte på rumpa og synes synd på seg selv hjelper ikke.

Anonymkode: 88c6f...88d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du må gi litt for å få litt. Å sitte på rumpa og synes synd på seg selv hjelper ikke.

Dette syns jeg var et veldig uempatisk svar. Du vet jo ingenting om hva HI har gjort eller ikke gjort!

Skrevet

Ja, det skjønner jeg godt. Hvor gammel er du? Og har du ikke noe familie rundt deg?

Anonymkode: 53851...220

Skrevet

Skjønner du har det vondt. Jeg har heller ingen venner, men har heldigvis mann, barn og familie. 

Tror dessverre ikke det løser seg uten at du tar kontakt med folk og jobber for å skape en relasjon. Men dette er kjempevanskelig.

Anonymkode: b6ec8...96e

Skrevet

Du kan jo få en venn her inne?

Skrevet

Er det deg med hyttetur og lite penger etter lønn? 

Anonymkode: 72efc...41a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

For et lite gjennomtenkt og ufint svar. Hi er tydelig lei seg, og da kommer man ikke med et slikt svar. Dessuten så kjenner du henne ikke og kan ikke si at hun ikke gir noe og bare sitter på rumpa. 

Anonymkode: 27edd...b26

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

For et lite gjennomtenkt og ufint svar. Hi er tydelig lei seg, og da kommer man ikke med et slikt svar. Dessuten så kjenner du henne ikke og kan ikke si at hun ikke gir noe og bare sitter på rumpa. 

Det må hun tåle å høre...

Anonymkode: 43a26...50e

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hi er jo åpenbart hun samme dama som har gnålt hull i hodet på forumet den siste uka.

Skrevet

Jeg kan ha kjempemange venner, men jeg har ikke helse til det. 😔 Har du helse, strekk ut en hånd, så griper de den nok. 😊❤️

Anonymkode: c5fdb...f8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke meg. 

Anonymkode: 7935e...d7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke meg. 

Hi her. Nei har ikke vært på hyttetur 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Hi her. Nei har ikke vært på hyttetur 

Hi hvor gammel er du❤ Du trenger ikke svare❤🙏

Anonymkode: b89ad...bf3

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Det må hun tåle å høre...

Anonymkode: 43a26...50e

Hvorfor i all verden må hun tåle å høre det? Man må ikke si/skrive alt man tenker. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.8.2021 den 21.35):

Hi er jo åpenbart hun samme dama som har gnålt hull i hodet på forumet den siste uka.

Hva vil du med dette? Utrolig dårlig av deg. Og om det hadde vært. Hvorfor skal du si evt hvem det er? Får du en god følelse av det? 

Anonymkode: 7935e...d7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.8.2021 den 18.32):

Ja, det skjønner jeg godt. Hvor gammel er du? Og har du ikke noe familie rundt deg?

Hei kjære deg. Beklager seint svar. Jeg er 40 år, føler at jeg lever et merkelig liv. Tomt og uten håp liksom 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.8.2021 den 18.55):

Skjønner du har det vondt. Jeg har heller ingen venner, men har heldigvis mann, barn og familie. 

Tror dessverre ikke det løser seg uten at du tar kontakt med folk og jobber for å skape en relasjon. Men dette er kjempevanskelig.

Anonymkode: b6ec8...96e

Ja, jeg vet. Jeg burde helt sikkert turt å ta mer initiativ. Men det er nor jeg virkelig har slitt med. Jeg har så ekstrem lav selvtillit 😔 syns det er vanskelig å forholde meg til andre

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 1.8.2021 den 19.13):

Du kan jo få en venn her inne?

Gjerne det ❤

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gjerne det ❤

Fortell litt mer om deg selv da 🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Ja, jeg vet. Jeg burde helt sikkert turt å ta mer initiativ. Men det er nor jeg virkelig har slitt med. Jeg har så ekstrem lav selvtillit 😔 syns det er vanskelig å forholde meg til andre

Hva har du å tape? 

Anonymkode: 677fe...08c

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg har inntrykk av at mange vil at de en dag plutselig skal fikse slike sosiale situasjoner og relasjoner. Men endring er noe som tar tid, og det tror jeg mange glemmer.

Kanskje du kan snu tankegangen din og tenke på dette som et langsiktig prosjekt, nesten som om du skulle trene deg opp fra dårlig form til å bli god form?

Tenk da at alle små initiativ du tar til å snakke med andre er et steg i riktig retning. Trenger ikke være for å få venner, men rett og slett for å øve seg på å snakke med andre. Som med trening så er det gradvis opptrening som gjelder. Og som med trening så vil det ikke alltid være problemfritt - for man kan føle man ikke får det til, at det man gjør er for lite, at det tar for lang tid, noen ganger får man kanskje vondter her og der og må tilpasse treningen for å fortsette å få fremgang osv.

Prøv også å teste ut de selv, bli sterkere fysisk, lær noe nytt, finn noe som du føler mestringsfølelse av, spis sunt - alt dette hjelper også :)

Anonymkode: caf10...dab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...