Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 8 uker 2 ganger i uken og 3 timer hver gang. Gruppe. Veldig i stus her. Koster mye og. Noen meninger? Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Bortkastet penger og tid spør du meg. Begriper ikke at det er så mange som sliter med ett eller annet, bare her er det vel 35/40 % av alle brukere. Men send heller en link du... Anonymkode: c6ec2...fe7
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Det er psykologer. Lære teknikker osv. Tror ikke jeg kommer til å prøve det. Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Skal vurdere det hos fastlege i dag, men tenker nei. Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Hadde vært letter å gi en vurdering om du ga en link til stedet. Er det psykologer som står bak er det jo bedre enn om det er ufaglærte/selvlærte. Jeg fikk et "livsmestringskurs" for noen år tilbake, beste investeringen jeg har gjort å bruke tid på det. Det fikk endret tankemønstre jeg hadde lagt meg til som ikke var heldige for meg (var i en ekstremt vanskelig livssituasjon, og hadde opplevd mye annet som tilsammen hadde vært veldig belastende). De teknikkene jeg lærte der bruker jeg fremdeles, så det har skapt en varig positiv endring i mitt liv. Antar at det er du som har hatt noen tråder her siste dagene, og jeg tenker at du trenger hjelp til å endre tankemønstrene dine for å få det bedre. Snakk med legen din om det i dag, kanskje har han eller hun hørt om dette stedet. Anonymkode: 40545...6a4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Spesielt skeptisk pga gruppe og gjerne dyrt. Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Spesielt skeptisk pga gruppe og gjerne dyrt. Anonymkode: a4d59...216 Siden du ikke legger ut noen link så er det jo ikke mulig å kommentere særlig på innholdet. Vil bare si at det er ulike måter å jobbe med grupper på. For meg har det å gå i gruppeterapi ikke vært hensiktsmessig, men det kurset jeg tok, det var i gruppe, og det fungerte suverent. Det jeg tok innebar ikke at man måtte betro seg til alle andre i gruppen om sårbare ting. Fokuset gikk hele tiden på å forstå hvordan tankemønster fungerer og hvordan man kan endre dem. Og så delte de som var der ting frivillig noe som de ev. følte passet til tema, men det var aldri noe krav. Jeg vet at det kurset jeg fikk kostet en god del, men det var verdt det. Men man må også ha råd til det. Du kan jo ta en telefon til dem og høre hvordan kursene og gruppene fungerer. Anonymkode: 40545...6a4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Har snakket med lege og en som jobber der. Det er som du over da. Ikke å utlevere seg, men tankesett og mønster. Virket som å bryte gamle tankesett og finne verktøy til nye. Har sagt ja til dette. Litt skrekkblandet fryd. Håper det går bra og at det er noe for meg. Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Har snakket med lege og en som jobber der. Det er som du over da. Ikke å utlevere seg, men tankesett og mønster. Virket som å bryte gamle tankesett og finne verktøy til nye. Har sagt ja til dette. Litt skrekkblandet fryd. Håper det går bra og at det er noe for meg. Anonymkode: a4d59...216 Var 4 uker to ganger i ukene 3 timer. Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har snakket med lege og en som jobber der. Det er som du over da. Ikke å utlevere seg, men tankesett og mønster. Virket som å bryte gamle tankesett og finne verktøy til nye. Har sagt ja til dette. Litt skrekkblandet fryd. Håper det går bra og at det er noe for meg. Anonymkode: a4d59...216 Så bra, HI! Ble glad for å høre dette, jeg Det kurset jeg gikk var veldig bra, og selv om det er faktorer i livet mitt som jeg ikke har kontroll over, og som påvirker det negativt, så fikk jeg det etterhvert mye bedre etter det kurset. Fortsatte å bruke de teknikkene også på de dårligste dagene, nesten på ren trass, og etterhvert ble min håndtering av de utfordringene jeg hadde mye bedre. og da ble livet langt lettere også. Skal være litt skrekkblandet fryd Husk at de andre sikkert føler det på akkurat samme måte som deg. Masse lykke til Anonymkode: 40545...6a4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Så bra, HI! Ble glad for å høre dette, jeg Det kurset jeg gikk var veldig bra, og selv om det er faktorer i livet mitt som jeg ikke har kontroll over, og som påvirker det negativt, så fikk jeg det etterhvert mye bedre etter det kurset. Fortsatte å bruke de teknikkene også på de dårligste dagene, nesten på ren trass, og etterhvert ble min håndtering av de utfordringene jeg hadde mye bedre. og da ble livet langt lettere også. Skal være litt skrekkblandet fryd Husk at de andre sikkert føler det på akkurat samme måte som deg. Masse lykke til Anonymkode: 40545...6a4 Tusen takk 😊 Setter pris på svarene dine og tilbakemeldingene dine og erfaringene dine. Håper jeg kan lære noen nyttig tekniker som jeg kan ta med meg videre. Du har nok rett i at de andre tenker vel og litt sånn. Skal ikke møtes fysisk, men på nett. Tusen takk for lykke til 😊 Anonymkode: a4d59...216
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Tusen takk 😊 Setter pris på svarene dine og tilbakemeldingene dine og erfaringene dine. Håper jeg kan lære noen nyttig tekniker som jeg kan ta med meg videre. Du har nok rett i at de andre tenker vel og litt sånn. Skal ikke møtes fysisk, men på nett. Tusen takk for lykke til 😊 Anonymkode: a4d59...216 Still med en holdning om at dette er interessant og at du helt sikkert kan lære noe av det. Tror jeg etter første timen hadde tenkt flere ganger "hva har jeg kommet borti nå og dette er ikke noe for meg", men jeg minnet meg selv om at jeg måtte gi det en sjanse. Og det var det virkelig verdt. Ikke alltid man ser hele bildet og hensikten med det som gjøres og sies med det samme. Så gi det en sjanse og følg opp det dere lærer. Blir spennende dette - lykke til Anonymkode: 40545...6a4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Still med en holdning om at dette er interessant og at du helt sikkert kan lære noe av det. Tror jeg etter første timen hadde tenkt flere ganger "hva har jeg kommet borti nå og dette er ikke noe for meg", men jeg minnet meg selv om at jeg måtte gi det en sjanse. Og det var det virkelig verdt. Ikke alltid man ser hele bildet og hensikten med det som gjøres og sies med det samme. Så gi det en sjanse og følg opp det dere lærer. Blir spennende dette - lykke til Anonymkode: 40545...6a4 Takk for tips. Ja, må prøve på det. Har et par ganger i dag tenkt. Hva er det nå du har gjort? He he, så er spent. Skal stille med åpent sinn og positiv holdning og følge opp det jeg lærer. Er allerede nå i august. Tusen takk for det. Setter pris på 🌺 Anonymkode: a4d59...216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå