Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Vi har flyttet, og jeg klarer ikke å bytte cromecasten til det nye nettverket. Jeg har google home appen som jeg har prøvd alt på. Har googlet og lett. Er det noen her slm vet hvordan, og kan forklare fra A til Å? Anonymkode: 51ca8...e92
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Jeg bytta nett for 2 uker siden. Da kobla jeg telefonen til nettet og skrudde på Chromecast. Der gir den steg for steg informasjon til hva du skal gjøre. Problemet er bare at du må nok gjøre det 2-3 ganger før den godtar det og tilkobler seg. Anonymkode: 4c34a...815
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Det første du må gjøre er å få chromecasten til å glemme det gamle nettverket. Plugg den i tv-en og hold knappen nede. Mye lenger enn du tror er nødvendig. Så trenger du home appen - den forteller deg hva du skal gjøre. Men før du har fjernet det gamle nettverket, gjør den ingenting annet enn å lete etter det. Anonymkode: 80d9e...085
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Det første du må gjøre er å få chromecasten til å glemme det gamle nettverket. Plugg den i tv-en og hold knappen nede. Mye lenger enn du tror er nødvendig. Så trenger du home appen - den forteller deg hva du skal gjøre. Men før du har fjernet det gamle nettverket, gjør den ingenting annet enn å lete etter det. Anonymkode: 80d9e...085 Er det knappen med hvitt lys som skal holdes inne? Anonymkode: 51ca8...e92
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg bytta nett for 2 uker siden. Da kobla jeg telefonen til nettet og skrudde på Chromecast. Der gir den steg for steg informasjon til hva du skal gjøre. Problemet er bare at du må nok gjøre det 2-3 ganger før den godtar det og tilkobler seg. Anonymkode: 4c34a...815 Tror jeg har gjort det minst 50 ganger 🙄 Anonymkode: 51ca8...e92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå