Anonym bruker Skrevet 1. august 2021 #51 Skrevet 1. august 2021 Hengebukksvinet skrev (8 minutter siden): Den dama kan jo ikke være helt god?! Hvordan reagerte de andre på oppførselen hennes? Kan ikke skjønne at de ville ha henne med i det hele tatt. Hun virker jo helt blåst! De andre ble også sjokkerte, men de hadde nok ikke forventet en slik oppførsel og ble nok like målløs som meg når vi var på turen. I etterkant har det visstnok vært en krass diskusjon mellom de tre, og den såkalte venninnen er helt ute av bildet for både meg og de to andre, og det er nok ingen tap for noen av oss. Anonymkode: 8ed60...32d
Hengebukksvinet Skrevet 1. august 2021 #52 Skrevet 1. august 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): De andre ble også sjokkerte, men de hadde nok ikke forventet en slik oppførsel og ble nok like målløs som meg når vi var på turen. I etterkant har det visstnok vært en krass diskusjon mellom de tre, og den såkalte venninnen er helt ute av bildet for både meg og de to andre, og det er nok ingen tap for noen av oss. Anonymkode: 8ed60...32d Nei det er nok ikke noe tap. Godt at dere er kvitt henne. Sånne folk trenger man ikke i livet sitt! Og så utrolig kult at du var i bedre form enn henne…den så hun ikke komme🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå