Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Nå vet jeg jo ikke helt men pleier vennene til ungdomens deres å hilse på dere når de kommer hjem med barnet deres? her mener 17 åringen at det er ikke normalt at de bare går inn i stuen og hilser når de ikke kjenner eller utenom vis meg og mannen er der de er eller står med gangen eller noe sånt. At hun heller ikke hadde hilst på andre sine foreldre utenom vis de sto der eller plutselig dukket opp. Sør amerika kultur er litt anderledes da. hva synes dere? Anonymkode: b071d...fc3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Tror det er helt vanlig ja. Ungdommene her har med seg venner inn kjellerdøra og er i kjelleren, de kommer ikke opp og hilser på oss... Men de hilser jo om vi møter på dem i huset da. Anonymkode: 915d6...92e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 HVIS du kommer hjem til noen der barna er på rommet sitt (typ 15/16/17/18 år), går du inn på rommet deres og hilser på? Anonymkode: 4665a...7cc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Like normalt som unormalt. Hos meg så er det mine unger som nekter besøket å hilse på meg ofte, for de syns det er kleint når deres venner hilser på meg når jeg er på jobb. Jeg kan skjønne ungene for når de roper: hei, mammaen til x, så alle rundt hører det går sladdra. Nå har eldste kommet over det stadiet, så nå får jeg hilse på hennes venner igjen. Nå har hun begynt å ta de med til mormor også, for hun er lei av mormors utspørringer hele tiden. Så mormor kjenner igrunn flere sv hennes venner enn jeg gjør, for kveldsmat hos mormor har vært populært i sommer. Anonymkode: bff64...a71
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Skrevet 30. juli 2021 Vennene til 17 åringen her slår av en prat med oss. Hvis de møter oss på butikken også. Uavhengig om ungdommen er med oss. Anonymkode: e0b63...8f5
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2021 #6 Skrevet 31. juli 2021 Vi går ikke ut for å hilse på ungdommens venner når de kommer på besøk til oss, og ikke kommer de inn og hilser på oss heller. Men om vi møtes "i gangen" så hilser vi og veksler gjerne noen ord også. Eller om de kommer inn eller opp til oss. Anonymkode: d4135...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå