Gå til innhold

Leggetid overnatting 10 åringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når syns dere at gutter på 10 år bør legge seg når de har overnattingsbesøk? Trenger synspunkter både når det gjelder legge tid og stille på romme tid. 

Anonymkode: f91ce...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 9 åring legger seg rundt 22.30 og så skal det være stille (ikke herje, men kan ligge og prate) en liten stund etter det. 

Vi har ganske slakke regler nå om sommeren. 

Anonymkode: 5a5d4...95b

Skrevet

Min jente på 10 år hadde overnattingsbesøk natt til i dag. De la seg kl. 23, men sovnet ikke før 00.30 i allefall. Nå er det ferie og døgnrytmen er litt på utur. I helger ellers pleier de å gå på badet ca. 22.30, og de bruker lang tid der. Så ligger de vel og skravler en stund. Jeg gidder ikke gå å sjekke å hysje på de, så når de egentlig sovner aner jeg ikke. 

Anonymkode: 534da...f68

Skrevet

Ferdig pusset og rolig innen jeg legger meg kl 23

Hviske og tiske så lenge de vil

Anonymkode: 65ad7...21f

Skrevet

Fra cirka 22-tida forventer jeg at de roer ned, er ferdig med spising og gjerne stelt seg for kvelden, men det er greit at de ligger og skravler inne på rommet så lenge de er såpass rolige at de ikke vekker småsøsken. Innen midnatt sovner de som regel uansett, så det bruker ikke å være noe problem. Hvis vi skal noe spesielt dagen etter som innebærer at de må tidlig opp og være opplagte så avtaler jeg en tidligere leggetid med dem.

Anonymkode: 0eb25...b95

Skrevet
22 hours ago, Anonym bruker said:

Når syns dere at gutter på 10 år bør legge seg når de har overnattingsbesøk? Trenger synspunkter både når det gjelder legge tid og stille på romme tid. 

Anonymkode: f91ce...ec5

ingen leggetid her, så lenge de er stille og ikke vekker resten av huset

Anonymkode: ecc99...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...