Gå til innhold

Dere som har to delt i stedet for parkdress..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva merke har dere? Min jente skal begynne på skolen nå og har ikke lyst til å ha parkdress lenger. Har sett på denne: https://www.xxl.no/helly-hansen-shelter-pant-skallbukse-barn-svart/p/1048453_1_style

Dette er vel en sånn type man bruker ikke sant? Overtrekksbukse eller hva man kaller det, det her er vel ikke en vanlig turbukse? Det er mening man skal ha noe under denne ikke sant? Syns det var så lite utvalg i nettbutikkene..

Anonymkode: 1ad64...766

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har brukt dem fra de var 3-4 år. Da de gikk på skikken brukte de dem utenpå vanlige bukser. Fungerer også veldig bra når det regner. 

Anonymkode: 50aae...e95

Skrevet

Vi har akkurat den der, og har hatt en tilsvarende fra Barnas Hus tidligere. De brukes over vanlige bukser eller leggings. Som vinterbukse har vi en fra Didriksson, høy i livet og med bukseseler slik at snøen holder seg ute.

Anonymkode: 79186...89c

Skrevet

Veldig fornøyd med den buksa 🙂👍. Har og en fra Kaphal som jeg er fornøyd med, merket heter Kaxs, har jakke som hører til . Og jeg er veldig fornøyd med jakkene fra Polarn og pyret. 

Anonymkode: 97869...73f

Skrevet

HH buksene og jakkene er veldig gode. De bruker ofte å være på tilbud på xxl og Obs. Har du slanke barn kan bergans Knatten bukse passe bedre da de ikke er så vide som HH. Bergans Knatten bruker også ofte å være på tilbud.

Anonymkode: 1d1a6...35e

Skrevet

Tusen takk alle sammen ❤️Da ble jeg litt klokere :) :)

Anonymkode: 1ad64...766

Skrevet

Akkurat den buksa har vi brukt her så lenge de har kunnet, fungerer supert som utebukse og også regnbukse etterhvert som de bare bruker bukse når det regner.

Bare drar den utenpå de klærne de har på den dagen.

Har pleid å kjøpe den på tilbud da, tror aldri jeg har betalt mer enn 399,- f.eks på Obs!, men nå er det et par år siden sist jeg kjøpte den.

Anonymkode: 1db5b...b57

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Veldig fornøyd med den buksa 🙂👍. Har og en fra Kaphal som jeg er fornøyd med, merket heter Kaxs, har jakke som hører til . Og jeg er veldig fornøyd med jakkene fra Polarn og pyret. 

Det er mange i Norge som sier Kaphal istedenfor KappAhl. Hvorfor gjør dere det? Ikke KapHal, men KappAhl!

Anonymkode: dcddd...a32

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er mange i Norge som sier Kaphal istedenfor KappAhl. Hvorfor gjør dere det? Ikke KapHal, men KappAhl!

Anonymkode: dcddd...a32

Takk for beskjed, nå er Kaphal slettet fra lærte ord på mobilen min 🙂. Nå skal jeg skrive Kappahl. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...