Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Eller er det bare tull å bruke penger på det? Anonymkode: dcd53...dff
Listedamen Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Har ikke prøvd iglow, men xlash og den fungerer helt vilt bra. Tok ganske lang tid før det begynte å komme resultater (7-8 uker), men så skjedde det fort. Mine vipper har blitt både mørkere, tykkere og lengre, og med mascara ser det nesten ut som om jeg har extensions, altså fungerer den nesten litt for bra😅 Både mamma på snart 60 og en venninne på 50 kjøpte den etter å ha sett mine vipper og begge to har også fått helt utrolige resultater. Et av få produkter jeg faktisk anbefaler fordi det ikke er for godt til å være sant selv om det virker sånn!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Skrevet 31. juli 2021 Jeg har brukt iglow to ganger. Før og etter jeg var gravid og det funker. Vippene mine har vokst enormt. Trenger ikke bruke mascara lengre, jeg har svarte vipper fra før av, men korte. Nå er de lange😊 Kjøpte for andre gang i mai i fjor, først nå er den tom. Gikk vel rundt 2-3 mnd før jeg så noe resultat. Etter 5 mnd så har jeg bare brukt iglow hver tredje dag. Anonymkode: ab435...a73
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #4 Skrevet 31. juli 2021 Jeg synes det virker. En venninne av meg kommenterte at hun kan se forskjell. Drøy i bruk er den også. Jeg er veldig fornøyd ☺️. Anonymkode: 36e7f...7bb
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Skrevet 31. juli 2021 Oh yes. Funker som bare det. Både på vipper og bryn. Anonymkode: 83dd7...cc0
Førstemann Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Jeg bruker Nanolash og den også fungerer veldig bra. Virkningen varer lenge, så trenger bare å fylle på ca 1 gang pr uke for at vippene skal holde seg lange. Kunne gjerne blitt fyldigere, så jeg tenker å prøve å kombinere med en som også gir fylde.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Skrevet 31. juli 2021 Bruker Xlash, den funker knallbra, vil tro den du nevnte er ganske lik Anonymkode: c68dd...034
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå