Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Skrevet 30. juli 2021 Fikk et skikkelig slag mot langfingeren min i går, og fingeren har hovnet endel opp. Er det innerste leddet og får ikke av meg ringen. Smertefullt om jeg tar nedenfor «første leddet» men klarer å bøye fingeren forsiktig. Regner med det kun er en forstuing. Noen med erfaring? Er vel ingen fare å la ringen bli sittende på? Et brudd ville vert ganske smertefullt… Anonymkode: da35e...bf2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Skrevet 30. juli 2021 Brudd i fingre gjøres vel ikke så mye ned uten å tape. Ville forsøkt å få av ringen. Regner med du har forsøkt såpe? Prøv sytrå trikset. Anonymkode: 26f73...79e
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Skrevet 30. juli 2021 Et brudd trenger ikke nødvendigvis å være så smertefullt. Kanskje du skulle tatt en tur på røntgen? Med ringene vet jeg ikke. Er det ikke veldig vondt siden fingeren er hoven? Anonymkode: deb54...e2b
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Skrevet 30. juli 2021 Når du hovner så mye kan det fort være brudd. Gips er kjedelig (ja for brudd i fingre gipses ofte), men det er enda kjedeligere med en rar finger i ettertid. Anonymkode: 3a9ed...d32
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Brudd i fingre gjøres vel ikke så mye ned uten å tape. Ville forsøkt å få av ringen. Regner med du har forsøkt såpe? Prøv sytrå trikset. Anonymkode: 26f73...79e Har hatt tre brudd i finger i nær familie, alle ble gipsen. Gips til albuen som holder en skinne på fingeren som er brekt. Har brekt lilletåa selv, den ble bare tapet. De sa at ingenting ble gjort med brudd i tå så lenge den pekte i riktig retning. Brudd i storetå blir gipset da, for den er så viktig for balanse og fraspark. Anonymkode: a813e...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå