Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #26 Skrevet 28. juli 2021 Dette må du ikke godta. Stå opp for deg selv og krev parkeringsplassen din tilbake. Frekke folk som bare tar seg til rette Anonymkode: 223a2...fda
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #27 Skrevet 28. juli 2021 Du er jo rett ut dum. Du trenger jo plassen din, herregud. Anonymkode: 5c7f8...607
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #28 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Nå har jeg nettopp snakka med hun som bor nede. Hun vet at verandaen og parkeringen er min og hun skulle spørre, men fikk aldri tak i meg. Altså hun var så søt og hyggelig og ville gjerne flytte både bil og vogn. Men siden hun var så imøtekommende og søt så skal hun få fortsette å bruke plassene ❤ Hi Anonymkode: c72a9...b4b Å der lurte hun deg🤣 Anonymkode: c036b...bf2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #29 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg vet ikke. Hu var så snill og søt. Anonymkode: c72a9...b4b Herregud å dum du er🤣 Anonymkode: c036b...bf2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #30 Skrevet 29. juli 2021 Om du oppriktig synes det er helt greit at de bruker det, er det jo opp til deg. Men da er du veldig grei i og med at du faktisk betaler mer for det. Og de får det gratis. Spesielt det med parkeringsplassen. Hvorfor kan de ikke bruke sin egen? Anonymkode: edf19...eb7
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #31 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Er jeg virkelig så lett og manipulere?? Jeg tenkte bare at hu var snill og da er jeg snill tilbake. Kjæresten min sa at han er så vandt til at jeg er så snill mot folk. Så lenge man ber om tillatelse/tilgivelse så er jeg veldig enkel og ha med å gjøre. Blir jeg manipulert og lurt nå så blir jeg skikkelig skuffa. Hi Anonymkode: c72a9...b4b Du virker svært dumsnill, dessverre. Du er tydeligvis lett å manipulere når du gledelig gir fra deg parkeringsplassen som du trenger selv! Krev den tilbake! Tenker du virkelig å fortsette å parkere ulovlig bare fordi naboen din var så søt?? At de ikke hadde fått spurt deg på forhånd fordi de ikke hadde fått tak i deg, har jeg vansker med å tro når dere bor i samme hus. Anonymkode: ff1d3...a8f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #32 Skrevet 29. juli 2021 Så du skal fortsette å betale 1500 i mnd for at naboen din skal få bruke verandaen din? Fordi hun er søt og snill? Og hvor skal du parkere? Du skal ikke se bort fra at de sitter og let av deg nå. Stå opp for deg selv. Anonymkode: 90092...c01
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #33 Skrevet 29. juli 2021 Kjære deg! Du høres ut som verdens søteste, snilleste jente ❤ Du er sikkert ei slik som er lett og bli veldig glad i 🥰 Jeg har fryktelig dårlig råd, ikke penger til mat. Kan du vippse meg penger? Ikke så mye, bare noen tusenlapper? Anonymkode: 0dc3a...852
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #34 Skrevet 29. juli 2021 Dette må være tull! Og er det ikke det, HI, så må du virkelig stå opp for deg selv. At du låner bort en veranda du ikke bruker, er greit nok (men du bør presisere at det ikke nødvendigvis er en varig løsning), men hvor i alle dager har du tenkt til å parkere? Anonymkode: 155ef...a1c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #35 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Dette må være tull! Og er det ikke det, HI, så må du virkelig stå opp for deg selv. At du låner bort en veranda du ikke bruker, er greit nok (men du bør presisere at det ikke nødvendigvis er en varig løsning), men hvor i alle dager har du tenkt til å parkere? Anonymkode: 155ef...a1c Men, hvis hun ikke bruker den verandaen. Hvorfor betaler hun 1500 ekstra i mnd for verandaen? Anonymkode: 90092...c01
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #36 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Men, hvis hun ikke bruker den verandaen. Hvorfor betaler hun 1500 ekstra i mnd for verandaen? Anonymkode: 90092...c01 Aner ikke, men det kan jo rett og slett være at den hører til leiligheten. Anonymkode: 155ef...a1c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #37 Skrevet 29. juli 2021 Bare gå tilbake til de i dag og si at du har tenkt litt mer på dette. At du trenger parkeringsplassen din, så den kan de dessverre ikke benytte fremover. Så kan heller de parkere ulovlig hos naboen dersom de ikke har nok med sin egen parkeringsplass. Angående verandaen som du betaler ekstra for, så ville jeg tatt kontakt med huseier og sagt at den trenger ikke du lenger. Og om du kan slippe å betale ekstra for den. Du må ikke være så snill mot andre at det går utover deg selv. Nå betaler du penger for noe som andre bruker, og du parkerer ulovlig, og risikerer bot, fordi noen andre bruker din plass. Tenk over det, så er jeg sikker på at du skjønner at det egentlig ikke er greit 🙂 Anonymkode: cac63...009
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #38 Skrevet 29. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette må være tull! Og er det ikke det, HI, så må du virkelig stå opp for deg selv. At du låner bort en veranda du ikke bruker, er greit nok (men du bør presisere at det ikke nødvendigvis er en varig løsning), men hvor i alle dager har du tenkt til å parkere? Anonymkode: 155ef...a1c Tenker akkurat det samme, ingen er vel så dumsnille og naive. Veldig spesielt hvertfall. Anonymkode: 25eff...279
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2021 #39 Skrevet 29. juli 2021 Har de to biler siden de står på din plass også? Det må jo bli trøbbel hvis du nå bruker naboens parkering. Kjøp et lite bord med to stoler og en stor urne/potte med blomst i og sett på verandaen din. Anonymkode: 6fb89...1f7
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #40 Skrevet 30. juli 2021 Du vet at du nettopp har gitt 1500kr i mnd til dem? Verandaen er en ting, men ikke parkeringa. Du kan si at de kan fortsette å bruke parkeringa om de vippser deg 1000kr i mnd. Hvis ikke trenger du den selv. Jeg var selv som deg, men man kommer ingen vei med det, folk manipulerer seg til det meste. Det kunne aldri falle meg inn å ta meg til rette på den måten og jeg forventer det samme fra andre. Anonymkode: 963e2...926
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2021 #41 Skrevet 30. juli 2021 Du tuller nå, HI? Du sponser dem med 1500 kr i mnd, i tillegg til at du risikerer bot for ulovlig parkering!! Bare fordi naboen var så "søt"?? Manipulerende er vel mer riktig! Anonymkode: 93ed8...add
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå