Gå til innhold

Innpasseringstid i dyreparken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Er det noen som vet hvor strenge de er på innpasseringstid i dyreparken, vi har tid kl 11, men får vi komme inn 10 minutter før, eller må vi stå og vente til klokken er akkurat 11? 🙂. Tar gjerne imot andre tips hvis noen har 🙂

Anonymkode: 53263...b6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk komme inn før, men det var fordi det ikke var noe kø da. Er det kø må man vente.

Anonymkode: 229c8...218

Skrevet

Takk for svar 🙂

Skrevet

Vi gikk inn tidligere, gikk så fint👍

Anonymkode: fa27d...3e1

Skrevet

Høres lovende ut, har biletter til Hakkebakkeskogen kl 11:15 og innplassering kl 11, så ikke helt gjennomtenkt 😉.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Høres lovende ut, har biletter til Hakkebakkeskogen kl 11:15 og innplassering kl 11, så ikke helt gjennomtenkt 😉.

Dere rekker nok det hvis dere sørger for å stå først i køen kl 11 og ingen er dårlig til beins. Det står at man må være på plass i hakkebakkeskogen 10 min før, men da vi var der slapp de inn folk helt frem til tidspunktet det skulle starte.

Skrevet

Sånn hvis dere ikke skulle slippe inn før mener jeg. Men det så ut til at det var lite folk som gikk inn mot slutten av hver innpasseringstid, så det går nok bra. 👍

Skrevet

Takk 🙂

Skrevet

Det gikk helt fint når vi var der

Anonymkode: 6b315...eec

Skrevet

Vi kom akkurat på tiden, så jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt. Ville bare si; kos dere! Dyreparken og Hakkebakkeskogen er så utrolig kjekt ☺️

Anonymkode: e4e0c...03b

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Vi kom akkurat på tiden, så jeg vet ikke svar på spørsmålet ditt. Ville bare si; kos dere! Dyreparken og Hakkebakkeskogen er så utrolig kjekt ☺️

Anonymkode: e4e0c...03b

Takk 🙂 , var på Hakkebakkeskogen i fjor også, veldig kjekt. I år er det Kaptein Sabeltann kveldsshow for første gang, gleder oss veldig 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...