Gå til innhold

hadde dere blitt sammens med barnefaren igjen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt for 7 år siden i oktober fordi han ble forelsket i en annen, nå er han singel igjen og vil tilbake.. Vi funker veldig godt som venner og samarbeider godt om barnet. Han har ikke jobb og lite orden på økonomien, når vi var sammen var det jeg som gjorde alt, jeg kommer ikke overs med moren hans, hun ødela mye for oss.

eneste fordelen vil være at barnet blir glad, da barnet setter veldig pris på pappan sin. Men jeg er usikker, kan sikkert få følelser igjen,men man vet aldri om det funker.

Hadde dere gått tilbake til barnefaren med min erfaring?

Anonymkode: 9ab79...0a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, om et halvt år vil du være så ulykkelig. Og ikke la verken barn eller eks oppleve det. Og ikke deg selv heller. Fokuser på det som er i dag ❤

Anonymkode: 94e8d...b99

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det ble slutt for 7 år siden i oktober fordi han ble forelsket i en annen, nå er han singel igjen og vil tilbake.. Vi funker veldig godt som venner og samarbeider godt om barnet. Han har ikke jobb og lite orden på økonomien, når vi var sammen var det jeg som gjorde alt, jeg kommer ikke overs med moren hans, hun ødela mye for oss.

eneste fordelen vil være at barnet blir glad, da barnet setter veldig pris på pappan sin. Men jeg er usikker, kan sikkert få følelser igjen,men man vet aldri om det funker.

Hadde dere gått tilbake til barnefaren med min erfaring?

Vil du ligge med ham da? Dele seng med ham? Sitte i armkroken hans?

At han har dårlig økonomisk sans, og at moren er et svigermonster klarer du vel å håndtere... Du må neste se det selv.

Anonymkode: 384aa...a65

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Vil du ligge med ham da? Dele seng med ham? Sitte i armkroken hans?

At han har dårlig økonomisk sans, og at moren er et svigermonster klarer du vel å håndtere... Du må neste se det selv.

ha sex aboslutt, usikkert på det andre

Skrevet

Leser du hva du skriver? Dere gjorde det slutt fordi han ble forelsket i noen andre, han ville ha noe bedre. Nå er det borte, da er du bra nok igjen? Aldri i livet om jeg hadde gått inn i noe slik. Høres ikke ut som drømmeprinsen 

Anonymkode: c672b...19d

Skrevet

Nei det hadde jeg styrt unna. Blir det skutt igjen er det enda kjipere for barnet nå. Du høres dessuten ikke forelsket ut og skal ikke ta noen bare fordi det er praktisk. At økonomien ikke er på stell er heller ikke bra. Har han vært far i 7 år så er han voksen og burde tatt tak for lenge siden.

Anonymkode: c7aa5...6b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

ha sex aboslutt, usikkert på det andre

Det går jo an å gi det et forsøk, men å flytte sammen med ham er kanskje noe dere bør vente med. Men så lenge han vil prøve igjen, er fordi han er glad i deg. Sex er en ting, men han vil sikkert sove sammen, og sitte med deg i armkroken også. Nærhet er så mye mer enn bare sex. 

Skrevet

Hadde satt noen ultimatumer:
- Skaff seg jobb
- Rydd opp i økonomien
- Snakk med moren si om det å oppføre seg

Dersom han gjør det, kan du vurdere det.
Du tar ikke en inn som ikke kommer til å bidra økonomisk og kommer til å leve på deg.

Anonymkode: 04e7b...4a4

Skrevet

Nix, nei og nope. 

Høres ut som det blir svært slitsom for deg. 

Ja gutten hade blitt glad. Men alle barn ønsker at mamma og pappa skal være sammen innerst inne. Men det betyr ikke at de forstår hva det faktisk innebærer... 

Anonymkode: bdc57...a49

Skrevet

Aldri verden 

Anonymkode: 520c2...aa8

Skrevet

Aldri i livet! 

Anonymkode: 36cef...c71

Skrevet

Leter ikke etter lykken der jeg en gang mistet den.

Anonymkode: 7e9b3...41b

Skrevet

Nei, det hadde jeg overhode ikke vurdert en gang. Var en grunn til at det ble slutt. Jeg ville spart både barnet og meg selv den hjertesorgen.

Anonymkode: ad29f...fd4

Skrevet

Nei. Han kan være en god far på deltid. 

Anonymkode: 346d0...aba

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Nei det hadde jeg styrt unna. Blir det skutt igjen er det enda kjipere for barnet nå. Du høres dessuten ikke forelsket ut og skal ikke ta noen bare fordi det er praktisk. At økonomien ikke er på stell er heller ikke bra. Har han vært far i 7 år så er han voksen og burde tatt tak for lenge siden.

Anonymkode: c7aa5...6b5

takk for svar.

ble slutt når mini var 20mnd, så er litt eldre enn 7 også

Skrevet

Takk for alle svar

går ikke tilbake,selvom barnet hadde nok blitt veldig glad,men som dere sier det kommer sikkert ikke til og vare så lenge og da blir de enda verre for barnet

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Takk for alle svar

går ikke tilbake,selvom barnet hadde nok blitt veldig glad,men som dere sier det kommer sikkert ikke til og vare så lenge og da blir de enda verre for barnet

Høres ikke ut som du er forelsket... ikke han heller egentlig.. bare mangel på noe annet 🤷‍♀️

Anonymkode: 2ee76...307

Skrevet (endret)

Han er uten styring på økonomi. Han er arbeidsledig. Han deltok ikke med husarbeid og pass og stell av barn da dere bodde sammen. Moren hans er plagsom. Han ble forelsket i en annen, men vil ha tilbake deg nå som hun ikke vil ha ham. Så du er god nok når han ikke kan få hun andre?

Edit: Postet litt for fort. Så hvorfor i huleste skulle du ville deg selv så vondt?

Endret av Superdolly
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Takk for alle svar

Det du egentlig vil er å knulle? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...