Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 "ombygging, påbygging eller andre endringer av bebyggelsen" Hva mener du er definisjon på disse ordene? Hva betyr endring av bebyggelse? Male veggen? Bygge på et nytt rom? Sette på persienner? Anonymkode: 201ea...274
uhhuhher Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 (endret) Anonym bruker skrev (18 minutter siden): "ombygging, påbygging eller andre endringer av bebyggelsen" Hva mener du er definisjon på disse ordene? Hva betyr endring av bebyggelse? Male veggen? Bygge på et nytt rom? Sette på persienner? Anonymkode: 201ea...274 Hvor står teksten? Vet du om det er brukt presis terminologi? Hos plan og bygg betyr feks påbygg noe du bygger på i høyden. Endret 30. juli 2021 av uhhuhher
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Endring av fasaden Anonymkode: 5e9f9...e8e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 4 minutes ago, Anonym bruker said: Endring av fasaden Anonymkode: 5e9f9...e8e Og endring av fasaden betyr...? Jeg tenker litt mer spesifikt enn det. Må det være permanent endring, for eksempel? Må det bygges, eller er å skru inn en holder til potteplante fasadeendring? Anonymkode: 201ea...274
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 6 minutes ago, uhhuhher said: Hvor står teksten? Vet du om det er brukt presis terminologi? Hos plan og bygg betyr feks påbygg noe du bygger på i høyden. Det står i vedtektene til ett borettslag. Jeg har en vennlig diskusjon med en annen her og vi blir ikke enige om hva som faller innunder denne kategorien. Jeg tenkte det kunne være interessant å se hva andre mener Anonymkode: 201ea...274
Himmel og hav Skrevet 30. juli 2021 #6 Skrevet 30. juli 2021 (endret) Sånn personlig så ville jeg tenkt at planteholdere, blomsterkasser og annen dekorasjon på veggene er helt greit, men at markiser, pergola og levegger som må monteres fast og ikke kan fjerne i en håndvending ikke er greit. Endret 30. juli 2021 av Himmel og hav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå