Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Har truffet en mann som er veldig interessert i å være mest mulig naken. I kveld ble han spurt av venner om han ville bli med å bade, noe han svarte ja til. Jeg fant frem en shorts, da han spurte hvs jeg skulle med den? Skal selvfølgelig bade naken, det vet du jo... Velger dette bort, hva med dere? Anonymkode: 60073...253
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Jeg er glad i å bade naken (mye mer behagelig enn vått badetøy) og sole meg naken, men jeg oppsøker da steder ute i havgapet hvor jeg kan være helt alene. Jeg kunne ha badet naken med mannen min, barna mine, moren min, søsteren min. Kanskje også med nære venninner, avhengig av situasjonen. På offentlig strand hender det jeg bader toppløs, hvis ikke det er for mange jeg kjenner der. Jeg tenker egentlig at det er fint med et naturlig forhold til kropp (når det passer seg sånn noenlunde), og at normalisering av hverdagslig, ikke-seksuell nakenhet er bra. Det kommer an på måten man er naken på, liker ikke påtrengende nakne menn, liksom. Så for meg hadde ikke dette vært noen dealbreaker, med mindre det er mye annet rart med fyren. Anonymkode: ed687...5da
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Du velger bort? Forholdet eller badingen? Hvis det er slik at du velger bort en ellers bra mann fordi han liker å bade naken så tenker jeg det kanskje er best å være singel. Synes du høres veldig forknytt ut. Jeg kan lett bade naken om jeg ikke er til sjenanse for andre. Ikke spesielt opptatt av å være naken, men bade naken er deilig. Anonymkode: a153a...675
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #5 Skrevet 1. august 2021 Jeg kan fint bade naken med venninner og kjæreste, men ikke med fremmede folk 😅 Anonymkode: 1b289...988
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 Ja vi synes det er gøy å nakenbade på kveld/natt når vi kan lure oss til det uten tilskuere. Anonymkode: 1eb98...be6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan fint bade naken med venninner og kjæreste, men ikke med fremmede folk 😅 Anonymkode: 1b289...988 Eller andre menn. Anonymkode: 1b289...988
the amazing spidermamma Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 Jeg tenker at det er forskjell på å gjøre det innimellom, når det føles naturlig (jeg gjør det forsåvidt ikke selv, men) og å være 'veldig interessert i å være mest mulig naken', slik du beskriver det. Er det liksom sånn at han er naken sammen med venner til stadighet? Eller bruker han aldri klær hjemme, f.eks? Da blir det noe annet enn et spontant nattbad etter en varm sommerkveld, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 Jeg foretrkke å bade naken, men gjør det ikke på tranda når det er mye folk som kanske ikke ville like det. Anonymkode: 2916b...ac3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 Nakenbading forsøkes nå å gjøres til noe vanlig av media. Media liker å skape trender, nær sagt som en kampanje, en journalistisk idé. Dette opplever vi hele tiden, nesten alltid med en seksuell undertone, det skaper oppmerksomhet. Å bade naken er deilig, alene eller med kjæresten. Noen ganger med nære venner er også ok. Anonymkode: 348a1...94f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 Det hadde vært kroken på døra... Anonymkode: 9f1dd...967
Merdee Skrevet 1. august 2021 #12 Skrevet 1. august 2021 Spiller det noen rolle om det er vanlig eller ikke? Mannen din liker det.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #13 Skrevet 1. august 2021 Meget spesielt! Anonymkode: 74018...6b1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #14 Skrevet 2. august 2021 Jeg er en av de som ikke ser på det som big deal. Har badet naken med venner og kolleger 😂😂 kropp er kropp liksom, no big deal. Men det er ikke sånn at jeg planlegger nakenbading. Når jeg bader naken er det nettopp på grunn av dårlig planlegging, ingen badetøy og ingen hånduk. Så da må undrertrøya bli håndduk og undertøyet må være tørt etter bading så da må det bli naken bading. Men det et greit og jeg liker det, mye spontanitet kan en si 😂😂 jeg ville aldri badet naken alene, det blir for sært for meg. Det må være forbeholdt spesielt interesserte 😉 Anonymkode: 4814a...d1e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #15 Skrevet 2. august 2021 Jeg har så anstrengt forhold til egen kropp at jeg bader ikke naken med noen…. Anonymkode: 1ce63...6f8
Hengebukksvinet Skrevet 2. august 2021 #16 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har så anstrengt forhold til egen kropp at jeg bader ikke naken med noen…. Anonymkode: 1ce63...6f8 Samme her!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #17 Skrevet 2. august 2021 Jeg hadde nok ikke badet naken om jeg var alene engang!! Anonymkode: 8fe5c...667
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #18 Skrevet 2. august 2021 I fjor møtte jeg en fyr på Tinder, og første gang vi møttes dro vi og nakenbada, ser ikke problemet med det. Anonymkode: ffb5f...82d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #19 Skrevet 2. august 2021 Jeg kan ikke tenke meg å være naken med venner på noen måte. Anonymkode: 3c6b2...35f
Syngensang Skrevet 2. august 2021 #20 Skrevet 2. august 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Jeg er en av de som ikke ser på det som big deal. Har badet naken med venner og kolleger 😂😂 kropp er kropp liksom, no big deal. Men det er ikke sånn at jeg planlegger nakenbading. Når jeg bader naken er det nettopp på grunn av dårlig planlegging, ingen badetøy og ingen hånduk. Så da må undrertrøya bli håndduk og undertøyet må være tørt etter bading så da må det bli naken bading. Men det et greit og jeg liker det, mye spontanitet kan en si 😂😂 jeg ville aldri badet naken alene, det blir for sært for meg. Det må være forbeholdt spesielt interesserte 😉 Anonymkode: 4814a...d1e Hæ, kvifor må det være for spesielt interesserte å bade nakne åleine?? Viss du er på tur åleine og finn ein fin ugenert badeplass og får lyst til å bade med har ikkje med badekle, då er det vel like logisk å bade naken åleine som om du gjer det same med venner? Eg hadde nok ikkje bada naken med venner, isofall berre med veninner. Men kunne nok funne på å bada naken åleine.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #21 Skrevet 2. august 2021 Er det blanding med kjønn er det IKKE greit for meg. At han ser venninnene sine naken..... NEIII 🙉 Anonymkode: 37deb...540
Anonym bruker Skrevet 2. august 2021 #22 Skrevet 2. august 2021 Syngensang skrev (2 timer siden): Hæ, kvifor må det være for spesielt interesserte å bade nakne åleine?? Viss du er på tur åleine og finn ein fin ugenert badeplass og får lyst til å bade med har ikkje med badekle, då er det vel like logisk å bade naken åleine som om du gjer det same med venner? Eg hadde nok ikkje bada naken med venner, isofall berre med veninner. Men kunne nok funne på å bada naken åleine. Ja du har rett 🙂 For meg har det kanskje handlet om spontaniteten og det å bli utfordret. Man gjør mye rart når konkurranseinstinktet blir utfordret 😂😂 har blitt noen diplomer og heder og ære julebord av det 😉 Så en kan si at for meg hadde det ikke vært motivasjon nok å gjøre det alene. Jeg liker generelt ikke å bade og bli kald. Jeg må få litt heder og ære, og det får jeg ikke alene. Men du har helt rett i det du sier 👍 Anonymkode: 4814a...d1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå